ناشناسانه:)

خب منم تصمیم گرفتم از این پست ناشناسا بذارم😊

میتونین هرسوالی خواستین ناشناسانه ازم بپرسین و جوابتون رو میدم.فقط لطفا سوال خیلی شخصی نپرسین دیگه😅مرسی🌹

۸ لایک:)
میشه تیارا درباره کتاب موج آزمون پیش و پایه اگر استفاده داشتی برامون بگی ! و اینکه از کی شروعش کنیم ؟

منظورت برای شیمیه؟؟اخه تا جایی که میدونم فقط شیمیش پیش و پایه داره که هررررچی زودتر استفاده کنی بهتره چون حجمش زیاده و دیرتر از اینا نمیرسی خیلی جاهاشو بزنی.چون فصل به فصل هم هست میتونی برای مرور ازش استفاده کنی و عالیه.کلا موج شیمی بهترینه بین موج های نشرالگو

چند تا دوست دختر و پسر داری؟

خب من ادم نسبتا اجتماعی ای به حساب میام.خییییلی دوست دارم.شاید بشه گفت با همه دخترای کلاس و٦٠درصد پسرای کلاس دوستم.ولی در کل اگه نزدیکترینا رو بخوام بگم٣تا دختر و یه پسر

اخ ببخشید حواسم نبود بنویسم شیمی ! ممنوم از راهنماییهات... برم بخرم حتما... ببخشید شما زیپ دینی استفاده داشتی ؟  واین شیمیه من شنیدم چند سطحیه نه ؟  خب کدوم سطح به کنکور نزدیک تره !؟

اره بخر حتما من خیلی راضی بودم ازش

نمیدونم این کتابه که گفتی چیه!!!
یادمه به نظرم سخت تریناش شبیه کنکوره.سطحای اسونش دست گرمیه بیشتر اخه شیمی کنکور سال به سال داره سخت تر میشه

گوشیت چیه؟؟

iphone7+

اهان مرسی از راهنماییت :)  یعنی سطح دشوارش هنوز از کنکور راحت تره ؟ 

خواعش😊نه ببین یه سری سوال سخت داره که احتمال حضورشون کمه ولی در کل به نظرم کنکور شبیه ترکیب سطحbوc هست.

میشه ناشناس ندم بدم میاد😑؟

هرجور راحت تری😊🌹

سلام :)

ناشناسانه عیدتان مبارک :))

قدح ناشناس :)))

سلام جناب ناشناس😅

عید شما هم مبارک🌺🌺
جناب قدح خان😄

رشتتون چیه؟

دندانپزشکی😊

موفق باشید :)

خیلی ممنون😊همچنین شما🌺🌺

چرا  دندانپزشکی رو انتخاب کردی و چرا پزشکی نه؟
به نظرت کدوم دانشکده های دندونپزشکی بهتر و مجهزترن و واقعا کار یاد دانشجو میدن؟هشت تا رو به ترتیب نام ببر

خب من خیلی تحقیقات کردم.هنوزم میگم که پزشکی برام از دندون جذابتره اما من ادمش نیستم.بیمارستان یه جوی داره که من اگه توش باشم مطمئنم افسرده میشم.توی این رشته درد مردم کمتره.توی پزشکی با خیلی چیزای غم انگیز مواجه میشیم که من روحیش رو نداشتم.رشته پزشکی نیاز داره که دانشجوش وااااقعا درس خون و اهل مطالعه و عاشق مطالعه باشه که من نیستم.دندون شغل با ارامش تریه مسئولیت کمتره شیک و تمیزتره زودتر به درامد میرسیم و درامدشم نسبت به پزشک عمومی بالاتره.به اندازه ی رشته پزشکی نیاز نداره که نخصص بگیریم و خیلی چیزای دیگه.

راستش زیاد از دانشگاه های دیگه خبری ندارم به خاطر همین نمیتونم چیزی در این مورد بگم

بذار ما هم یه سوال ناشناس بپرسیم😎
سال اول و دوم کنکور رتبت چند شده بود؟😋حالا حدودیم بگی قبوله

سال اول حدود٢٥٠٠تا ٣٠٠٠ و سال دوم٥٠٠تا١٠٠٠منطقه١

راستش من خاموش وبت بودم،یه روزی از صفحه بروزرسانی ها پیدات کردم
پست هات خیلی آرامش میداد همیشه البته منظورم پست های کنکوری هستش
خوب منم پشت کنکوری هستم،، خانم دکتر ولی من امسال اصلا خوب نخوندم حالا نمیخوام فکر کنید دارم چرت و پرت میگم یا دروغ میگم ولی من فرزانگان۲ تهران درس خوندم بارتبه ی زیر گروه ۱: ۳۰۰۰ موندم پشت کنکور،، از همون اول با غر غر کردن شروع کردم خوندن با گریه که حق من نبوده۴۰۰۰بیارم و زیر گروه هام یکی از دیگری بدتر بشه برام سخت بود اصلا و ابدا نمیتونستم خودمو پشت کنکوری تصور کنم همین افکاراتم باعث شد راندمان بیاد پایین باعث شد متعادل درس نخونم باعث شد تراز ۷۲۰۰،۳۰۰ سال گذشته ی من به نهایتا ۶۷۰۰امسال تبدیل بشه 
الان این موقع سال به این نتیجه رسیدم کاش با دوستام ارتباطمو کلا قطع میکردم کار کلا صفحه نفرات برتر نمیرفتم  و اینقدر به خودم ضربه نزنم.. الان باعث شده به سال بعد فکر کنم سال سوم
من حالم بده.... منم دلم دانشگاه میخواد من اون چیزی رو میخوام که لایقشم ولی.....
چندین بار تا به حال گفتید عید خیلی مصمم شروع کردید.... ولی من هنوزم خیلی خوب درس نمیخونم و کلا ناامید شدم فکر سال سوم که دیگه داره بدترم میکنه
میشه کمکم کنید؟ 

کسی که با این وضعیت الان فکرش اینه که درس نخونه بذاره برای سال دیگه قول میدم ده سال دیگه هم بموننه پشت کنکور بازم وضعش همینه.خستگی هست گاهی بی انگیزگی هست ولی الان دیگه وقتش نیست.تموم اینا رو بذار کنار همه دوستا نت فکر هممممه چیز رو که ذهنت رو درگیر میکنه بذار کنار و مصمم و با اراده بخون و خودتو به خودت ثابت کن.

سلام عزیزم ببخشید مزاحم شدم. من موج ازمون شیمی رو تهیه کردم حالا میشه بهم بگی دقیقا هر شب چندتا ازمون بزنم ؟ فرض رو بر اتمام شیمی بذار... بعد من کل 4 ازمون رو برا مرور یه باره بزنم ؟ میشه راهنماییم کنی؟

والا دقیقا یادم نیس چقدر ازمون داشت ولی من همه جامعاش رو زدم و شدییییدا توصیه میکنم که همشونو بزنی.سعی کن توی دوره هات دوتا از جزئیا رو بزنی حداقل.در کل خیلی ازمون جامع بزن برای شیمی.اگه بتونی شیمی کنکورهای ٩٢به بعد رشته ریاضی رو هم بزنی که عاااالیه

تبریک عزیزم،وبلاگ برتر شدی:**

مررررسی نلی جانم😘😘

آهان پس هر مرور دو تا آزمون !  نگاه هر فصل 5 تا ازمون داره !  چشم حتما اون شیمی ریاضی هم میزنم. فقط به نظرت من اگر کل این ازمونا رو بزنم و کتابم تونده باشم و فیل سه سال ! میتونم 60% بزنم ؟

اگه همه اینکارارو خوب و بادقت انجام بدی احتمالا البته بستگی به پایت داره.من شیمی رو همیشه توی همه ازمونا بالا میزدم اما توی کنکور خیلی زمان براش کم اوردم به خاطر همین٥٩زدم متاسفانه

 من فرزانگان درس خوندم. نمیگم آنچنان قوی بودم ولی خوب پایه خوبی دارم. آزمون هم اگر خوب کار کنم خوب میزدم. شما سال اول که کنکور دادید خیلی تلاش کردید ؟ اخه رتبه سال اولتون هم عالی بوده :)  ببخشید من اینقدر مزاحم میشم... موفق باشید خانوم دکتر مهربون :)

خب اگه اینطوره که عالیه😍😍

سال دوم فقط یه مقدار خیلی کم تفاوت زمان توی مطالعه داشتم ولی روشم فرق کرد سال دوم.
مزاحم هم نیستی عزیزم هررر سوالی داشتی میتونی بپرسی🌺

میشه از کارها و حرفای که مشاورتون بهت میگفته رو به ما هم بگی؟ مقسی😚

والا نمیدونم چی بگم دقیقا😅خیلی حرفای من حرفای مشاورم هم هست.سوالی داشتین بفرمایین تا بگم

میگم تیارآ ؛  این ازمون سطح آسان که 20 سواله بعد تو 18 دقیقه ، خب اونجور که گفتی دست گرمی یعنی من باید بتونم تو 18 دقیقه 20 تا رو خیلی راحت حل کنم نه ؟  من امروز اومدم برا مرور فصل 5 اولین ازمون کتاب رو زدم ؛  خجالت میکشم بگم ولی من نتونستم 20 رو درست حل کنم :( تو 18 دقیقه 15 تا حل کردم که 4 تاش هم غلط بود :/  .... الان یعنی خییلی ضعیفم ؟؟؟؟   نمدونم چرا اینقدر باهات حس راحتی میکنم که راحت از مشکلاتم میگم.. ببخشید...

جالبه!!!اخه تو دنیای حقیقی هم عجیب همه باهام حس راحتی دارن و به نظرم خیلی هم عالیه😍

بابا حساس نباش این چیزا برای همه هست ولی سعی کن اگه شد زمانت کمتر از زمانی که میگه باشه

روش درس خوندن و جم بندیت برای درس های شیمی و زیست و فیزیک چطور بود؟

توی پست های کنکورانه قبلتر از اینا گفتم.جمع بندیمم بیشتر با خوندنمتن زیست و شیمی و تست زدن از اون مبحث بود

بس که مهربونی و انرژی مثبت داری عزیزم :) میگم تیارا بین موج ازمون زیست و اون خیلی سبزه که ازمونه کدوم رو بهم پیشنهار میدی ؟

لطف داری😍

من نظرم بیشتر روی ازمون خیلی سبزه اخه من نکته های بیشتر و جذابتری ازش فهمیدم ولی پیشاپیش میگم سوالاش خیلی سخته و ازمون به ازمون سخت ترم میشه و اگه درصد خوبی توی ازموناش نزدی نگرانی نداره چون سخته واقعا

اره خودمم یک تیکه از هر کدومو دانلود کردم حس کردم خیلی سبز برام بهتره 😆😅
نه جهت یادگیری میزنم نه درصد اوری 😅😈

بوس به مهربونیت 😻

😍🙈😊

سلام پست جدید نمیزارید :)) کنکوری منظورمه :)))))))

ببخشید بابت این مدت.چشم میذارم همین روزا

به کوتاهی ان لحظه شادی که گذشت ، غصه هم میگذرد 💜

بله درست میگین🌹🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان