چی شد که گند زدم تو معدلم؟

خواستم بخوابم یادم افتاد فردا امتحان دارم:))به م.ز که هم اتاقی و هم کلاسیمه گفتم راستی فردا امتحان داریما.گفت عه یادم نبود صب بیدارم کن پس.منم گفتم باشه و دوتایی گرفتیم خوابیدیم بدون اینکه حتی لای جزوه رو باز کرده باشیم:))

حس میکنم دوستیم با یه شیرازی از اولشم کار اشتباه بود😁

و نهایتا سوالی که برام پیش میاد اینه که چی شد که من انقدر بیخیال شدم؟؟؟

+اینایی که میان کتابخونه و راه میرن اونم با کفشای چیلیک چیلیک طور:/خیلی بیشعورن:||حتی اگه این آقا سال چهاریه که سنش خیلی بالاتر از ماست و خیلی مهربون و خوش اخلاقه باشه اون فرد😑

++گفته بودم از جاذبه های گردشگری دانشکدمون بوفه و کتابخونه ی مختلطش به حساب میاد؟:))

۸ لایک:)
سلام
حالا چیکار کردی امتحانو خانم دکتر ؟

سلام جناب قدح

هیچی ٦٠درصدشو شک دار زدم بقیشو شانسی😂😂البته امتحان ظهر بود از صبحش خوندم براش

میخوای جاتو با من عوض کنی؟؟؟تو بیای اینجا تازه به شهرتونم نزدیک تریییی هاااااا😁😁😁 من سختی شهر دور رو مخصوصااا اونجا رو به جون میخرم 
اقا خوشبحالت در کل هم شهر شادیه بنظرم هم دانشگاهتون خدبه هم بچه هاتون:((((

ببین اگه تحمل مصائب آب و هوایی اینجا رو داری پاشو اصن بیا پیش خودم:))اینجا راحت انتقالی می پذیرن😁😁

اره تقریبا میشه گفت خوبه بیشتر چیزا اما مشکلاتم کم نداره جدا

فتل فتلیان ۰۱ بهمن ۹۷ , ۱۵:۴۶
اخ اخ دقیقا من همه امتحانامو با همین شیوه شیرازی پیش بردم که الان گند زدم همه رو 

#مشروط_نشیم_صلوات_✌🏻😄

تور بوفه و کتابخونه گردی برگزار کن یکم گردش مالی حساب بانکیت بره بالا :)

تازه نگفتم بوفمون میز پینگ پونگم داره میشه باهاش مختلط بازی کرد:))ولی جدا اینا واسه خیلیا ارزوعه😂😂

در کل ترم بدی بود درساتون احتمالا یکم شبیه ما هست امیدوارم بالا شیم😕😕😕

من به پاسی راضیم✌🏻😂

تو بگی گند زدن به معدل یعنی مثلا۲۰نشی۱۹ بشی😑

معدل کل دانشگاهم نباید زیر ١٤باشه من به همین راضیم خودت درک کن دیگه اوج داغونی وضعمو😂😂

دوران دانشجویی ، ایام امتجانا که میشید هم اتاقیام برا هر امتحانی قبل از امتحانا برنامه میچیدن و توو فاصله بین تعطیلی کلاسا و شروع امتحانا یکی دو دور میخوندن جزوه رو، حالا توو اون فرجه یکی دو روزه امتحان هم که خر میزدن،ولی من میگرفتم میخوابیدم برا خودم، شب امتحان که میشید ساعت 12 1 تازه شروع میکردم خوندن و خداروشکر نتیجه م از اونا خیلی بهتر میشد :))
کمیت مهم نیست کیفیت مهمه :دی

اوه عجب موجوداتی بودن اونا!!!!ولی داریم اینجور ادمایی که خیلی میخونن اما نمراتشون از من کمتره من کلا زیاد کاری به بقیه ندارم راه خودمو میرم بیشتر🙂🙂

این بود آرمان‌های امام؟

آرمان های امامو بیخیال.کجایی تو دختر؟خوبی تو؟؟؟؟چه خبرا؟

سلام دندان پزشک کوچک جان چطوری خوبی...یه سوال داشتم فکر کنم یجا  خوندم که عینک میزنی بعد دماغتا عمل کردی فریم عینک به مرور زمان رو شکل دماغت تاثیر نمیزاره؟مثلا هیچ نخواستی چشماتا لیزیک کنی بعد عمل کنی چرا لِیزیک نکردی؟

سلام سحر جان ممنون خوبم من.

ببین تا دوماه اقلا اصلا نباید بذاری که تابستون بود و من اصلا استفاده نکردم.وکلا لنز استفاده کردم مواقع نیاز.از مهر هم یا لنز زدم یا فقط سر بعضی کلاسای مهم عینک زدم که معمولا میرفتم جلو تا لزومی به عینک نباشه.
لیزیک رو هم گذاشتم ایشالا بعد علوم پایه انجامش بدم که هم سرم خلوت باشه و درس خوندنای امتحان علوم پایه بگذره و هم سنم بیشتر بشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان