من درست نمیشم!

 

حس میکنم احتمال اینکه استاد منو بندازه وجود داره.چرا من نمیتونم به تکالیف مثل ادم‌جواب بدم؟

۸ لایک:)

یه چیزی میشه دیگه ...!

انشالله😄

معلوم الحال ۱۴ مرداد ۹۹ , ۱۱:۱۷

بای :/

ایشالا نیازتون نشه بیاین پیش من😂

اصلااااا درستش همینه

ایشون که نمیخوان ما براشون کار کنیم همون بهتر پرت شه:)))))))))))

حتی توی زارب (پروتزکامل)هم اشاره کرده اگه مریضتون اذیت کرد و هر دفعه ایراد گرفت بهش بگید ببخشید من نمیتونم براتون انجام بدم و تسویه حساب کنید تموم شه و بره پیش کس دیگه

والا بخدا!تا کی ناز بکشیم!تازه من اینو واسه اطفال گفتم بزرگسال ناز کنه برام در جا پرت میشه😂

سُولْوِیْگ 🌻 ۱۵ مرداد ۹۹ , ۰۰:۲۱

کار خوبی هم می‌کنی. مگه بچه‌بازیه؟ 

والا به خدا!چیه هی بد عادت میکنیم مردمو!

معلوم الحال ۱۵ مرداد ۹۹ , ۰۱:۳۴

یخورده از دکتر هوپ یاد بگیرید که شعار "همیشه حق با مشتریه" رو سرلوحه کارش قرار داده

من از این حوصله ها ندارم

من ازون دکتر ترسناکا میشم که مردای گولاخ میان پیشم گریه میکنن زیر دستم😁😁

ریزوریوس ❤:) ۱۵ مرداد ۹۹ , ۱۴:۰۹

قول میدم استاد اصلا نگاه نمیکنه^____^

والا منم نظرم همینه ولی بچه هامون خیلی جدی گرفتنش!

خدایا😂😂😂😂

اقا خطاب به ریزوریوس 

نگاه میکنن ولی میزارن تو واپسین لحظات اخر

🤐🤐🤐

ولی تیارا بسته ب استاد داره اگ جنبه نداره پیامتو ویرایش کن😂

#سامانه نویدِ خاک بر سر😆

اسم دوس پسر دوستم نوید.. این ترم هی اذیت میکردیم دوستمو میگفتیم خاک تو سر نوید بچه کلی حرص میخورد😂😂

بابا خسته‌ن مگه میشه اییین همه تکلیف از دانشجوهارو چک کرد!!!

من واقعیتو نوشتم به من چه دروغ دوست دارن😂😂😂
بنده خدا پدرش درومده پس از بس همه به نوید فحش میدن😂😂😂

اینم شانس مایه:دی

ک مال ما همشو چک میکردن

نمره اختصاصی هم جدا میزاشتن واسش :|

😂😂😂

نمراتی که تا الان دادم به ما فک کنم نشون میده که نشستن چکشون کردن😂بدبخت میشم تهش😂😂

فتل فتلیان ۲۰ مرداد ۹۹ , ۲۰:۰۲

چه خشونتی 😂😂

بزا دعا کنم پاس بشی 😂😅 ولی من اگه استاد بودم بت نمره کامل میدادم 😂😎

والا یه سریا نمیفهمن دیگه باید بهشون فهموند😁😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان