گواهینامه

قبول شدمممممممم😍😍😍😍از ذوق دارم می میرم چون هفته دیگه باید برم دانشگاه و نیستم بعد از این.خداروشکر که تموم شد😍😍

من💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

+راستی دیشب پست خوابگاهانه رو گذاشتم اگه دوست داشتین ببینینش

۹ لایک:)
سلام :))

سلام🙂

مبارکههه

خیلی ممنونم

سلام ای صاحب دنیای کوچک
گواهینامه ات   باشد   مبارک

چه شعری😅 ممنونم

مبااااارکه خوشبحالت من هنوز رانندگی شهرم تموم نشده احتمالا باید بیام شهرمون اوایل دانشگاه که بتونم امتحان شهرو بدم :(((

مررررسی عزیزم.

ایشالا میای و امتحان میدی و قبول میشی:))

🍁 غزاله زند ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۳:۱۴
منم ۴ روز پیش قبول شدم توی آزمون شهر 😁
بیا باهم شادی کنیم 😍

خیلی حس خوبیه😍مخصوصا من که اگه قبول نمیشدم باید میرفتم دانشگاه.

بیا بیا💃🏻💃🏻💃🏻

به به :-) تبرییییک

مرررسی لیمو عزیزم ممنونم😍

مبارکهههه :)))
یاد خودم افتادم ^_^
این شادی گوارای وجودت تیارا جانم

مررررسی بریدا جان

عه چرا؟
ممنونم💟💟

مبارکه عزیزم:))))تبریکات فراوان.

خیلی ممنونم گلی بانو💐💐

ریزوریوس ❤:) ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۸:۰۵
مبارکه کلی

مرررسی خانوم دکترمون😍❤️

سلام. تبریک بابت قبولی
میشه بگی برای آینن نامه اصلی چه تست هایی زدی؟ من فردا ایین اصلی دارم نمیدونم از کجا تست بزنم. مرسی

سلام:)خیلی ممنونم

والا آیین نامه رو من پارسال دادم تست رو رفتم تو نت سرچ کردم هرچی بود خوندم یه اپلیکیشن هم بود که نمونه سوال داشت متاسفانه اسمش یادم نیست اونم خیلی خوب بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان