دهنتو ببند و خسیس نباش😑😑

عنوان خطابی از قلبم به مغزمه🤦🏻‍♀️یه نیم بوت میخوام سفارش بدم(بله نیم بوت تو این فصل چون اگه توی فصل خودش بخوامش باید دوبرابر بدم جاش🤦🏻‍♀️)و خب هی بین دوراهی ام😑هی مغزم میگه بشین سر جات نیم بوت مارک به قیافه یه دانشجوی بدبخت نمیخوره و قلبم میگه خاک تو سر فقیرت که پول داری و نمیخریش.حالا اینا به کنار هزینه‌ی گمرک رو کجای دلم(حساب بانکیم ینی) بذارم؟🤦🏻‍♀️اللهم خودت زودتر مارو از فقارت مغز و حساب بانکی در بیار پلیز:/

پ.ن:یکیم بگه بشین پای درست این چیزا واست نون و آب نمیشه چار روز دیگه علوم پایه بیوفتی که پاسخگوعه؟شیش ماه عقب میوفتی از درست می شینی تو خونه نیم بوتاتم هیشکی نمی بینه😑

میگم من چطور برای کنکور اونقد با تمرکز میخوندم؟تمرکزم کجا رفته؟چرا یه جا بند نمیشم؟چرا انقد خوابم همش؟چرا سرعتم یک صفحه بر ساعته؟فاک دیس فاکینگ علوم پایه😑😑

۹ لایک:)
بریـ ـــدا ۲۰ مرداد ۹۸ , ۱۳:۴۱

هیچوقت با اینکه چیزیو مارک بخرم کنار نیومدم :/

اصلا نمیتونم صرفا به خاطر مارک بودنش اونهمه پول بدم براش

مارکه که مارکه مثلا میخواد بیشتر بمونه؟ خب دلمو میزنه زیادم بمونه و خراب نشه! مثلا کفشامو همیشه خوب میخرم اما بازم مارک نمیخرم چون من زیاد میدوام خیلی کفش خوب به کارم میاد

 

الان فکر کردم دیدم تنها چیز مارکی که دارم یه تاب آدیداسه که هشت ساله دارمش و  هنوز خراب نشده اما کوچیک شده :)))))

بستگی داره خب.ببین من این نیم بوت رو در حالت عادی عمرا حاضر نبودم جاش پول بدم اما الان طی شرایط خاص و آفی که خورده خریدمش چون میدونم فقط به خاطر مارک نیست و واقعا جنس خوبی داره و حالا حالا ها برام کار میده.و خب من اصولا چیزایی که میخرم جوری نیست که خیلی طبق مد باشه و یه مدت دیگه ازش زده بشم مخصوصا در مورد کفش.الان مثلا من بوتایی که اول دبیرستان خریدم رو دارم هنوز و کلی ام دوسشون دارم همچنان:))

ریزوریوس ❤:) ۲۰ مرداد ۹۸ , ۱۴:۴۷

منم سرعتم یک صفحه بر روزه:/

به امید خدا تا زمان اعلام نتایج علوم پایه درسامون تمومه🤦🏻‍♀️

فتل فتلیان ۲۰ مرداد ۹۸ , ۱۶:۰۸

بخرش بنظرم چون الان واسش ذوق داری ، چند سال دیگه خوشحالت نمیکنه !

خو بشین بخون ، اگه درس نخونی درساتو پاس نمیشیا ، واییی وایی خیلی بد میشه  ! یکی نیس بگه تو خودت درس خونی اومدی تذکر میدی 😅

جدا از شوخی سعی کن یجوری با هر روشی ذهنتو متمرکز کنی

موفق باشب 

خریدمش😁😁

دیگه شروع کردم به خوندن به امید خدا چشم نخورم😁😆

نیم بوت، همون بوته که نصفش کردند؟

دقیقا همینه که گفتین😂😂

امیدوارم فقط آدم‌های نیم پا پوشنش :/

ببخشید متوجه منظورتون نشدم😅

فتل فتلیان ۲۱ مرداد ۹۸ , ۰۰:۴۵

ماشالا ماشالا 

تف تف

😅🤪

تامام تامام😎🤪😂

من بلد نیستم چطور از خارج خرید می کنین؟ پولش رو باید به دلار بدی الان؟یا از چه سایتی خرید می کنی؟

 

ولی بخر دنیا دو روزه من انقد از این کله خریا کردم آخرش به پیسی خوردم ولی بازم پشیمون نیستم :دی

 

 

واسه علوم پایه م نگران نباش

خداااایی نکرده بیوفتی میان دوره هست :دی

نه اینو من از یه انلاین شاپ خریدم که دیگه اون خودش می گیره من باهاش به تومن حساب میکنم.

خریدمش خریدمش😍😍
بابا باید استرس بدی الان بهم😂بعدم معلوم نیست ممکنه برگزار نشه میان دوره بدبخت شم🤦🏻‍♀️😂

از نوادگانم نیستی اگه تا حالا نخریده باشیش

همون دیروز خریدمش تاماااام😂😂😂

امتحان رو همیشه هست

ولی اون بوت آفش برداشته میشه و دیگه نمیتونی بخریشااا :دی

مبارکه 

این منطق زندگیِ منه😂😂😂
مرسی مرسی😍

سلام:)

خوشحالم که خریدی و خسیس نبودی!D:

در مورد علوم پایه هم موفق باشی:*

سلام😍

اره خداروشکر شیطون گولم زد:))
ممنون عزیزدلم💓💓

تیارا بخون و به ازادی موقت بعد قبولی فک کن😁

به روزی ک جواب علوم پایت میاده و تو با جیغ جیغ به خانوادت میگی قبول شدی😀

خلاصه بخون 🤗🤗🤗😅

ستاد انگیزه رسانی بووووق به دانشجویان دنبال خوش گذرونی و نیم بوت خریدن  علوم پزشکی😶😝😝😝😝😝😜

ولی خوب کردی خریدیش

ادما واسه یه چیزایی فقط همون لحظه ذوق دارن پ بهتره بها بدن به ذوقشون😅

بابااااا من واسه ننیجه کنکورم همچین ذوقی نکردم😂😂😂😂ته تهش بگم خب خداروشکر نیفتادم🤦🏻‍♀️😂😂

اره دقیقا ذوقشون مهمتر از همه چیزه😍😍

اوصیکم به خریدنش =)))

خریدمش خریدمش😁😁

خوبه که خریدیش😄

یکی دو روزه اول درد پولی که داده باهاته بعدش یادت می‌ره...,

+مستقل شدن خیلی لذت بخشه...ولی به نظرم خونه مجردی گرفتن و دائم تنها بودن یکم سخته..من به شخصه  خوابگاه و ترجیح میدم هم استقلال نسبی داره و تنها هم نیستی

دردش مثل آمپوله یهو می‌سوزونه اما تا مدت ها حالت خوبه(چه جمله ای گفتم اصن😂😂😂😍)

اخه قرار هم نیست دائم تنها باشم.اولا که از صبح تا عصر دانشکدم بعدشم خیلی وقتا بیرونم یا شاید گاهی دوستام بیان پیشم تنهای تنها که نمیشه اصلا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان