گلی گم کرده ام در باغ هستی دیدم نوشتی دنتیستری استیودنت فهمیدم اون گل تویی جون عمت:/

تو یه پیج مد و استایل که تو اینستا فالوش کردم تازه پست گذاشته گفته کیا دکترن؟منم هویجوریانه نوشته من من.حالا از اون موقع به جز این که شونصد تا ریکوئست داشتم کلیم تو دایرکت پیام دادن.حالا این پیاما خییییلی خوبن لنتیا هی میخونمشون میخندم😂😂یکی میاد از زیباییم تعریف میکنه(برو عمتو مسخره کن بی ادب:/)یکی نظرمو راجع به حجاب و آزادی بانوان میپرسه یکی میگه کاش میشد زنم شی بهت وابسته شدم چن نفر بوس و قلب فرستادن یکیم  راجع به همت و تلاشم برای رسیدن به این شغل تعریف میکنه.وای لنتیا خیلی خنگ خوبی ان😂😂

+راستی سحر جان یه مدته ایمیلم خر شده کار نمیده:/بیا همینجا ارتباط داشته باشیم🙂

++هنوز دایرکتا ادامه داره.اکثرا یا فقط سلام میکنن یا قلب میفرستن.بابا خلاقیت بدین یکم!یکیم گفته سلام پرنسس😍😂😂😂😂میخوام باهاش رل بزنم😂😂

۷ لایک:)
بنظرم اسکار همه اینا تعلق میگیره به اون عشق در نگاه اول:))))))
بهت وابسته شدم😂😂😂
براما هم هست. بعد5سال گم و گور میشن😁😁😁

اره😂😂😂

😂😂😂
والا!بعد مریضا میچسبن بهمون دیگه😑

فقط اونی که راجع به حجاب پرسیده:))

تیاراجون بنظرشمازمین بخونم یانه؟
چون قبولیای داروسازی ای دیدم که زمینشون خوب نبودوازطرفی تونرم افزارانتخاب رشته وقتی درصدزمین جابه جامیشه رتبه خیلی خیلی تغییرمیکنه حتی تغییرش ازجابجایی درصدزیست بیشتره!
وچون من رشته هدف ندارم وبیشتررتبه برام مهمه نمیدونم الان چه کنم؛)واینکه اگه جوابتون به خوندنه من فقط براش کتاب تست قلم چی دارم کافیه؟

اوهوم😁😁

مشاورم خیلی اصرار کرد بهم که زمین بزنم اا گفتم من عمرا دارو نمیرم پس نمیزنم اما اگه رشته خاصی مد نظرت باشه خیلیم خوبه که اقلا٣٠درصدو بزنی.ولی من چون زمین نخوندم نمیدونم چیکار باید کرد به خاطر همین بهتره از کس دیگه ای بپرسی اینو

سلام دندانپزشک کوچک...من هی به ایمیلت پیام میدادم...جواب نمیدادی گفتم یا دلش نمیخاد 😅😄جواب بده یا ندیده.ولی بهرحال من خیلی وقته میخونمت منتهاخواننده خاموشم😂

سلام سحر جان😍ایمیلمو که گفتم کار نمیده عجیب!

خوشحالم بابت این موضوع🙂🙂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان