ولنتاین نوشت

یه رسمی هم در مورد من هست که هر سال روز ولنتاین میگم ایشالا امسال آخرین ولنتاین تک نفرت باشه و باز ولنتاین بعدی همین جمله رو تکرار میکنم و خب با شناختی که از خودم دارم احتمالا سالهای زیاد دیگه ای باید اینو به خودم بگم:))

حالا دوستان جان هی  کادوهای ولنتاینشونو به رخ میکشن ومنم با بغض تو دلم میگم ایشالا خرسه زنده شه تو و دوس پسرتو با هم بخوره😢ولی خب مشخصه که اصلا توی اینجور روزهای خاص حسودی نمیکنم🤥

مسئله دیگه هم اعلامیات سینگلاست که روزی شونصدتا استوری در جهت اعلام اینکه من سینگلم و کسیو ندارم برام کادوی ولنتاین بخره میذارن تا عمیقا تو چش ملت بکنن که سینگلن.حالا باز خوبن اینا مورد داریم فقط با حاجی پشم فروش دم دانشگا رل نزده وچنتا چنتا اداره میکنه و نهایتا اونم اعلام میکنه من سینگلم و کادو نگرفتم:/البته تجربه ثابت کرده این اعلانات در برخی از دوستان که به تازگی کات کردن خیلی بیشتر موجوده و فرد منتظره سوژش اینو ببینه و بفهمه این سینگله و بپره دوباره رل بزنه://مورد بعدی یکی از همکلاسیامونه که خب ما زیاد ازش خوشمون نمیاد یعنی کلا سوژه ی خنده ی دخترای کلاسه!ولی این دوستمون هر روز به هشتگ قلب و حرف جدیدی توی استوریاش دیده میشه و فرد مورد نظر اونو قشنگ میتیغه و میره.اونم اصلا ککش نمیگزه که مثلا طرفش طی نهایتا یکی دوبار بیرون رفتن چند میلیون ازش تیغیده و رفته:))خیلی خوشحال طور میگه یه تجربه بود برام و باز همین احمق بودنو تکرار میکنه!خواستم بگم گویا به مناسبت ولنتاین این دوستمون یه پک بزرگ از لوازم آرایشی مارک سفارش داده بوده برای دوست دخترش ولی قبلتر از ولنتاین کات میکنه دختره(خاک بر سرت خواهرم:/ )خلاصه قصدم این بود بهش نزدیک بشم این مدت جهت دلداری این عزیز و اینکه این ولنتاین بی کادو نمونم که خب دلم رضا نداد:/اعلام میکنم خاک تو سرت دل جان😑😑

قرار بود کم بنویسما!تو راه برگشت به شهر دانشجوییم.فقط موندم چجوری وسایلمو سه طبقه بکشونم بالا😭

۱۰ لایک:)
Happy Valentine’s Day ❤️❤️❤️❤️

مرسی مرسی همچنین😍💗💗

وای فقط اون سیکل احمق بودن این همکلاسیتون😂
ولی خب اگه مارک لوازم ارایشی رو میفهمیدی شاید دوتایی دستکار میشدیم 

اونی که آمارشو داده پسر بوده مارک و اینا بلد نیست اما میدونیم دوست عزیزمون کادوی غیر چند میلیونی براش افت داره:))

فتل فتلیان ۲۶ بهمن ۹۷ , ۰۷:۴۵
اخرشم سینگل بگور میشیم میره خخخخ

من که به شخصه یه سینگل فوراورم:))

خوبه هرسری هم واسش تجربه میشه ها

اره واقعا😂😂

خدا نکنه هدی بیوتی باشه پس😒😒

نمیدونم ولی هیچی ازین دوست احمق پولدارمون بعید نیست😑

وبلاگتون عالیه

متشکرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان