بازگشت همه به بیان عست:))

انقدر مهربون بودین و انقدر ادمایی که نبودن تا حالا برام نوشتن تا دیدم دلم نمیاد اینجا رو ول کنم خب:)) چند تا پست هم نوشته بودم این مدت که منتشر نکرده بودم ولی الان منتشر شد:))دوستتون دارم😍💓

۶ لایک:)
خواهش مینک، شما لطف دارید :)

🙂

سلام
خوش برگشتی خانم دکتر :)

سلام جناب قدح خیلی خیلی ممنونم

😍😍😍😍

🙂💓

😕😕😕😕😕😕
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

😄❤️❤️

وحید محمدی ۲۳ خرداد ۹۸ , ۲۰:۳۶
بازگشت همه به بیان است زیرا :
1. بیان به من و شما  آزادی  بیان می دهد . من خودم  بارها  علیه شرکت  بیان حرف زدم ولی حتی یک اخطار کوچک هم  نگرفتم چه رسد به فیلتر شدن وبلاگ یا  مسدود شدن .  اینجا  شما  آزادی بیان را به معنای واقعی  حس می کنید. 
2. بیان وبلاگهای  آزمایشی و  بدون محتوا  را  حذف نمی کند . 
3. توی بیان هرچقدر پول بدی همون قدر  آش می خوری پس  محدویت نداری . 
4. توی بیان راحت می تونی  از افراد حقیقی  و حقوقی مملکت    انتقاد کنی و آزادی کامل داری . 
5.  توی  بیان  آموزش  هک  مجاز  است . 
6.  بیان   در مواقع بحرانی   از  منافع  بلاگر  در مقابل  شاکیان خصوصی  و حتی پلیس فتا    دفاع  می  کند . 
7. توی  بیان  شما  با  بقیه ی بلاگرها  ارتباط  مستقیم و دوطرفه دارید و احساس تنهایی  نمی کنید  و می  توانید  خیلی زود   برای  خودتان  دوست  و  دشمن  پیدا  کنید !!
8. امنیت  وبلاگهای  بیان  از  بقیه ی سرویسهای  وبلاگدهی  بیشتر است . 
9.  بیان یک شرکت  معروف است که بطور کامل  روی  وبلاگدهی  تمرکز  کرده  و   معتبر  و  قابل  اطمینان  است . یعنی دفتر و دستک و آدرس و  شماره تلفن دارد و شما می توانید  با قدری  جستجو  مکان این شرکت  را  پیدا  کنید  و  درصورت لزوم  وارد  دفتر شرکت بیان بشوید و  به نمایندگی از طرف تمامی بلاگرها  درخواستهایی  از  مدیر شرکت بیان  بنمایید  و اگر به درخواستهای شما  بی اعتنایی  کرد ایشان را  مورد نوازش  قرار دهید !!    
10. دامنه ی  بلاگ  از دامنه ی  تمامی  سرویسهای  وبلاگدهی  کوتاهتر  و  قابل فهم تر است . یعنی  همه دنیا می دانند  که  این یک وبلاگ است چون هیچ پیشوند یا پسوندی در کنار  لغت   blog  ندارد. 

11.  بیان به شما  اجازه  می  دهد  هر  بلایی  دلتان  خواست  بر  سر  کامنت های  کاربران  (از جمله همین کامنت)  بیاورید  .  کلی  گزینه روی  میز  هست !   

12.  توی  بیان   امکان دنبال کردن  بلاگرها  وجود دارد  و البته  امکان  قطع  دنبال . 

13.  بیان  تحت  هیچ  شرایطی  هیچ  وبلاگی  را  حذف  نمی کند  مگر  به درخواست  خود  بلاگر . 
بعد از درخواست  نیز  تا  48  ساعت  به  بلاگر  فرصت می دهد  تا  اگر  پشیمان شد مجددا  وبلاگ اش  را  احیا  کند و از دست   افراد  غیرمجاز   نجات دهد.  

14.  توی  بیان  تا  مدت  6  ماه  می  توانی  وبلاگ را  نیمه کاره  به  امان  خدا  رها  کنی . در طول این شش  ماه  وبلاگ  هنوز  جز  وبلاگ های  فعال  به حساب می آید  و قابل دنبال شدن است . 
پس شش ماه فرصت استراحت  داری !!! 

+

اینها  دلایلی بود که باعث شد من به  بیان  برگردم !! 



چه جالب نمیدونستم این همه رو!

سلام
من خیلی وقت بود می خوندمت
گفتی نمی نویسی بازم سر می زدم ولی کامنت نذاشتم گفتم خب فایده ای نداره دیگه
الان دیدم باز می نویسی خیلی خوشحال شدم واقعا :) 

سلام:))
مرسی که میخونیم نارنجی جان😍

من بعد 4 سال برگشتم ب بیان و باید بگم تنها نقطه قوت بلاگفا تو جامعه آماری بالاشه ک اونم صدقه سر خودش نی!

این رفتن من کلا نبودنم بود نه اینکه جای دیگه باشم.من تا حالا کلی وبلاگ توی بلاگفا و جاهای دیگه داشتم اما هیچ جا به راحتی بیان نمیشه واقعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان