و بازهم home sweet home

تازه امروز رسیدم خونه و چقدر دلم خونمونو میخواست.همین آرامشی که خونه داره خودش یه دنیا ارزش داره.

روز اخر امتحان میکروب عملی داشتیم.تا حالا هیچ امتحانی رو به این بدی نداده بودم.امتحان واقعا سخت و سنگین بود هم مباحثش هم خود امتحان و سوالاش.امتحان کاملا تشریحی و یه سریا بلند پاسخ!!!بود و ایستگاهی بود یعنی ٣٠تا ایستگاه داشت بعد هرکدوم حدود ٣٠ثانیه یا کمتر زمان داشت و زمان که تموم میشد بوق میزدن و باید میرفتیم ایستگاه بعدی و خیلیاشو یه عالمه لوله میدادن تا میومدی تشخیص بدی تایمت تموم میشد و اصلا نمیرسیدی بنویسی!تقلب هم نمیشد کرد و کاملا قرنطینه میکردن همه رو.خلاصه که جدا احتمال داره که بیوفتمش☹️مهم نیست ترم دیگه واحدام کمه میتونم برش دارم اما حسی که سر امتحان داشتم خییییلی بد بود چون یهو اومدم داخل آزمایشگاه استرس گرفتم همه چیز یادم رفت!!!بعد من تا میومدم به ذهنم فشار بیارم چیزارو یادم بیاد تایم تموم میشد باید میرفتم ایستگاه بعد و یه تشخیص جدید.حالا امتحان تموم شد و حس بدش هنوز باهامه☹️

حدود دو هفته فرجه داریم و باید بخونم حسابی مخصوصا برای میکروب و نوروآناتومی و ویروس.امیدوارم این ترم هم به خیر بگذره

۶ لایک:)
آنیا بلایت ۰۳ دی ۹۷ , ۱۴:۵۶
ایشالا که قبول میشی :( 
خونه خوش بگذره ^-^ ♡

ایشالا☹️

مرررسی آنیای قشنگ مهربونم💋💋

جناب قدح ۰۳ دی ۹۷ , ۱۴:۵۸
سلام رسیدن بخیر خانم دکتر:)

سلام جناب قدح

مرسی ممنونم💐💐

جناب قدح ۰۳ دی ۹۷ , ۱۵:۰۲
خوش اومدی به خونه :)

ممنون🙂🙂

علیرضا افخم نیا ۰۳ دی ۹۷ , ۱۸:۰۹
اوه، چه خبره سی تا ایستگاه مگه جنگه!!

یه چیزی فرای جنگ حتی🤦🏻‍♀️نمیدونم چرا فکر کردن اینجوری بیشتر یاد میگیریم ما!!!

من از صمیم قلبم درکت میکنم و ارزوی موفقیت و دارم😍😍

مرسی تیکی جان همچنین😍❤️

راستی تیکی جان رمز پستتو میتونم داشته باشم؟

سلااام دندانپزشک کوچک ...  این تر بهت خوش میگذره تو  بهترینی🙂خواستن آفریدنه  بهترین نمره ها را می آفرینی😁

سلام سلام😍😍مرررسی عزیزم ایشالا😍💓💓

سلام
خدا قوت دلاور :دی

میخواستم بگم ان شاءالله نمرات رو ببرن روو نمودار دیدم عملی بوده امتحان :|

سلام:)

مرسی😁😁
اصولا اساتید ما اعتقادی به روی نمودار بردن ندارن البته اینکه همیشه یه مشت موجود عجیب الخلقه ی کرم کتاب هستن که نمره هاشون خیلی خفنن هم بی تاثیر نیست:/

🍁 غزاله زند ۰۵ دی ۹۷ , ۲۱:۰۳
امیدوارم امتحانات رو خوب داده باشی و از میکروب‌ها هم کینه به دل نگیری! 😅

من به پاسی راضیم:))خدا از سر تقصیرات میکروب بگذره فقط:)

مرسی غزاله جان💓

گل خاتون سابق:) ۰۶ دی ۹۷ , ۰۲:۲۳
عملیا کم پیش میاد کسی رو بندازن🤔 دانشگاه ماکه اینطوریه.نیگران نباش☺

عجب اینورا:))اره امیدم به همینه فقط وگرنه با اون شاهکاری که من دادم افتادن رو شاخمه🤦🏻‍♀️

موفق باشی😍

مرسی عزیزم♥️♥️

سلاممم خوبی دندان پزشک کوچک :)کم پیدایی

سلام سحر جان هستم ولی خستم😁😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان