تامام شدن!

امتحانا دو‌ روز پیش تموم شدن.من گفته بودم هفته آخر امتحانام آسونن؟من غلط کردم🤦🏻‍♀️ولی دیگه از فاجعشون نمیگم همینکه تموم شدن برام کافیه.

زود برنگشتم.سر حوصله وسایلمو جمع کردم و یه روزم موندم خونه خالم و امروز صبح رسیدم خونه.یه جور حس خستگیِ بزرگی دارم که فقط دلم میخواد بخوابم.واقعا خستم و نمیخوام فعلا زود شروع کنم برای خوندن علوم پایه.پوستم نابود شده و موهام ریزش شدید گرفته بود این مدت و باید برم دکتر یه فکری به حالش کنم.باید برم سراغ تحقیق برای دکتر چشم چون میخوام بعد علوم پایه چشمام رو لیزیک کنم( نصف اطرافیانم حتی نمیدونن من عینکی ام از بس بدم میاد ازش و استفاده نمیکنم مگه نهایتا سر کلاس).لاغرتر شدم دوران امتحانا اما دلم میخواد برم باشگاه فیتنس تا هیکلم اونجور بشه که میخوام.حالا البته فک نکنین چاق هستما😄۵۵-۵۶کیلو ام الان😁ولی خب یکم شکم و پهلو دارم که دوسشون ندارم.

اهان راستی میخوام یه رژیم سالم خوری رو شروع کنم.مثلا مصرف شکر و شکلات و شیرینیِ من به شدت بالاست و میخوام کمش کنم.همچنین مصرف سرخ کردنی‌ها و روغن رو هم کمتر کنم.برم باشگاه چربیامو هم آب کنم یکم عضله دربیارم:))البته سخت نمیگیرم به خودم همینکه یکم محدودترشون کنم برام کافیه.

دوران امتحانات حتی یک کلمه هم رمان نخوندم🤦🏻‍♀️برم آتش بدون دود جان رو تموم کنم دو فصل آخرشو دیگه.شاید قابل باور نباشه اما بیش از یه ماهه که فیلم هم ندیدم!نه که اصلا وقت نشه اما ذهنم که مشغول باشه ناخوداگاه میلم به این چیزا کم میشه در عوض میزان خوابم چند برابر میشه😁😁

داداش دوقلوم رو هم بعد از سه ماه‌و‌نیم دیدم.چقدر دل تنگش شده بودم🥺🥺

۵ لایک:)
سلام خانم دکتر :)
خسته نباشین ...
+ چشمتون روشن :)

سلام جناب قدح

خیلی ممنونم

پشمآلِ پشمآلو ۲۸ تیر ۹۸ , ۰۰:۲۱
اگر تهرانی این دکتر چشم خیلی خوبه
https://www.khanepezeshkan.com/dr/mansuri

برا موهاتم شامپوی هلث نوشن پنبه ریز بزن خیلی روی کم کردن ریزش تاثیر داره [تو مغازه ها نیس باید از نماینده های فروشش بگیری]

برا شکم پهلو باشگاه برو ولی حتما هرروز یه تعداد مشخص کن حرکت وکیوم شکم ـو انجام بده خیلی موثره

نه متاسفانه نیستم اونجا اما شهر خودمم در حد تهرانه دکترای خوب زیاد داره.

مررررسی بابت پیشنهادترفتم سرچ کردم راجع بهشون خیلی خیلی ممنون😍💖💖

خدا قوت خانم دکتر
شامپو سیر پرژک بزن خب :))

رژیم و اینام بابا چه کاریه؟
لایو ده مومنت ناو :)) 

خیلی ممنون جناب هیوا😀

نمیخوره به موهام اخه امتحان کردم☹️☹️
آخه جدا نگرانم برای آینده مخصوصا که سابقه خانوادگی چربی و دیابت هم داریم به خاطر همین میخوام یکم بیشتر رعایت کنم ولی اصلااا به خودم سخت نمیگیرم😅ولی خوبم هستا آدم شکم نداشته باشه توصیه میکنم بهتون😂😂

شکم ما مهندسیه:))

یه مدت بود با هر وعده غذا، تقریبا نصف بطری نوشابه های خانواده رو میخوردم ولی خب توو ترکم 
حقیقتا ترسیدم یکم بخاطر دیابت و این حرفا
منم قصد شروع ورزش رو دارم ولی خب هنوز شنبه مد نظر نرسیده :))
امیدوارم این هفته باشه :دی

یه داداش بزرگ مهندس دارم ور دل خودم اونم ازین شکم مهندسیا داره😁😄
نصف بطری نوشابه خانواده؟😳😳😳خیییلیه!!!!جدا مراقب باشین!
اخ از این تنبلی واسه ورزش.منم منتظرم یه فردایی برسه که صبح زود برم باشگاه ثبت‌نام کنم هنوز نرسیده اون روز🙄 

گلاویژ ... ۲۹ تیر ۹۸ , ۰۶:۰۳
این پست یه «آخیش» کم نداشت؟

گلاویژم😍😍😍کجایی تو دختر؟انقده دلم برای پستات تنگ شده🥺بیا بازم

آخیشِ از ته دل ایشالا بعد علوم پایه با مقادیر قرِ فراوان ذکر میشود😁😁😁

دلآشفت. .. ۲۹ تیر ۹۸ , ۱۶:۳۹
ایشالله ک میترکونی علوم پایتو! :)))💛💛💛💛

مرررس ممنونم عزیزدلم😙😙

منم تصمیم گرفته بودم بعد امتحانا برم بدنسازی...منم یکم شکم پهلو دارم لامصب همه جا زود لاغر میشه به جز چربی شکم😄
ولی فعلا که همش بیمارستانم🤨

سخت‌تر از همه جا آب میشن😖

ایشالا زودتر خوب شن پدرشوهرت.
عه الان اومدم وبت دیدم کامنتم ثبت شده تازه دوبار!اصلا برای من نگفت ثبت شده!چیکار میکنه بلاگ اسکای با خودش!

بلاگ اسکای خیلی قاطیه...در این حد که قالبم خودبخود عوض شد پستا هم نصفه میاد😅

زودتر بیا بیان که منتظرتم🤩🤩

فاطمه هستم 😁 ۰۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۲۹
عاقا سلاااااااام من گلدیممممممم 😍
رژیم؟بابا بخور دوروز  دیگه میری خوابگاه دوباره میشی اندازه سوزن😂😁

سلااااام بالام جان😍😍

نه بابا اونجا اگه بیکار باشم همش یا غذا درست میکنم یا بیرون غذا میخورم چاقم میشم تازه😑

فاطمه هستم 😁 ۰۵ مرداد ۹۸ , ۱۱:۱۱
گردن ما از مو باریک تر بیا بزن😂 
بخدا همش فک میکردم دیگع نمینویسی مظلوم‌جان😝
جواب همه ی کامنتارو یهو اینجا دادم^____^
ایشالا از علوم پایع جون سالم به در میبری😂😍

این یه بار رو می بخشم تکرار نشه دیگه😑😂

دعام کن🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان