79

گفته بودم از یکی از ترم بالایی ها که انگار از من خوشش اومده.خب من اصلاااا نمیتونم ازش خوشم بیاد!و اون طی این مدت هی پا میشه میاد باهام چت کنه!عمیقا دهن منو سرویس کرده.هی سعی میکنم سرد جوابشو بدم بفهمه خودش از رو نمیره اصلا!ولی در هر حال هرجورم باشه من یاد گرفتم مودبانه و با احترام جوابشو بدم.و داره سوء استفاده میکنه!

امروز پیام داده خانوم دکتر بلدی غذا درست کنی؟گفتم تا حدی گفت در حد تخم مرغ یا فراتر؟گفتم یه کم فراتر میگه چی مثلا!!!میگم برنج و خورش و ماکارونی و اینا.برگشته میگه امروز هوس ماکارونی کرده بودم فلان جا(یه رستوران معروف)سفارش دادم بهم نچسبید دنبال ماکارونی خونگی میگردم!!!منم گفتم چه بد و دیگه جوابشو ندادم.

الان که چی مثلا؟چه تصوری از من داری که پاشم برای جنابعالی غذا درست کنم بفرستم؟درک نمیکنم این حجم از وقاحت رو!!!اگه صمیمیتی هم داشتیم یه چیزی!سر یه موضوعی قرار بود با یه رزیدنت هماهنگ کنه برام شمارمو گرفت که خبر بده حالا جدا اعصابمو بهم ریخته!یه استوری بذاری میپره دوساعت میخواد حرف بزنه!والا نمیدونم چرا یه عده وقتی باهاشون محترمانه برخورد میکنی فکر میکنن داری بهشون پا میدی!واقعا که وقیحن!!!

۱۰ لایک:)
پیچوندن رو از بچه های ما یاد بگیرین ....
بپیچون بره،چون جوابشون رو میدیدن فک میکنه شما هم بهش علاقه ای دارین ....
محتدمانه بگو وقتشو نداری جواب بدی یا اصلا از 2 روز یکبار جوابشو بده

چون بعدا توی بالینی همین بشر😐و امثالش بالاسرمونن و بهشون احتیاج داریم بلاکش نمیکنم اما می پیچونمش دیگه بفهمه خودش

سلام دندانپزشک کوچک دوستم پزشکی میخونه تقریبا همین داستان براش پیش اومد بعد طرف براش حرف در اورد پیش دوستاش خوشبختانه بخیر گذشت ی ذره دیگه رو داده بود ب فنا میرفت ...

سلام سحرجان
وای چه بد!!!!پس زودتر دمشو بچینم پسره ی پررو رو!!!

فتل فتلیان ۲۵ آبان ۹۷ , ۱۷:۳۸

یه سری ها شعور ندارن دیگه 

بعضی هاشون نفهمن بعضیم خودشون میزنن به نفهمی

اگه دیگه خیلی اذیت شدین راحت بلاکش کنید یا همراه مودبانه برخورد کردنتون یکم خشونت قاطی کنید

این بیشتر خودشو زده به نفهمی گویا

اره بازم ادامه بده دیگه اونقدرا خوب باهاش برخورد نمیکنم

ای خاک بر سررررررش😑😑
احمق

اشکال نداره مریم جان خون خودتو کثیف نکن😂😂😂

آنیا بلایت ۲۵ آبان ۹۷ , ۲۰:۳۳
به نظرم سین کن و جواب نده :')) هیچ چیز توی دنیا از این حرکت اعصاب خورد کن تر نیس :')) بعد که پرسید چرا جواب نمیدی، دوباره سین کن جواب نده یا بعد از هزار و پونصد سال بگو سرم شلوغه :')))))

اگه دیدم بازم ازین حرکتا زد منم از این کارا میکنم😁😁

پستتو دیشب خوندم ولی نظر ندادم بنظرم چندبار پیاماشو سین نکن بعد چندروز بگو سرم شلوغ بودا نتونستم سین کنی جواب ندی یجوریه
سرد باش دخترم😅

درست میگی چشم تیکی جان😉♥️

من کاری ندارم البته ولی بیایید یکمم به اون حق بدیم که فکر کرده شما هم ازش خوشتون میاد و الکی دارید ناز میکنید (آخه پسرا اینطور ناز کردنو دوست دارن) و اینکه شاید دوست داره کاری بکنه که فکر میکنه شما دوست دارید؛ مثلا شاید همین که پرسیده بلدی غذا درست کنی رو از یه مقاله ای خونده به اسم "چطور دختر ها رو جذب کنیم؟"  و اونجا نوشته بود که (درباره مهارت هاشون باهاشون صحبت کنید) 
حالا من به عنوان یک خواننده حق رو به شما میدم چون به هر حال اونم باید بلد باشه روابط اجتماعی رو رعایت کنه من خودم زیاد درگیر این موضوع بودم ولی از نظر روانی بهتره همینطوری کاتابولیک (مثبت گرا) قضیه رو تحلیل کنید و زیاد بهش فکر نکنید هرچند میدونم که همینطور هم هست!
به نظر من بهتره جای اینکه سرد رفتار کنید مستقیما یک روز به صورت منطقی باهاش صحبت کنید و بهش بگید که با اینکه تو پسر خوبی هستی ولی من فقط میتونم رابطه دوستانه معمولی با تو داشته باشم. مطمئن هستم که اینکار شما هم تاثیر مثبتی روی خودتون داره و هم طرف مقابل و دیگر مزاحمت هایی از این دست حل خواهد شد و یک راه دیگه اینکه به دوست نزدیک طرف اطلاع بدید که صمیمانه این موضوع رو به بهش برسونه اینطور ادب و روابط اجتماعی رو رعایت کردید و طرف هم برداشت بد نمیکنه. (بهتره اون دوست دختر باشه) 
امیدوارم موفق باشید :)

جالبه از این نظر فکر نکرده بودم بهش🤔ولی خب اینکه انتظار داشته باشه که من براش غذا درست کنم و بفرستم واقعا مسخره ترین حرکت ممکنه!و اینکه خیلی یهویی بیاد این حرف رو بزنه مثلا اگه من استوری غذا گذاشته بودم و اوم ریپلای میکرد باز یه چیزی اما اینکه جای دیگه بیاد مستقیم بگه بدترین کاره!

و خب تا حالا مستقیما بهم حرفی نزده و ای کاش می گفت تا راحت بهش بگم چون من اصولا ادم رکی ام.و اینکه متاسفانه از بچه های چند سال بالاتره که خودش رو هم درست نمیشناسم چه برسه به اطرافیانش که بخوام اونجوری غیر مستقیم بهش بگم
خیلی خیلی ممنونم بابت وقتی که گذاشتین و نظر جالب و تامل برانگیزتون🌹🌹

اجاره آپارتمان مبله در تهران ۰۶ آذر ۹۷ , ۱۵:۴۰
مریض کاری به جز اعلام مریضیش نداره ... فک می کنم باید اصلا جوابشو ندید تا بفهمه که شما ازش خوشتون نمیاد ... البته شما یه متن کوتاه نوشتید ما هیچی از ایشون نمیدونیم :)
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com

اره برخوردمو باهاش جدی کردم یکم بهتر شده انگار

سلام. من باشم اصلا جواب نمیدم این سوالا رو!
اونم با پیام!
نهایتش ارسال یک استیکر در حدی که بگم خوندمت که ضایع نشه😂😂
ولی یه وقت به پیام ناشناس عمل نکنیا. تا مستقیما چیزی نگفته نباید مستقیما حالشو گرفت چون ممکنه کلا صمیمیتش با همه این مدلی باشه و اصلا قصد خاصی نداشته باشه. بعد اساسی ضایع میشی!😑

سلام🙂

اره سرد شدم باهاش گویا یکم آزم شده خداروشکر😄

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان