هووووف!!!

یه هفته مونده به کنکور.من انگار از خیلیا کنکوری ترم ولی.این هفته سخت ترین هفته ی امتحاناته با امتحانای تقریبا هر روز و فوق العاده سنگین که نمره پاسی بیشترشون ۱۲ عه!اصولا ریلکسم امابی نهایت استرس دارم الان و به عادت همیشه اینجور مواقع فقط در حال خوردنم.واقعا نگران امتحانام و خب افتادن اینا یعنی یه ترم عقب افتادن از علوم پایه.

امتحان رادیولوژی رو برای بیست رفته بودم اما نه فقط من همه شوکه شدیم.یه عالمه سوالایی اوردن که اصلا توی جزوه ها نبود و گرافی های خیلی ناواضح که چشمام دراومد تا فهمیدم چی ان البته درست نوشتم گرافی‌هارو اما بقیش!احتمالا نمرم در حد همون پاسی بشه که خب اگه ۱۱ بشم هم میوفتم به راحتی!☺️

بدتر از همه چیز کابوسای شبانمه که بیشتر از همیشه شده.چند بار وسط خواب میپرم و وقتی بیدار میشم چشمام درد میکنه و بدنم خستس و بی نهایت بی انرژی.یه بار از شدت فشار جوری بعد از بیدار شدن گریه کردم که میم هم اتاقیم با صدام بیدار شد و اومد بغلم کرد.اگه بتونم باید یه روانشناس برم چون واقعا فشار بهم میاره این بدخوابیا و کابوسا.

کاش چشمامو باز کنم و ببینم ۱۴ شهریوره.علوم پایه تمومه و دارم برمیگردم خونه...

۴ لایک:)
استرس خیلییی بده! اصلا آدمو از پا در میاره! 
استرسو از خودت دور کنی، بقیه درست میشه^_^

در تلاشم که کمش کنم😣دعام کن

 خسته نباشی.
منم دوس دارم الان بخوابم 14 تیر بلند شم.

مرسی ممنون

اتفاقا یکم پیش دوستم همینو گفت.کاش هفته ی دیگه زودتر برسه و این هفته تموم شه🙂

بدترین قسمتش اون بهم ریختن خوابه به نظرم.فکر کن زندگی واقعی پر تنش ، شب هم نتونی ارامش داشته باشی
تجربه اش کردم و میفهمم.اما با گذر زمان درست میشه

خیلی سخته واقعا.امیدوارم درست شه وگرنه هیلی اذیت میشم

یه سوال بدجور ذهنمو درگیر کرده ، کسایی که پزشکی٪ دندان میخون ؛ تابستون تعطیل نمیشن؟ اصلن تعطیلی دارن یا اینکه باید ۱۲ ماه رو کلا برن دانشگاه ؟🤔
* عجب سوالاتی به ذهن ادم میاد 😅

دندونیا که تابستونا تعطیلن اما پزشکیا فک کنم از سال ۴ به بعد تابستونا هم باید برن بیمارستان و دانشگاه

ی هفته مونده به کنکور و من داداشم از دست دادم...😪😪😪

چی شده؟!!!!

ماشین با سرعت زد بهش۱۶ سالش بود 😔

واقعا تسلیت میگم سحر جان خیلی اتفاق سختیه امیدوارم روحشوم در آرامش باشه...

میگما
امتحانای شما یه نمه دیر شروع نشده؟
اکثرا تموم کردن🤔

امتحانا که خودشون زیاد و سنگینن این ترم دانشگاه هم به دلایلی امتحانا رو کلا دو هفته انداخت عقب به خاطر همین الان نابودیم تازه فک کنم من ۲۵ تیر امتحانام تمومه ۱۴ شهریور علوم پایه دارم😑😑

سلام 
اصلا نگران نباش دختری...
نتیجه ی علوم پایه خیلی بهتر از اون چیزی میشه که آدم فکرشو می‌کنه...قبلش حس می‌کنی بلد نیستی ولی با نمره ی قابل قبولی همه پاس میکنن..
موفق باشی 🥰

سلام نسیم😍😍😍وای باور نمیشه کامنت گذاشتی برام!کلی خوشحال شدم برگشتی😍😍😍😍

مرررررسی مرسی مرسی😍😍😍😍💓💓💓💓

قربونتت برم🥰🥰منم خوشحال شدم صحبت کردم باهات دوباره...
++خلاصه ک استرس نداشته باش اصن ارزششو ندارد😉

😍💓💓💓
چشم چشم😉💋

سلام.چطوری بود؟
13 ام اعلام نتایجه.حال همه بد حالیه.تو چطوری

سلام:)) با اینکه نمرم خییلی تاپ نبود اما جزو بالاترین نمره های کلاس بودم و یه عالمه اغتاده بودن از بچه‌هامون.

دوران استرس کنکور کشیدن من دیگه گذشته😅الان بی‌تفاوتم دیگه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان