خرمالو😍😍

واقعا برام سواله که چرا انقدر خرمالو یه جوریه که انگار شونصد ساله میشناسمش و این همه بهش حس نزدیکی دارم؟خب قابل توجه کسایی که نمیدونن خرمالو کیه خرمالو یکی از بچه های وبلاگیه که البته خیلی وقته وبلاگ نداره اما ما هم چنان در ارتباطیم.امروزم که خب هوا عاااالی بود.یعنی فقط تو ذهنم می چرخید که گند بزنن تو شهر دانشجویی با اون هواش!شب رفتیم یه کافه رستوران یه جایی تقریبا در حد بام و هوا دیگه اینجا فوووق العاده بود و نم نم بارون میزد😍ما هم توی فضای باز و یه جای قشنگ و البته با سوژه😂و خب ما هم میشینیم هی کسایی که میشناسیمو مسخره میکنیم و لذت هم میبریم😌😁ولی جدا که کاش میشد همه ی بچه های وبلاگی رو دید.مطمئنم مثل خرمالو یه عالمهرفیق خوب رو از نزدیک می دیدم.

البته نهایتا به حرکت اعصاب خوردکن مامانم و گیردادنش تموم شد که خب واسه همینه که میام خونه اعصابم خورد میشه😑😑اما در کلش خیلی خوب بود😍😍 دیدن رفقای وبلاگی شدیدا توصیه میشه😍

۴ لایک:)
من تا حالا هیچکی رو ندیدم!


بعد، چرا کپشنا رو تو وبلاگاتون مینویسن؟؟
امشب دومین موردیه که همچین موردی مشاهده میشه

من دیدم تا حالا دو تا از وبلاگیا رو😍دانشگاهتو بزن همون خراب شده که من هستم انقد همو ببینیم حالمون از هم بهم بخوره🥴تازه میشه ترمکمون شی هار هار بهت بخندم و مسخرت کنم😌😁


بابا اون یه استوری بود نمیشد طومار بنویسم که!بعدم در سطح اینستا که خب دوست و آشنا نمیدونن من وبلاگ دارم که بخوام بگم دوست وبلاگیمه!خرده نگیر برادر من

تجربه شو زیاد داشم
خوبه دیدن رفقای بلاگی :دی

من تا حالا دوتاشونو دیدم و واقعا عالی بودن دوتاشون😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان