معرفت دینی!

من نمیدونم چرا به هرکی میگم به نماز و روزه و چندتا چیزای دیگه معتقدم یهو با قیافه برگریزون نگاهم میکنه و باورش نمیشه!والا نمیدونم ملت چرا تو قیافه من یه آتئیستی چیزی میبینن😐😐

+گفت به عنوان جایزه درس خوندنتون چه جور اهنگی بفرستم؟(بله همچنان خاک بر سروار رسمی حرف میزنیم😕)

گفتم اقا یه خیلی شادشو بفرست حالم خوب نیست.حالا یه ریمیکس بندری فرستاده و انقد شاده نمیتونم درس بخونم و فقط پامیشم باهاش میرقصم😂 خلاصه انگار خیلی هم غریبه نیست با موسیقی وطنی! 

++میدونم شبیه این دختر لوس شوهریا شدم که دنیاشون اقاشون شده🤢ولی لازم به ذکره که لای امتحانا دارم له میشم و یا خبری نیست که ازش بگم یا طولانیه و وقتشو ندارم.پس فعلا علی الحساب تا اخر امتحانا تحملم کنین:/

+++یه بدبختی دیگه هم که دارم هرررکی چه وی رو دیده باشه چه نه اونو فرشته پاک و معصوم میدونه و من رو شیطان رجیم:/والا منم بچه خوبیم به خدا!چرا صمیمی ترین دوستمم با اینکه ندیدش میگه داره حیف میشه با تو؟:///

۱۰ لایک:)
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان