70

اقا دیروز ناهار رو من یه زرشک پلو با مرغ سوخاری خفن درست کردم بچه ها تو اینستا استوری غذامو گذاشتن گفتن کار منه شبم باز یه سیب پنیر ژامبون همچنان خفن درست کردم و این بار خودم استوریش کردم و خب کلی آه و حسرت و ناله از همکلاسیای پسر خوابگاهیمون دریافت کردم😁

اینا رو گفتم تا براتون توضیح بدم که امروز خیلی داغون طور خوردم زمین و آنچه در تصویر می بینین روی داد.حالا موندم چشمم کردن یا آه و ناله ی اون بدبختای گرسنه بوده😞نظر شما چیه؟

+بگذریم ازینکه بیشتر از پام،دستم به خاطر فشاری که بهش موقع افتادن اومده الان درد میکنه،اومدم بگم به خاطر شلوار نازنینم عزادارم😩😩لنتی یه هفته ام نپوشیده بودمش گرون هم گرفته بودمش😫😫😫اما خیال نکنین دور انداخته میشه حالا قراره یه مدل بزنم روش بازم استفادش کنم😁😁چی فکر کردین😁

++اونی هم که زیر اون سوراخس چسب زخمه نه پوست پای خودم.پوست پام در اون ناحیه نابود شده اصن😫

۵ لایک:)
هعی شکم پسرا گناه داره:||

مخصوصا پسرای خوابگاهی جمعه ها که بهشون غذا نمیدن😁😁

به نظر من که تاثیر اشک و آه اون شکم های گرسنه ست..
صدقه بنداز خانم..صدقه😉

موافقم😁😁

چشم آقا چشم🙂

ریزوریوس ❤:) ۰۷ مهر ۹۷ , ۱۸:۳۳
آه و ناله ی من بوده:)))))

اون سیب پنیره خییییلی اسونه خودت درست کن خب چرا نفرین میکنی لنتی😂😂

واای چ بد زمین خوردی که شلوارر پاااره شده🤦🏼‍♀️😐 
بلا بدور 
دیگه هم عکس غذا نذار😂😂

خییییلی بد خوردما تموم بدنم کوفته شده

ممنون هانا جان😍🌹
چشم😂😂

خوشگلم😁ببین دوناخن از سمت چپ دوناخن از راست وارد سوراخ کرده به طرفین کشیده😁😁😁تورو با راهکارای بعدی تنها میذارم

قراره با سولاخ شلواره برم دانشگاه پلنگشون بشم😁😁

چرا اینقدرررر باحالی تو آخه تیاراااا 😍😍😍
هرچی بنویسییییی.. یعنی هرچیاااا من خیلی ذوق میکنم.. و کلا حال میکنم ب خوندنشون 😉❤

حیف که میای مینویسی.. مینویسی یهو ناپدید میشی و یه مدت نیستی و نمینویسی 😔 

لطف داری مریم😍

نه میمونم دیگه ایشالا🙈

یکم مواظب خودتون باشین دیگه 😊شاعردراین زمینه میگه:بیادلبریتویکم کمترش کن😁

واینکه به جواب کامنت تیکی چقدرر خندیدم من😂

چشم🙈🙈

قابل شما رو نداشت😁

بگومدلشه😂

چشم😅

بنده خدا پسرا گناه داشتن در رابطه با شلوارم اگه مجدد احیاش نکنید که اصلا اصفهانی نیستید😁

نه بابا اصلنم گناه ندارن صب تا شب بیرون لاکچری بازی درمیارن دل ما آب میشه این به اون در

تموم تلاشمو در این رابطه می کنم👌🏻😁😄

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان