هم کلاسیانه

گفته بودم بچه های کلاسمون  پایه و باحالن.زیاد برنامه میذاریم و شرکت میکنن بچه ها.امشبم یه برنامه گذاشتن.از خاطره های کلاسا و سوتیا و جرئت حقیقت و یه چیزای دیگه.ینی ٤ ساعته دیگه از بس خندیدم دارم می میرم.ینی یه دور امسال برام تکرار شد.من که خودم خدای سوتیم اصن.

یه توصیم به ورودی های جدید اینه که دسشوییا رو زود بشناسین و اشتباه تو قسمت جنس مخالف نرین.در همین حد کافیه از کارام توضیح دیگه ای نمیدم😁

+بدبختا اشکشونو دراوردم از بس تیکه انداختم بهشون😂به گفته خودشون از اول همه رو ریپلای میکنم شخم میزنم درو میکنم🤦🏻‍♀️😅

ولی یه توصیه ام دارم که جوری زندگی کنین که واسه نوه هاتون یه چیزی بتونین از دیوونه بازیای جوونیتون بگین.همین.

۹ لایک:)
سلام

دیوونه بازی و داشتن روحیه شاد خیلی خوبه ...

سلام

خیلی🙂🙂

اره بابا زندگی با همین سوتیا لذت بخشه منم سوتی زیاد میدم:)))

اصلا از دلایل شادی زندگی هم سوتیاس😁

احمدرضا نظری چروده ۲۰ شهریور ۹۷ , ۱۸:۲۳
۰ شهریور ۹۷ / ۰۲:۵۴

گفته بودم بچه های کلاسمون  پایه و باحالن.زیاد برنامه میذاریم و شرکت میکنن بچه ها.امشبم یه برنامه گذاشتن.از خاطره های کلاسا و سوتیا و جرئت حقیقت و یه چیزای دیگه.ینی ٤ ساعته دیگه از بس خندیدم دارم می میرم.ینی یه دور امسال برام تکرار شد.من که خودم خدای سوتیم اصن.

یه توصیم به ورودی های جدید اینه که دسشوییا رو زود بشناسین و اشتباه تو قسمت جنس مخالف نرین.در همین حد کافیه از کارام توضیح دیگه ای نمیدم😁

+بدبختا اشکشونو دراوردم از بس تیکه انداختم بهشون😂به گفته خودشون از اول همه رو ریپلای میکنم شخم میزنم درو میکنم🤦🏻‍♀️😅

ولی یه توصیه ام دارم که جوری زندگی کنین که واسه نوه هاتون یه چیزی بتونین از دیوونه بازیای جوونیتون بگین.همین.

tiara .n ۵ لایک:)


راضی نیستم که داری کپی میکنی مگه اینکه اجازه بگیری

اقای محترم من اصلا متوجه این حرکتتون نمیشم!این متنی که از من کپی کردین یه روزانه نویسیه شخصی و سادس درک نمیکنم چه استفاده ای براتون داره!و تا استفادتون رو ندونم راضی نیستم از کپی کردن هاتون

تیارا جان. یشه لینک کانالت رو بهم بدی؟

متاسفانه کانالو حذف کردم☹️

اقا خوابگاهانه رو بذار دیگه :(
عجیب منتظرشیم 

چشم چشم میذارمش زودی😉

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان