78

عمیقا به این نتیجه رسیدم که ٨٠ درصد شوخیایی که اطرافیان باهامون می کنن واقعیتیه که میترسن مستقیم به خود آدم بگن.شوخیای اطرافیانتونو جدی بگیرین.


دیشب رسیدم شهر دانشجویی.دانشگاه عمیقا مسخره شده!یا استادا حضور غیاب نمی کنن و نمیریم یا میریم و کنسل میشن کلاسا این بین فقط به خاطر یه سری کلاس مسخره فقط میریم دانشگاه!کلا حس نمی کنیم داریم دانشگاه میریم!و خیلی مسخرست که ترمی مثل ترم قبل اونقدر برناممون سنگین بود که کلی اذیت شدیم و این ترم انقدر مسخرست!هفته دیگه امتحان میکروب دارم و اصلا نمیدونم میکروب راجع به چیاست!و همچنان تصمیم به خوندن ندارم!فصل دو فرندز رو دارم می بینم.جلد ٩کلیدر رو شروع کردم.و همین!کار خاص دیگه ای انجام نمیدم!دلم میخواست کلاس زبان برم ولی الان اصلا شرایطشو ندارم.شدیدا متاسفم که منی که اونقدر زبانم قبلا قوی بود الان تا این حد همه چی یادم رفته باشه حتی به سری گرامرای ساده رو!که خب قطعا ٥سال دوری از زبان خوندن دلیلش بوده.نمیدونم اصلا از کجا شروع کنم!چی بخونم چیکار کنم!میخوام اقلا یه چند تا کار مفید انجام بدم این ترم که بیکارترم.

توی چند تا پست قبل گفتم از یکی از همکلاسیا که روز کودک رو بهش تبریک گفتم.حالا گیر داده چرا برام کادو نگرفتین!😐منم گفتم یادم رفت و اینا و در نهایت قرار شد واسه تولدش کادو ببرم😐😐جالبیش اینه که روز تولدمون یکیه و ٢ آذره.میخوام برم براش پستونکی چیزی بخرم😁کاش دست دوم گیر میومد الان همین پستونکام فک کنم خداتومن شده!گیری افتادیما!

۶ لایک:)
اون استیکرای پیرمرده و نوه اش هست میزنه رو دستش بعد نوشته منم همینطور....حالا منم همینطور شده با این حساب که همشون حضورغیاب میکنن

براش از جوراب شماره صفر که واسسه نوزادا میخرن بگیر😑

واقعا این ترم ما مسخرست!هیچ کلاسی نیست که با انگیزه یادگیری برم سراغش!

وای آررره😍😍ولی خوشگلاش گرونن فک کنم☹️زوووره😒

توتو قبلنا خیلی پستات باحال بود.. ولی الان حس میکنم توام خسته شدی 😂 البته اینطور که مشخصه یه مشکلی پیش اومده که یه مدت حالت بد بود. امیدوارم بازم بشی همون توتوی سابق
منم دلم خیلی برات تنگ شده🥀❤
نمیدونم اصلا منو یادت هست یا نه🙂

ایشالا که بشه...

بله مریم خانوم کنکوری.شما رفتی خبری ازت نشد منتظرت بودم پیام بدی

توتو من یک بار چند تا پیام پشت هم فرستادم بعدش  فکر کنم فقط در جوابم ایموجی فرستادی،، ؟🤔
یادم نمیاد... ولی چیز خاصی نگفتی
اینقدرررر خورد تو ذوقم که نگم برات 😶
بعدش دیگه پیام نفرستادم گفتم شاید دوست نداشته باشی.
من همیشه ارادتمندت هستم💝.

اخه مریما زیادن من گیج میشم همیشه😅😅نه بابا اونجورم نیستم که خوشحالم که هستی و میخونی و این حرفا😍😍

ما نیز ارادتمند😁✌🏻

پستونک نگیر سوژه میشه...برو پلاسکو یه جقجقه دو تومنی بگیر واسش. هم ارزونه هم قشنگ له میشه :)

وای خوب شد گفتی تازه دقت کردم🤦🏻‍♀️اینم نظر خوبیه🤔

فتل فتلیان ۲۴ آبان ۹۷ , ۱۹:۱۸
من معتقدم حرفایی که تو شوخی گفته میشه خیلی هم جدیه 

اوهوم دقیقا

آنیا بلایت ۲۵ آبان ۹۷ , ۲۰:۳۵
میخوای پستونکای قدیمی وی‌وی رو واست پست کنم ؟=))))))♡♡

ای جانم😍😍😍کاش میشد☹️حالا ایشالا یه چیز باحال واسش پیدا کنم پست بذارم ازش😁😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان