انتخاب واحد

انتخاب واحدمون شروع شد.خداروشکر برنامه ریزی دانشکدمون اینجوره که کلا رقابت و اینا واسه انتخاب واحد نیس هرموقع حال داشتیم پا میشیم میریم انجامش میدیم و ازین اتفاقا که میگن باید زمان شروع حمله کنی و اینا رو ما نداریم😍این ترممون درسای اختصاصیمون نورو اناتومی و روانشناسی و میکروب و ویروس و فیزیک پزشکی و کاربرد رایانس که خداروشکر ترم سبکی به حساب میاد😍کلا١٨واحد داریم.حالا من حیفم میاد٢واحدم خالی بمونه میخوام انقلاب اسلامی که ترم دیگه داریم رو با بچه های داروسازیمون بر دارم.حیف بهمنی نداریم وگرنه خیلی خوب میشد.حالا هرچی کد انقلاب رو وارد میکنم میگه واسه دانشکده ارائه نشده و قبول نمیکنه☹️نمیدونم باید چیکار کنم  شاید رفتم دانشگاه اونجا ببینم چه کنم.
برنامه ریزی زمانی دانشکدمونم افتضااااحه🤦🏻‍♀️یعنی به خاطر کلاسایی که میشد توی دو روز و نیم جمع کرد باید٥روز در هفته بریم کلاس که فقط یه روزش از٨ و نیم صبح تا٦عصره دوروز از ٨ونیم تا١٠دو روزم از ٨ونیم تا ١٢😑خیییلی زوره خب😢
+موارد تازه ای برای پست دانشگاهانم به ذهنم رسیده اما نمیدونم پست جدید بذارم براش یا توی پست خوابگاهانه بنویسم ازش یااصلا به درد کسی خورده که بنویسم یانه!
۵ لایک:)
با اینکه هنوز هیچی مشخص نیست اما دوست دارم بنویسی :-) 

و خیلی خوبه که فضای رقابتی نیست , من اینو خیلی دوست دارم

ایشالا نتیجت همونی بشه که میخوای لیمو خانومم❤️

اره خوبه می شینیم تو گروه هی مسخره بازی در میاریم سرش:))

علیرضا افخم نیا ۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۸:۰۶
مم نمیدونم آموزش با ورودی ما چ مشکلی داره که سه ترم مداوم پنج شنبه ها کلاس گذاشته اونوخ ورودی جدیدا که تازه میخوان بیان پنج شنبه ها تعطیلن:/

پنج شنبه ها کلاس رفتن دیگه خییییلی زور داره😑😑

راستی شما این ترم چه درسایی دارین؟

علیرضا افخم نیا ۱۸ شهریور ۹۷ , ۰۹:۳۱
ژنتیک، فیزیولوژی، نوروآناتومی، ایمنی ، تفسیرقرآن، تاریخ تحلیلی ، دانش خانواده

خوبه ترم متعادلیه.قدر ژنتیک رو هم بدونین من سر کلاسا همش یا خواب بودم یا می پیچوندمش و توی ترم نخوندمش آخر ترم هول هولی جمعش کردم و فهمیدم چقدر درس قشنگی بود☹️من که خیلی دوستش داشتم

ما عمری با انتخاب دانشکدم‌ون مشکل داشتیم تا اینکه فارغ‌التحصیل شدیم :/ 

خداروشکر ما ازین لوس بازیا نداریم😅😅

آدم فکر میکنه دانشگاهی که میری کویته 😂😂😂
والا اینقدر که خوب مینویسی 😍😅😅😅

جای باحالیه😅البته چون آدماش خوبن😍

واسه همینه که هی ذوق رفتنو دارم😄

من اضلا نمی دونم چه میشه انتخاب واحد کرد ^_^

میتونم بپرسم چه شهری درس میخونید؟

یاد می گیری🙂

ببخشید شخصیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان