مثلا بزنیم تو فاز توهم😊

خیلی مسخرس که نتایج دانشگاه آزاد زودتر از سراسری اومده😐😐اولین اولویتمو قبول شدم😊😊مثلا چی میشد اگه اولین اولویت سراسریم رو هم قبول میشدم😋😋خدایا به امید خودت❤️❤️فکر کنم اولین نفر بودم که رفتم توی سایت😃بعد من انقدر شلوغ شده درست باز نمیشه😁😁

۱۰ لایک:)
سنجش است دیگر ...
بعضی وقتا مرض دارد :/

حرف دل😂😂😂

عزیزم ان شالله سراسری همونی ک میخوای قبول میشی

ممنون از شما🌹🌹

موفق باشی دوست جان :))

مررررسی حوا بانو تو نیز❤️❤️

ب سلامتییی....
ایشالا تو سراسرین بهترین نتیجه رو میگیری

ایشششششششالا😁😁😁

درسته من انتخاب رشته نکردم ولی واقعادیگه مسخره س هنوزنتایج نیومده!/:

انتخاب رشته نکردی؟؟؟😳😳چرا آخه دختر؟؟حداقل اونایی که دوست داشتی ولی میدونستی نمیاری رو میزدی

نه دیگه کلاانتخاب رشته نکردم😑😐

😐😐

علیـ ــر ضــا ۲۳ شهریور ۹۶ , ۲۳:۱۷
موفق بباشید 
😐👌
اندکی کرم می‌ریزه سنجش

مرسی


یه کم بیشتر از اندک😂😂

ایشالله که میشه تیارا:) امیدوار باش 

مرسی لیمو جان چشم😘😘

مهندس رضا عباسی ۲۴ شهریور ۹۶ , ۰۹:۵۷
ایشاالله سراسری هم جای خوبی قبول شین
مایل بودین بیاین همو دنبال کنیم
ممنون

متشکرم

😊

تبریک میگممم :)))
امیدوارم نتیجه سراسری همونی باشه که میخوای ^_^ امشب بدن احتمالا..

تشکراااات🌹

مرسی همچنین.یادم ننداز که دلم خونه..😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان