اصن من اگه نخوام واسه هر پستی عنوان بذارم باید کیو ببینم؟

با دو تا دیگه از دوستام و مامانم رفتیم مراسمش.جالبه که دوستای نزدیک اون زمانش هیچکدوم نیومده بودن.برای خودمم عجیبه واقعا.این دوستم همکلاسی دبیرستانم بود و همون موقع هم باهاش چندان ارتباطی نداشتم.این چند سال هم کلا ازش بیخبر بودم.نمیدونم چرا واقعا شایدم به خاطر فشارهایی که گاهی رومه کنترل نداشتم روی خودم.رفتیم اونجا و کلی توی بغل خالش گریه کردم.کلی همونجا گریه کردم و چشمم که به عکسش میوفتاد گریم بیشتر میشد.هیچوقت گریه هام دست خودم نبوده.هیچوقت فکر نمیکردم بتونم برای مرگ کسی که زمانی برام بی اهمیت بوده گریه کنم.شایدم به خاطر این بود که نزدیکترین کسی بوده بهم که باهاش خاطراتی داشتم و الان مرده.هرچی که بود عجیب ناراحتش بودم و درک چراییش برای خودمم سخته.

یه کنسرتی بود که خیلی دوست داشتم برم و تنهایی که جالب نیست برام.به داداش بزرگم گفتم و گفت حوصله ندارم.ناراحتش بودم  گذشت تا یه کنسرت از یه خواننده دیگه قرار شد باشه دوباره.گفتم هرجور شده میرم اینو.یهو داداشم عجیب مخالفت کرد و خیلی مشکوک بود.دیگه بعد چند روز التماس و اینا لو داد که بلیط کنسرت همون خواننده اولی رو گرفته بود ولی لو نداده بود😍😍کلی ذوق کردم

درد مچ دستم دوباره شروع شده.یه بارم احتمالا بد خوابیدم و الان کتفمم درد میکنه:/ زنده بمونم فقط تا این علوم پایه🤦🏻‍♀️وصد البته که چند روزه به علت افسردگی نمیخونم و خیلی دلِ خجسته ای دارم من با این درس خوندنم

اها چرنوبیل رو هم دیدم کامل و تهش دوباره عین اسب گریه کردم:/ نمیفهمم واقعا چی شده که جدیدا انقدر حساس و گریه‌او شدم😑

۴ لایک:)
سلام :)
عناوین رو شماره گذاری کن ...
پست اول
پست دوم
پست ...

سلام

زیاد اینکا رو انجام دادم اما خسته شدم ازش☹️

دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :) ۰۹ مرداد ۹۸ , ۱۷:۲۱
اره واقعا کاش لازم نباشه عنوان بذاریم خیلی سخته فک کردن ب عنوان ک چی بذاریم !!!

من کلا با عنوان مخالفم.آخه مگه قراره انشا بنویسیم😑😑

لیانا وزیری ۰۹ مرداد ۹۸ , ۱۷:۵۳
وای منم دقیقا این مدلی ام که اشکم خیلی زود درمیاد و زود احساساتی میشم و میزنم زیر گریه‌.خیلی بده اینجوری،چون حتی وقتی از چیزی ناراحتم و میخوام در موردش حرف گریه م میگیره

من جدیدا خیلی حساس شدم و زود گریم درمیاد☹️

خدا رحمتش کنه:(


کنسرت حسابی خوش بگذره *_*



ایشالا

ممنون فراوان😍😍

ریزوریوس ❤:) ۱۰ مرداد ۹۸ , ۰۰:۴۱
این عنوان نوشتن مشکل بزرگیه

خیلی ناراحت شدم برا دوستت. این همه حرص میخوریم که چی؟ تهش اینه؟:((((((

خیلی رو مخه😑😑

تازه امسال بعد کلی وقت اولین تابستونی بود که درگیر کنکور نبود و خوش بود و رفته بود مسافرت😔😔

فتل فتلیان ۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۰:۲۵
چه کنیم با این کمبود عنوانا اخه
روحش قرین رحمت 
اونایی که زود اشکشون درمیادو دوست دارم ، نشونه خوبیه 

خیلی اجبار بدیه

ممنونم
زیادم ویژگی خوبی نیست این حساس بودن آدم خیلی اذیت میشه

فتل فتلیان ۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۵:۴۲
اوهوم اذیت میشه ولی نشون میده درون اون شخص چقد زلال و پاکه
ولی این ویژگیو من دوست دارم خیلی خیلی کمن که این ویژگیو داشته باشن

نمیدونم شاید همین باشه که میگین.اما گاهی خیلی بده برای خود فرد...


خدا بیامرزدش و به خانواده صبر بده...خیلی سختههه
+نمره بالای ۱۷تو دانشگاه زشته،😁 برو تو اتاقت از خودت خجالت بکش😅

واقعا دردناکه مخصوصا چون مادرش هم توی اتفاق فوت میشه.خیلی سخته

من شرمندم ایشالا از ترم بعد از این کارای ننگین نمیکنم😁😁

فتل فتلیان ۱۱ مرداد ۹۸ , ۱۲:۲۹
اره گاهی نه بیشتر وقتا خیلی بده واسه خود فرد

دقیقا👌🏻

من چرنوبیل رو ندیدم چون کاملا از بی‌جنبگیم اطلاع دارم خوشبختانه. و چندروز پیش که تصمیم گرفتم لااقل کتابشو بخونم انقدر تکون دهنده و تلخ و هولناک بود که دیگه عمرا فیلمشو ببینم مطمئنم تا یه مدت اثر بدی تو روانم میذاره...

+ بخاطر دوستت متأسفم:((( زندگی چه پوچ و بی‌رحمه...

اره بابا بشین یه فیلم شاد ببین روحیت خوب شه☹️


و خیلی غیرقابل پیش بینی و درداور...

سلام:)
+خدارحمتشون کنه:(
+خواهر منم یه بار همین شکلی غافلگیرم کرد ولی منو برد کنسرت امید حاجیلی:\


سلام

خیلی خیلی ممنونم عزیزم
بابا اتفاقا این کنسرتای شاد و باحال خیلی خوبن که!انقده دوست دارم یکی منو واسشون سوپرایز کنه😄اخه خودم عمرا اینجور کنسرتا رو نمی گیرم بلیطشونو

سلااام بالام جان

خدارحمتش کنه خدا گلچین میکنه

من که دیگه اعصاب ندارم کنکورم حالم بد شدنرفتم بدم

سلام سحر جان

ممنونم
اره گفته بودیزقبلا.نمیدونم چی بگم واقعا...

:))

😉

فاطمه هستم😁 ۱۶ مرداد ۹۸ , ۱۶:۳۵

مارو نمیبینی خوشی دیگه ؟😒

+وای خیلی برای دوستت ناراحت شدم یهو تو اینستا دیدم اصن شوکه....:((((

 

+کنسرت خوش گذشت؟^____^

+سلام:|

+میخونمتاااااا اینم نشونش😂😝😘😘

 

خوشی کیلو چنده واسه یه بدبخت علوم پایه ای😩

خیلی بد بود اون😔
جات خالی فوق العاده بود واااقعا لذت بدرم ازش
خدافظ😂😂
در پایان ماه امتحان میگیرم از مباحث گفته شده😌😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان