دوست پسر

 

دوس پسر دوستم که همون جوجوی خودمونه رفته کیش و اینا رو براش سوغات اورده.حق دارم با دیدنشون دچار افسردگی ناشی از سینگلی بشم آیا؟🥺🥺🥺شکلاتاشونو قبلا خورده بودم اما اون دوتا بسته بیسکوییتیا و اوتمیلا از اونچه در تصویر می بینین خییییلی خفن تر و خوشمزه ترن🥺البته لازم به ذکره که تقریبا نصفشونو برای من گرفته😎ولی در هر حال من ازین دوست پسرا میخواااام😭😭😭😭

۱۱ لایک:)

با این‌ وجود منم ازین دوست پسرا میخوام:|

درد مشترکه پس😂😂😂😂

متاسفانه من میتونم سالیان سال با کیت کتا و اوره وووووو😂😂 مزدوج باشم و سال ها خوشبخت

ببین اون ابیا هستن روشون نوشته leil ازونا بخوری دیگه هیچی نمیتونه بهتر از اون تو ذهنت بیاد درجا باهاش ازدواج میکنی

جدا:(؟

من جوجو رو میخوام

با شکلات ابیا برام بیارینش:(

جوجو یه فرشتس🥺جدی میگم بهترین پسریه که توی زندگیم دیدم🥺فقط حیف دیگه رل داره نمیشه بیارمش واست

ولی تو بیا اینجا من از سهم شکلات ابیام بهت میدم

دندون پزشک هم دندون پزشک های قدیم، همیشه میگفتن شکلات و اینا نخورین برای دندون ضرر داااره :))

این leil ها مزه اش مثل همیناس که تو سوپرمارکتای تهرانم هست ؟؟

نه بابا اینا اداهای قدیمیاس وگرنه نسل جدید خودشون از حامیای شکلاتن😁

والا نمیدونم منظورتون کدوماس اما من خودم با اینکه همه جور شکلاتی خوردم اما خوشمزه ترین چیزی بوده که تا حالا خوردم😅

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان