تموم شد...

رتبه ها هم اومد بالاخره.شهر خودمون نبودم و به نت دسترسی نداشتم.به بری گفتم رتبمو ببینه.وقتی خواست بگه انقدر اذیتم کرد که وسط خیابون زدم زیر گریه.خیلی بدتر از اونی شد که فکر میکردم.درصدام خوب بود ولی رتبه ...سه رقمی شدم ولی فکر نکنم بتونم شهر خودمونو بیارم.خدایا بقیشو هم به خودت میسپارم.برم تحقیقات انتخاب رشته و انتخاب بین پزشکی و دندون.احتمالا یه پست در موردشون بذارم و نیاز به کمک دارم.خیلی گنگم.نه خوشحالم نه ناراحت.خیلی فکرا داشتم و همش به هم ریخت.هرچی بود تموم شد...خدایا بقیه راه رو کمکم کن...

۶ لایک:)
سلام
خیلی خیلی تبریک
موفق باشین

سلام

ممنونم از لطفتون.
شما هم موفق باشید:)

برو با یک پزشک و دندانپزشک حرف بزن و مزایا و معایبش رو نسبت به روحیات خودت بسنج و انتخاب کن
مبارکت باشع :) 

قطعا این کار رو انجام میدم

مرسی:-* 

به به مبارک باشه:)))
شیرینی ما رو کی میدی؟

مرسی نلی جان

بفرمایید شهر ما در خدمتم:))

خسته نباشیدتبریک میگم این دوسال سخت تموم شد بالاخره نتیجه تلاشتونا دیدیدانشاا...هرچیزی خیروصلاحتونه در ادامه اتفاق بیفته

خیلی ممنون از لطفتون.

فقط کاش اسمتون رو هم مینوشتید حس می کنم آشناییم:))

تبریک میگم بهت:)ان شاءالله که نتیجه ی نهایی هم همونی بشه ک میخوای

مرسی از لطفتون:))ان شاءالله

یک عدد منِ سرکش ... ۱۶ مرداد ۹۶ , ۰۲:۴۹
من حوصله ندارم این همه راه بیام
آدرس بفرستم پست می کنی یا پولشو کارت به کارت می کنی؟😂
تبریکات😍
مبارکات😘

مگه حضوری بیای که بتونی چیزی از من بکنی:))

مرسی جوجو:-*

خوشحال شدم از موفقیتت و بهت تبریک میگم:-) 

مرسی لیمو جانم❤️❤️

عشقمممم 
خواهرشوهر گلم:))))
مبارکه عزیزم
بسلامتی انشالله
منتظر موفقیتای بزرگترت هستیم:)

نفسمممممممم😍😍

زن داداش نازم😂😂
مرسی آرامم
همچنین تو نیز آرام

یه پسر پشت کنکوری ): ۰۲ مهر ۹۶ , ۰۱:۲۰
فقط میتونم بگم واقعا خوش به حالتون
اگر میشه بیشتر از سال کنکور تون بنویسین 
ساعت مطالعه روزانه تون رو هم بگین شرمنده بخدا 

ایشالا شما هم به چیزی که میخواید برسید و خبر موفقیتتونو به منم بدین😊😊

چشم الان درگیر جمع کردن وسایلم برای خوابگاه و دانشگاهم به محض اینکه یه مقدار سرم خلوت بشه حتما پست برای کنکوری ها میذارم.
خب راستش من از اول خیلی وضعیت مناسبی نداشتم و به خاطر همین بعد عید خیلی اذیت شدم پیشنهادم برای قبل عید میانگین مطالعه روزانه٨-١٠ساعت هست که هم بتونین به درسا برسین هم خسته نشین و اصل انرژیتون برای بعد از عید بمونه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان