کنکور نوشت٩

خب خب دیگه رسیدیم به هفته آخر و تهش دیگه.قول دادم از روز آخر بگم براتون و روز کنکور

توی این پست حسابی گفتم از روز اخر و کنکور.

روز اخر وسایلمو اماده کردم برای فردا.مثل عادت همه ازمونام یه اتود برای حل کردنیا و یه مداد برای بقیه تستا برداشتم.یه پاک کن معمولی یدونه ام ازش کاموا رد کردم انداختم گردنم😁ازونجایی که خیلی عادت داشتم به خوراکی خوردن(همیشه دوستام متعجب بودن چطور انقدر خوراکی میخورم و میرسم تستا رو خوب بزنم و مشکل وقت هم نداشته باشم!!)یه عالمه شکلات اعم از مارس و کیت کت و ازین قبیل کوچولوعا اماده کردم ببرم.در مورد نوشابه های انرژی زا اگه قبلا امتحان نکردین سر ازمونا به هیچ وجه استفاده نکنین دیدم مورد که بخاطر همینا معدش رفلکس نشون داده و حالش بد شده و گند زده توی کنکورش.خلاصه که ترجیحا ازین چیزا استفاده نکنین اگه میشه.به جاش من یه شربت حاوی عسل و آبلیمو و زعفرون بردم با خودم سرجلسه که خیلیم خوب و انرژی زا بود😊

بعد از کنکور هم با اینکه مشاورم اکیدا گفته بود بررسی نکنم سوالا رو اما برای اطمینان سوالا که اومد توسایت سریع توی یه پاسخنامه جوابامو نوشتم.هیچی دیگه بقیشم که لذت از تابستونه که مطمئنا خودتون بهتر از من برنامه یختین😁

بچه ها کنکور تموم میشه.بدونین که هرچی که پیش بیاد قطعا به صلاحتونه حتی اگه باب میلمون نباشه.سالها بعد به گذشتتون نگاه میکنین و میبینین که چقدر خوبه که این راهو اومدین.فقط آرامش داشته باشین و از خدا ارامش بخواین.شما وظیفتونو تا الان انجام دادین بقیشو بسپرین به خدا.موفق باشین همگی.و بدونین روز کنکور یه نفر از میلیون ها کیلومتر اونورتر داره براتون دعا میکنه و ارامش میخواد براتون☺️چاکر شما😍

۸ لایک:)
چقد کنکور نوشت قشنگ قشنگ داری و چه وبلاگ باحالی..
خیلی نامردی که تا حالا کامنت نداده بودی بهم :)
.
.
حالا که وقت نیست..ولی بعد کنکور همه رو میخونم😅

مرسی و خیلی خیلی عذر میخوام که انقدر دیر جواب میدم

ممنون🙂

سلام خانم دکتر:)
منم سال دیگه کنکور دارم.‌‌‌..از مطالبتون استفاده کردم فقط میشه بگید مطالب ترکیبی رو مخصوصا زیست چجوری میخوندید؟ 
بعد درسا رو ک میخوندید همون روز تست میزدید؟ 
:*

سلام🙂

خب اگه حس کردم جایی مرتبط با اون قسمت هست سعی میکردم به یاد بیارم و اگه خیلی یادم رفته بود میرفتم یه نگاه میکردم بهش تا یادم بیاد
نه لزوما هروقت فرصت میشد😅اما زیاد فاصله نمینداختم

سلام.:)
شما برای ریاضی یا زیست همه تستارو میزدید؟مثلا بعضی از تست های خیلی سبز از کنکوره!شما اونارو همون وقت میزدید؟یا میذاشتید برای دوره توی دو هفته؟یا گذاشتید برای سه ماه اخر؟:)
ریاضیتون رو خیلی خوب زدید:)))

سلام😇

سعی میکردم همه جوره بزنم و قطعا باید توی طول سال برای سوالای کنکور وقت گذاشت.خیلی مهمه و اصلا نباید فقط به نزدیکای کنکور واگذارشون کرد
مرسی ممنان😁

سلام توتو :))
خوبی؟
آی ام تازه آدرستو از وب قبلیت گیرآوردم و اومدم یکم سر به کلت بذارم برم:))
چه خبرا توتو؟
دلم برات تنگ شده دخترم-__-

سلام حورا جانم

من که ای بد نیستم.تو خوبی گل دختر؟
منم همیطور☹️☹️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان