۱۲۶

این هفته ام گذشت بالاخره!!!خدا رو شکر سر هم رفته امتحانا رو خوب دادم بگذریم البته از امتحان تشریحی و منی که واااقعا همیشه تشریحیا رو گند میزنم😑همین که فاجعه ی پاتولوژی و ایمنولوژی از سرم گذشت این هفته برام کافیه:/ 

دوباره آخر هفته شد و هم اتاقیام پاشدن رفتن بیرون و من تنهام اینجا.ناهار نداشتم غذا درست کردم و خوردم .یکم وسایلمو جمع میکنم ظرفا رو میشورم و خودمو به یه فیلم دعوت میکنم^__^البته بعدش باید زود شروع کنم برای ترسناکترین واحدمون پوسیدگی شناسی که میگن سوالاش خیلی سخته اگه بیوفتی هم نمره نمیدن و معرفی به استاد و اینام نداره و خیلی شیک از علوم پایه عقب میوفتی:))تازه نمره پاسیش هم بالای ۱۲ عه:/

+ع.ق انگار دوست دختر جدید پیدا کرده.قبلا که با م.س بود هیچی نمیگفت الان هرروز استوری عاشقانه میذاره:/حالا م.س خیییلی از دختره خوشگلتره!و م.س ای که هنوز دوستش داره و امید به برگشتش داره.واقعا دلم براش میسوزه.

++دیروز (مشخصه هم دیروز امتحان داشتم هم امروز؟:/)بعد از امتحان با م.ز یکم کار داشتم دانشگاه جوجو زنگ زد گفت با ا.ا تنهاس گفته بهش من و میم هم هنوز دانشگاهیم اونم گفت بگو نرن میرسونیمشون.ا.ا یکی از پسرگوگولی کوچولوهای کلاسِ که روش حس مادری دارم😍 دیگه من گفتم روم نمیشه اما اومدن و رسوندنمون و چقد این ا.ا بچه گل و ناز مودبیه😍😍😍کاش دختر بود میشد برم بغلش کنم لپشو بکشم از بس که گوگولیه☹️

+++روز دختره و دخترا روزتون مبارک.البته امروزو به اون دسته پسرایی که جای خواهر ما هستن هم تبریک میگم😌😌

++++کنکور نزدیکه.با امید اینکه همه کنکوریامون بهترین کنکورشونو بدن و نتیجه همه زحمتاشون رو به بهترین شکل بگیرن💓💓

۳ لایک:)
معذرت میخوام، من هیچی از پست متوجه نشدم و فقط ذهنم درگیر 
ع.ق
م.س
م.ز و... بود! همه‌ش حس میکردم دارم روزنامه های خبری میخونم🙄


ان‌شالله توی زندگی و درس موفق باشی تیارا جان:)


روزمون مباررررررککککک🎶😍
😂

خیلی جالب بود نظرت😄😄اره راست میگی ولی اخه در مورد اینا توی پستای قبلی گفتم و اینکه نمیشه اسمشونو بگم اما اولشو میگم ببشتر برای خودم که بعدا که برمیگردم بخونم اینجا رو یادم باشه کیا بودن.


مرسی ماهور جان همچنین توام💓
مبارک😍😍

سلام :)
من میخواستم زودتر بیام تبریک بگم که شما پیش دستی کردین :)
+ ان شاءالله همه موفق باشن

سلام🙂

خیلی ممنون از لطفتون🌹

حس مادر بودن :)))))))))))))))))

من روی نصف پسرای ورودی حس مادری دارم😂😂😂

یانوشکا .. ۱۲ تیر ۹۸ , ۲۰:۵۶
دیگه بعد علوم پایه همه واحدا مثل پوسیدگی میشه. البته پوسیدگی مثل مقدمه میمونه کاملا.. از درسای علوم پایه بهتره که‌. تعجب میکنم میگی سخته..
ولی یه واحدیه. یه واحد تخصصی و دو واحد عمومی رو میتونی پاس نکنی و از علوم پایه عقب نمیمونی.

درس خوبیه دوستش دارم اتفاقا ولی مشکل اینه که امتحانش اینجور که سال بالاییا گفتن خیلی ریز و سخت سوال میدن و کلا گروه گندی دارن و معروفن مخصوصا که مدیر گروهش رئیس قبلی داشکده بوده و کسی نمیتونه بهش بگه بالای چشمت ابروعه:/

جدی؟نمیدونستم اینو!ولی اخه سال بالاییامون یه سریاشون گفتن چون پوسیدگی افتادن نرسیدن!نمیدونم واقعا!ولی خداروشکر اگه اینجوره

دخترم عاشق مخفف استفاده کردن اسما شدم فقط:))
روزت مبارک خانم دندانپزشک مهربانِ آینده
با آرزوی بهترینا😍

خب اخه اگه مخفف هارو نذارم ممکنه فک کنن اینا یکین😄

مرسی خانوم دکتر گل همچنین😍😘

پوسیدگی بیوفتی که از عم پایه عقب نمیوفتی

اقا پس این سال بالاییای ما چی میگن که یه سریاشون چون پوسیدگی افتادن نرسیدن؟!

درسایی که توی علوم پایس بیوفتی نمیتونی امتحان بدی

نه مطمئنم اینو باید پاس بشیم ما اخه دیگه اینو شک ندارم!حالا نمیدونم به قطب بستگی داره یا نه ولی ممکنه پریا نظرش درست باشه اما میدونم باید واحدشونو پاس کرده باشیم اخه ما حتی مورد داریم مورفو پاس نکرده و نتونسته علوم پایه بده!

ایشالا که پاسی...
این که چند تا درس علوم پایه رو بتونی بذاری برای بعد بستگی به دانشگاه داره...
ما درس تخصصی نمی‌تونستیم بذاریم...شاید واسه شما هم اینطوری باشه
 اینو مطمئن شو...ریسک نکن

اره بابا پاس که میشن ایشالا

فکر کنم ما هم همینجوری باشه اخه ترم بالاییامون که اینجور گفتن که باید پاس کنیم همه رو حالا بازم باید برم بپرسم حتما

نمیدونم دیگه😑

👍🏻☹️

دلآشفت. .. ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۰:۰۰
چرا دندونا انقدر امتحاناشون طول میکشه؟ :|
ایشالله پاس شی^_^

به دلایلی کلا امتحانامون حدود یه هفته عقب افتادن بچه های پزشکی اینجا هم اندازه ما امتحان دارن.
مرسی مرسی😍😍

دلآشفت. .. ۱۶ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۳
شما فک کنم امتحاناتون هم کللااا پشت سر هم بود نه؟
بچه های دندان دانشگاه ما این جوری بودن-_-
عملیتونممم ک با چشماااای خودم دیدم و من و هییچ نگااااا:/ خیلی سخته:| 
ولی نظریتون به نسبت راحت تره*_*
ایشالللع مووفق ترین شی تو رشتت^_^

تقریبا یا هرروز یا نهایتا یه روز درمیون امتحانه و امتحانای سنگین🥺
ما هنوز وارد عملی کلینیک نشدیم اما عملی آزمایشگاهی داشتیم که کلا قبل امتحانا دادیمشون.
نه بابا قربون عملی😑
مرررسی عزیزدلم خیلی ممنن همچنین🥰

دلآشفت. .. ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۵:۵۰
نه نه کارای عملیتونو میگم دندان ساختن و صیقل و این حرفا-_-
تو خوابگاه میبینم رو گاز چه قدر زحمت ساختشو میکشن البته گاز هم به گند میکشن😂😂😂😂
قربانِ شما دنتیست جااان  : *

اها اره ما هم از ترمای بعد از این کارا داریم ولی قشنگه عوضش😍
دلاشفت جان تو چی میخونی؟از وبت متوجه نشدم

کنکوریِ سابق! ۲۹ تیر ۹۸ , ۱۲:۵۵
استرس اعلام نتیجه گرفته منو بدددد...

کاملا درک میکنم و حق داری.قطعا نمیشه فراموشش کرد اما سعی کن خودتو به کارها و تفریحاتی که دوست داری سرگرم کنی که فشار عصبی زیاد نشه روت.

فاطمه هستم 😁 ۰۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۳۴
بدون کامنت رد نمیشم اصلا بالامجان😂

تو از شاهکارای فراموشیه وبلاگم رد شو کامنت پیشکش😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان