75.روی پیشونیم نوشته انگار

گویا توی لوح تقدیرم نوشته شده که فقط باید پسرای قدکوتاه از من خوششون بیاد😩😩حالا منم همچین قد بلند نیستما ولی خب این چه وضعشه😢ینی من باید آرزوی مورد علاقه واقع شدن توسط یه پسر ازین قدبلند بادی بیلدینگ هارو به گور ببرم آخه؟😖😖

+یکی از ترم بالاییا هم فالوم کرده.بعد این عکسای کلاسی دوران سال اول دانشگاهشو هم اونجا پست کرده.خیلیاشونو نمیشناختم چه دختر چه پسر.بعد توی عکسا که تگ هارو چک کردم  عمیقا دهنم باز موند.مورد داریم طرف کلی کشته مرده داره هرساله اونوقت توی عکسا شبیه پوست خیار گندیده میمونه.و خب ایمان بیاریم به اثرات گذشت زمان:))این مورد راجع به خودمم خیلی صدق می کنه حتی😁😁

++موردی که در بند اول گفتم هم همکلاسی همین فرد بند دومه.بنده خدا اصلا تغییری نداشته.جالب بود برام!

۱۱ لایک:)
قد متوسط ها مگه چشونه:|خیلی هم کشته مرده دارن :|شما خبر نداری ...
کلا تو عکس بد میافتن ...

من کاری به عکس ندارم که😅طرفو حضوری دیدم هم قد خودمه.حالا موردم بوده طرف از منم کوتاهتر بوده حتی!بالاخره یه تناسبی باید باشه دیگه نه؟

بعدم این موضوعو صرفا برای شوخی گفتم وگرنه چیزای خیلی مهمتر از قد هم توی رابطه وجود داره:))

به خدا این بالا هیچ خبری نیست..ایییییش😂

اصن حدیث داریم نصف جذابیت مرد به هیکلشه🙊😄

ولی جدا من میگم تناسب داشته باشیم خب!یعنی من باید تو کل زندگی آرزوی کفش پاشنه بلندو به گور ببرم؟😩

یه داغی به دلش بذارم که با حسرت فقط عکسام نگاه کنه..بذار بره به جهنم :)
حاجی درصد کنکورات میگی؟

اصن درستشم همینه😁😁

تو این پسته گفتم

http://mylittleworld.blog.ir/1396/05/24

کنکورنوشتامم بخونی بد نیست

اجاره آپارتمان مبله در تهران ۱۶ آبان ۹۷ , ۱۴:۲۵
نفوذ بد نزن ... :)) ایشالا که بالاخره یه روزم از عمرت مونده بود یکی پیدا میشه قدش از شما بلند تر باشه و از شما خوشش بیاد ... :))))
والا بخدا روی پیشونی ماهم خیلی چیزا نوشته و کاریش نمیتونیم بکنیم :)))
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com

نفوس میگن البته😅

من این پست رو صرفا برای فان گذاشتم وگرنه اونقدرام دغدغه هام تا این مسخره نیست!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان