نتایج

نتایج امسال هم اومد.یکی از فامیلمون یه دختر داره که امسال سال دوم کنکورش بود.این سال کنکور من هنوز ده دقیقه از اعلام نتایج نگذشته بود که زنگ زد به مامانم رتبمو بپرسه😑😑حالا الان مامانم گیر داده که باید براش زنگ بزنم رتبه دخترشو بپرسم.کلی براش حرف زدم که الان اون مامانش بی فرهنگ بوده دخترش چه گناهی داره و اگه خوب شده بود تا الان خبر میداد خودش.حالا جالب اینه که امسال به خاطر امکانات بیشتر!اومدن شهر ما و کلاسی که شخم نزده باشه نبود.خوبه اقلا بفهمن لزوما امکانات تضمین کننده قبولی نیست.

یکی دیگه از فامیلامونم پرینت کارت جلسه و اطلاعاتشو مامانم گرفته و کلشونو داره!گیر داد اینم میخوام برم تو سایت  ببینم نتیجشو که بازم جلوشو گرفتم😑همچین مامان کنجکاوی دارم من.البته این موضوع که طرف ازیناس که بعد میگن رتبش زیر هزار شد اما به خاطر علاقش رفته ابیاری دریایی ابرقو و مامانمم میخواد اصل رتبه رو بدونه هم بی تاثیر نیست:/

یه دوست وبلاگی ام دارم از وقتی نتایج اعلام شده هر پنج دقیقه میرم وبشو چک کنم ببینم حرفی میزنه یا نه.ولی نمیرم بپرسم ازش😑اهای تو که خودتم میدونی و میای این پست رو هم میخونی ‌پاشو بیا مردم از استرس واست😑😑

۱۱ لایک:)

ایول 

حالا بگو ببینم نتیجت چند شد ؟؟خخخخ

+شوخی کردم :)

من سنم برای این حرفا گذشته باید خاطرات رتبمو واسه نوه‌هام بگم دیگه👵🏻:))

اقا امکانات تضمین کنندس یکم نیست؟؟

ببین جملمو بخونی گفتم لزوما تضمین کننده قبولی نیست.

من خودم مدرسه نمونه بودم معلمامون بعضیا فرمول کتابو هم اشتباه میگفتن:))مدرسه که فاجعه بود
کلاسای بیرونم خب باید خیلی خرج کنی.مثلا من یه کلاس شیمی میرفتم یک و پونصد اون موقع هزینش بود بعد ۲۰۰ نفر ادم بودیم سر کلاس.و کم نبود از همین رتبه های تک و دورقمی شهر که با این استادا کلاس خصوصی میگرفتن:))و اینکه تا خودت درس خون نباشی هرچقدرم شبانه روز با بهترین استادا کلاس بری بازم هیچی نمیشی.و اینکه درسته واقعا قطعا امکانات اثر داره اما خب در عوض منطقه یکیم و سهمیه منطقه هم نداریم:))

جوابا اومده؟

امسال هیچ کس دور و برم کنکوری نبوده و کاملا بی خبرم

ایشالا هر کس هنتیجه ای که صلاحشه رو بگیره...

 

اره عصر اومد

اره واقعا این بهترین دعا برای همشونه.

منم نمیپرسم ولی همه ش منتظرم ببینم خودشون چیزی میگن یا نه !

مشکل اینه خیلیاشونم کلا دیگه چیزی نمیگن و میرن و ما هم بی اطلاع میمونیم☹️☹️

عاخ عاخ عاخ :)))

پرینت کارت ورود به جلسه ؟ :)))))

هرکس تلاش کرده باشه قطعا نتیجه تلاششو میبینه 

 

من حاضر بودم کارت ورود به جلسمو دشمنم داشته باشه اما فامیل نه:/

بله دقیقا همینه👌🏻

وااای مامان منم دقیقا می‌خواست با فامیلمون تلافی کنه. حالا امیدوارم یواشکی پیام نداده باشه به مادر دختره:|

مامانم اخر پیام رو داد به طرف وقتی من داشتم درس میخوندم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

معلوم الحال ۱۶ مرداد ۹۸ , ۱۲:۴۰

از دست این مامانا :/

حس ببر زخم خورده دارن دنبال انتقامن فقط🤦🏻‍♀️😂

من مامانم اهل تلافی و اینا نیست

ولی خودم دارم حرص میخورم که چرا دقیق یادم نمیاد کیا زنگ زدن که برم تلافی کنم😈

اونایی هم که یادم میاد اکثرا بچه کنکوری ندارن دیگه :(

به نظرم باید تلافی کنی که بفهمن چقدر بیشعور تشریف دارن بلکه به خودشون بیان

آخه یکم گناه دارن خب اون موقع همه انتظار رتبه خیلی خفن داشتن از من و با اینکه گند زدم ولی باز سه رقمی بودم و مامانم یه جورایی با غرور میتونست رتبمو بگه اما اونا بچه‌هاشون میدونم که خیلی بد دادن و‌دوست ندارم ماماناشون حس سرافکندگی و اینا داشته باشن جلوی مامانم☹️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان