بی خواب طوری

+یکی از عادتام اینه که وقتی حس کنم خوابم میاد و مسواک بزنمو بیام بخوابم اگه خوابم بپره بعد از اون هیچ کار خاصی نمیتونم بکنم!یعنی فقط میتونم پای گوشی باشم همین!الانم از همون وقتاس گفتم بیام یه سری به وبم بزنم اقلا.

+بیشتر نمره ها اومدن.خداروشکر میکروب عملی که نگرانش بودم رو پاس کردم ولی با نمره دقیق ١٠😂میکروب تئوری حدود ١٣😄.بعد حالا در وصف بقیش اینجور بگم که عمومیا دارن معدلمو داغون میکنن به جای اینکه معدلو ببرن بالا!به طور مثال فرهنگ و تمدن اسلامی شدم ١٢!که خب کلا استاد به همه بد نمره داده و لج کرده به خاطر اینکه اول ترم گفت باید همتون پول بهم بدین کتاب بخرم و هرکی نده بره حذف کنه درسو!و ما هم اعتراض کردیم و نتونست کاری کنه لجشو اینجوری خالی کرده!در عجبم واقعا که چطور انقدر ادما میتونن پول پرست باشن اونمکسی که جایگاه استاد دانشگاه رو داره!خلاصه معدل این ترم به فنا رفت گویا:))مهم نیست برام البته مقدار زیادیش هم به خاطر کم کاری خودم بود ولی گذشت دیگه فقط خداروشکر هیچ درسی رو نیوفتادم اقلا.

+کلاسا از شنبه ١٣ ام شروع میشه اما بچه ها گفتن تا ٢٢ ام نیایم.تازه میخواستن بگن تا ٢٧ ام نریم سر کلاس که ما اعتراض کردیم حوصلمون سرمیره تو خونه دیگه:) جالبیش اینه که بچه های ساکن توی شهر دانشجویی بیشتر مشتاق سر کلاس نرفتنن!و خب فعلا دارم از تعطیلات لذت میبرم:))

+از ترم جدید میخوام واقعا تغییر داشته باشم.درسای اختصاصیمون مثل پوسیدگی شناسی و رادیو و کنترل عفونت و تجهیزات  شروع میشه که نمیخوام براشون کم کاری کنم و باید از همون اول حسابی براشون زمان بذارم.تصمیم داشتم برم سراغ ساز اما خیلی گیجم.ساز مورد علاقم پیانوعه اما چون خونه نیستم و اونجا هم جایی رو ندارم تصمیم داشتم کیبرد بگیرم که بشه توی خوابگاه ازش استفاده کرد و توی شهردانشجویی برم کلاس و همونجا با پیانو هم کار کنم یه مقدار که یه عده میگن اینکارو نکن و بده و اینا.گیتار و سنتور رو هم دوست دارم اما خیلی کمتر از پیانو.حالا باید یه مقدار تحقیق کنم ببینم چی میشه.و جدی باید زبان کار کنم و یه مقدار کارای ترجمه ای انجام بدم چون حدود ٥ ساله که زبان کار نکردم و واقعا وضعیتم افت شدیدی داشته.خلاصه که ایشالا ترم پر باری باشه.

+یه نفر رو دوستش دارم اما ازش متنفرمممممم!این حجم از تضاد حسی برای خودمم عجیبه!(نامبرده دختره البته😄)

فعلا همینا!:/

۹ لایک:)
هیوا جعفری ۱۱ بهمن ۹۷ , ۰۷:۰۹
موفق باشی :)

مرسی ممنونم همچنین🌹

تجهیزات😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
من فکر میکردم فقط ما از این مسخره بازیا داریم
مزخرف ترین درس که تا وقتی وارد کار عملی نش باهاش ارتباط برقرار نمیکنی

بقیه درسا رو منم دارم این ترم😊😊

حالا من چون تابستون گاهی میرفتم پیش یه دندونپزشک یه چیزایی رو بلدم اما در کلش موافقم باهات واقعا نیازه عملی باهاش برخورد داشته باشیم.

ما انگل و ایمنی و آسیب شناسیم داریم به جز عمومیا البته🤦🏻‍♀️شما چی دارین دیگه؟

سلام خانم دکتر :)

نمره هات خوبه که !

سلام جناب قدح

اگه اینا خوبن پس بد چیه دیگه!!!خداروشکر تا حالا درسیو نیوفتادم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان