شما بیمارید؟؟؟

دیگه نمیدونم از استرس چیکار کنم.سنجش محترم کمر بسته به زجر دادن ما.لامصب مگه داری چیکار میکنی که انقدر لفتش میدی؟؟برنامه ی امسال هم که رو هواست احتمالا عزیزان سنجشی دارن فکر میکنن چجوری سهمیه ی مفت خور هارو اضافه تر کنن.میترسم امسال این ٥درصد سهمیه ای که به جبهه رفتگان😐😐 دادن خیلی تاثیر بزاره و جای درست و حسابی در نیام.هیچوقت اینایی که با سهمیه رفتن دانشگاه و اینایی که قانون سهمیه ای هارو تصویب کردن حلال نمیکنم.آره اینا یه مشت مفت خورن که بچه هاشون عرضه درس خوندن نداشتن به زور میخواستن بچپوننشون دانشگاه های خوب و به درک که اینا مغزشون کشش یادگیری در حد بقیه رو نداره و در نتیجه میشن همون پزشکایی که آبروی جامعه پزشکی رو میبرن.اره یه جانباز یه شهید کم کاری نکردن و لطفشون با هیچی قابل جبران نیست میدونم ماشالا کم امکاناتم بنیاد شهید در اختیارشون نمیذاره ولی آقا بیان بچه های اینارو تو پول غرق کنن ولی بزارن خودشون قبول شن.لعنتیا تموم وجودمو به استرس تبدیل کردن روزی هزار بار کانون و سنجشو چک میکنم ببینم خبری شده یا نه ولی انگار هیچ...خدایا لااقل تو عادل باش  

+حتی یه ذره هم ذوق و شوق دانشگاه رو ندارم.فقط منتظرم نتایج بیاد تا آروم شم ولی حوصله ی دانشگاهو ندارم. به طرز مسخره ای حتی ادامه ی زندگی هم به نظرم حرکت لوسیه.من برم بازی نهنگ آبی رو دان کنم ببینم شاید فرجی شد😒😒

۴ لایک:)
باسلام
ازوبلاگ خوبتون واقعالذت بردم لطفاازوبلاگ منم دیدن کنید

:/

سلام. تند نرو تیارا جان.. بالاخره تو تلاشتو کردی. هر چی ام خدا بخواد همون میشه :) درک میکنم واقعا، ولی همه شون بی عرضه نیستن. دور و برم بودن آدمایی که خودشون خیلی تلاش کردن. البته برعکسشم بود. یه متنی ام بود میگفت "بابای همیشه خوب من را بدهید، تمام سهمیه های جنگ من مال شما" برا همین میگم تند نریم و همه رو یه جا نسوزونیم :)
امیدوارم بهترینا واست اتفاق بیوفته :))

سلام.قبول دارم یه ذره عصبی شدم ولی واقعیته.خب خیلیا زیاد میخونن ولی همه تونستن برن یه رشته و دانشگاه خوب؟؟؟ملاک کنکور تواناییه و توانایی لزوما معنیش ساعت مطالعه بالا نیست.منم گفتم که لطف جانبازا و شهیدا در حق ما قابل جبران نیست ولی این به این معنی نیست که باید ناعادلانه بچه هاشون برن دانشگاه.یه سریام میگن اینا یه سهمیه خاص خودشونو دارن و جای کسیو نمیگیرن ولی بنیاد شهید اون صندلی ای که اینا اشغال کردن رو که از جیب باباش درنمیاره این جای آدمای بالیاقت تر از اوناست.اومدن عدالت برقرار کنن ولی گند زدن توش😞😞

منم حلالشون نمیکنم.
چرا کسی که خودش میگه من سر جلسه ی کنکور خوابیدم و با شیر یاخط گزینه ها رو زدم،الان باید دانشجوی یه دانشگاه خوب تو تهران باشه؟
چرا کسی که امتحان زیست پیش دانشگاهیش رو سه بار امتحان داد تا با۱۰قبول شه،الان باید دانشجوی علوم آزمایشگاهی باشه؟

پارسال یه همکلاسی داشتم درصد زیست و شیمیش مثل من بود ریاضی فیزیکش حدود20درصد کمتر عمومیا همه کمتر از من(نسبت به درصدای پارسالم تازه نه امسال)و الان داره پزشکی دانشگاه ایران میخونه😐😐عدالته واقعا؟؟

این سهمیه ایا همیشه بودن تو نگران نباش که بخاطر اونا تو قبول نشی😂😂البته اینو قبول دارم که خییلی خییلی مفت خور و رواعصابن://بعدشم لب مرز نیستی که نگرانی...ریلکس بااااش😊😊

امسال٥درصد سهمیه بهشون اضافه شده😐😐نگران رشته نیستم نگران شهرم😭😭امیدوارم درست باشه امسال هم

انقدر سهمیه های دیگه هست که اینا به چشم نمیاد. تعهدیا، هیئت علمیا، بچه های کارکنان دانشگاه، بین المللا..
الان ما حدود 140 نفریم.فکر کنم 35 تا روزانه ایم فقط..
این سهمیه ای ها، جای داوطلب عادی رو نمیگیرن. اضافه بر ظرفیت پذیرش میشن..

اره واقعا یه سری سهمیه های دیگه اذیت کنندن مخصوصا لین هیئت علمیا که راحت بچه هاشونو جابه جا میکنن حتی یه سریاشون از رشته ها و شهرهای الکی میبرنشون رشته های تاپ دانشگاه های خوب.باز تعهدیا خودشون باید اذیت بشن نه مثل بین المللا که یه سریاشون پول ترمشون پول خورده براشون و از جیب باباشون میره.اتفاقا سهمیه ای ها جای دیگرانو میگیرن.توی جواب کامنتا به یکی از بچه ها هم گفتم بنیاد شهید که اون صندلی هارو از جیبش در نمیاره اونا میتونست جای یه دانشجوی با لیاقت تر از اینا باشه.بعدم واقعا تاثیر داره روی رتبشون مخصوصا بالای 70درصدیا که واقعا راحت قبولن و بیش از یه صفر و در مواردی دوتا صفر از رتبشون برداشته میشه😐😐مشکل هم اینه که مرتبا سازمان سنجش داره سهمیه هارو زیاد میکنه مثل امسال که5درصد اضافه کرده بهشون باز😐

گل گفتی تیاراجان شدیدباهات موافقم👍
نمونش دوسه تاازهمکلاسی های خودم!یکیش که وجداناحقش نبوداون رتبه روبیاره،صفرصفرم نبودوضعیتش منفی بود😐
کاش این راه روبرای قدردانی ازشون انتخاب نمیکردن،حق خیلیا خیلی جاهاخرده میشه..جای تاسف داره واقعا!

متاسفانه به جای اینکه سهمیه ها رو کم کنن هی دارن به یه بهونه ای زیادشم میکنن😐😐

من زیاد تو این وادیا نیستم که سهمیه و ... قضیش چیه :/
اما چون انقد استرس دارین یه مطلبی هست به نظرم براتون مفید باشه
اینکه تو هر دانشگاه صندلی های مشخصی برای این افراد سهمیه ای مشخص شده
فکر کنم تو هر کلاس 2 یا سه صندلی به این بندگان خدا می رسه !
پس شما نگران نباش ! اونا از سهم شما استفاده ای نمی کنن و جای شما رو نمی گیرن ! برای افراد سهمیه ای صندلی اضافه شده به کلاس ها ...
انقد ذهنتونو درگیر این چیزا نکنین ...

جواب کامنت پریا رو بخونید لطفا😊😊

واینکه متاسفانه امسال باز هم سهمیه هاشون زیاد شده و احتمالا از ظرفیت دولتی ها کم میشه در عوضش😐

سلام این حرفتون تا حدودی بی انصافیه اینکه بیاین به سهمیه هیئت علمیا گیر بدین اره درست ولی اینم در نظر بگیریم شما نشستین تو خونتون با خیال راحت پیش پدر و مادرتون درس میخونین یکی هم پدرش جانبازه خودشم از نوع موجی که هفته ای سه بار هیچی نمیفهمه و زن و بچه رو باهم میگیره زیر کتک و فحش شما و این آدم شرایط درس خوندن مشابه داشتین؟این سهمیه در برابر این شرایطی که این دانش آموز تو خونه تحمل میکنه هیچی نیس بنیاد شهید فک میکنین با پول میتونه برای این  دانش آموز ی خونه ساکت و با آرامش فراهم کنه زود قضاوت نکنیم راجب این قشر وفتی نمیتونیم ی روز هم شرایطشون رو تحمل کنیم 
آره اگه این دانش آموز با شرایط شما درس میخوند و این آرامش شما رو داشت شاید حتی دو رقمیم میشد آدما رو از دور و راحت قضاوت نکنیم 

سلام

راستش من توی متن هم گفتن لطفی که جانبازا و شهدا در حق ما کردن قابل جبران نیست.من کلی جانباز میشناسم که زندگی کاملا عادی داره و این موردی که شما میگین خیلی نادره و اکثرا بچه هاشون دارن با آرامش تمام درس میخونن و آرامششون از امثال من خیلی بیشتره چون میدونن راحت قبولن و نیازی نیست توی دوران تحصیل فشار سنگین استرسی که دیگران تحمل میکنن رو داشته باشن.مشکل اینه که خیلی از اینا میرن دانشگاه و واقعا کشش درس خوندن رو ندارن چون با هوش و تلاش واقعی مثل بقیه همکلاسی هاشون نرفتن.بعد هم امکانات خوبی رو در اختیارشون میزارن خداییش.اینجا که هستم مدرسه شاهد عالیه و بهترین دبیرا رو داره و منم دوست داشتم دبیرستانمو اونجا برم با اینکه نمونه قبول شده بودم و معدل بیست داشتم و مادرم مدرسه شاهد تدریس میکرد و پدرم 30ماه خدمت بوده زمان جنگ(البته اجباری) ولی منو قبول نکردن.هرجا کلاس رفتیم برای اونها تخفیف های بالا میدادن و کلی مزیت های دیگه مثل اینکه زمان استخدام که اولویت دارن به بقیه و دانشگاه آزاد با اون هزینه های سنگینش که براشون رایگانه.پس دولت کم کار نکرده ولی الان خیلی خیلی بیشتر از اونا داره درحق ما ظلم میشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان