روزشون/روزمون/همه دهن سرویس کنا😒

به تاریخ اولین روز دندانپزشکی که برام مهم بود...
+عکس:نقاشیم بر سر کلاس فیزیولوژی عملی😁هنرمند کی بودم من؟؟؟اصن مفهموم نگار کی بودم من؟؟؟
۷ لایک:)
روزت مبارک :))))

ماشالا سرعت بازدید!!😄

خیلی ممنونم جناب قدح🌹

خوووو حالا توام:)))))))اولین ساله هنوز:دی
بهرحال دلتو نمیشکونیم تبریییییک میگیم بهت:)

اصن حدیث داریم تبریک به دانشجوی سال یکی واجبتر از بقیس😄😄

خیلی ممنونم بنفشه🌷

روزت مبارک تیارای مهربون :)♡♡

خیلی ممنونم آنیتا بانو🌺🌺

روزت مبارک تیارا 😍🌸:) 
از اینجا به تیکی هم تبریک میگم تیکی جووون روزت مبارک😍

وای ممنونم عزیزدلم😘😘😘

تبریک به توتبریک بخودم تبریک بهمه(نمردمواین جمله رواستفاده کردم😂)
نقاشیم👍

وای اره😂😂😂تبریکات😍😍😍♥️♥️♥️

مرسی🙈🙈
کامنت قبلی رو هم دریاب تیکی جان

مبارکه ^_^

خیلی ممنونم حوا جانم🌹🌹🌹

روزت مبارک تیارا جان. :))

مرسی دخترک دوست داشتنی♥️♥️

قربون همدم

😊😊

به به ^^

هوووم😊😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان