منم گاهی میترسم خب!!!

گفته بودم که این ترم یه درسی داریم به اسم مورفولوژی که اولین درس تخصصیمونه.بگذریم از قسمت تئوریش که یهو مواجه شدیم با یه عالمه کلمه جدید تخصصی و یه چیزایی که فهمش هم گاهی خیلی سخته،عملیش اینطوریه که باید یه سری گچ مخصوص رو بتراشیم و باهاش دندون درست کنیم و البته که این دندونا یه عالمه ریزه کاری دارن.یکی از دوستام به شدددددت هنرمنده و کارای دستیش عالیه.این دندونا رو هم با زمان کم خیلی خوب درست میکنه.اینو که میبینم دلم میلرزه.میترسم نکنه نتونم دندونپزشک خوبی باشم.که نکنه بعدا هم کارم بد باشه.البته من دست از تلاش برنمیدارم شده یه عاااالمه گچ خراب کنم اونقدری تلاش میکنم تا کارم خوب بشه دستم هم روون بشه.ولی خب بدجور میترسم از اینده در حدی که یه وقتایی به تغییر رشته به پزشکی فکر میکنم.نمیدونم.امیدوارم وضعیتم خوب شه واقعا.

+دیشب راه میرفتم مچ پام پیچ خورد.از اول درد نداشتم ولی از وقتی بیدار شدم درد میکنه.اگه ورم کنه و دردش زیادتر شه میرم دکتر.ایشالا که چیزی نباشه.

+میشه دعام کنین؟؟🙏🏻


۸ لایک:)
ان شا الله مچ پات کوبیده شده و چیز خاصی نیست!

ایشالا....مرسی🙏🏻🙏🏻

نگوتئوریم داره😁😁😁😁من فک میکردم فقط عملیه واسووووون😂خدابخیرکنه ترم بعد:|||
ایشالله پات چیزی نشده باشه ومثه آهوبرامون بدویی^_^

تو پست قبلیم یه صفحه از کتابش هست.تئوریش اینطوره که استاد یوهو کلی اصطلاح تخصصی جدید واسه دندون میگه بعد میاد در رابطه  با دندونا همون اصطلاحا رو به کار میبره و چیزای جدید میگه و خلاصه همش داری هنگ میکنی چی چی بود😐تا امتحان تئوریشو قبول نشیم هم حتی اگه عملیمون عالی باشه پاس نمیشیم.

خیلی ممنون تیک تیکی جان😍♥️ 

فعلا اول راهی بابا ^-^ همه چیز با تمرین و عشق و وقت گذاشتن حل میشه ♡♡♡ 
مطمئن باش از پسش بر میای :)♡

ایشالا حتما😍

خیلی ممنونم🌹🌹

حتما دعا میکنم :-) و امیدوارم مشکل پات جدی نباشه و زود خوب شی

در رابطه موضوع اولی هم هنوز زوده واسه قضاوت خودت تیارا:-) صبر کن

مرررررسی لیمو جانم😘😘😘

اوهوم موافقم ایشالا که راضی باشم♥️

سلام :)

ان شاءالله موفق باشی خانم دکتر :))

سلام جناب قدح

خیلی خیلی ممنونم همچنین شما🌹

یاخداپس-_-

نه نگران نباش درس شیرین و قشنگیه به نظرم خوندنش خیلی لذت بخشه😍

آره واقعا منم گاهی خیلی تردید میکنم بین پزشکی و دندان چون دندان به نظرم یه ظرافت و هنر خاصی میخواد که من احتمالا اونطور که باید ندارمش  کاش دانشجوهای سال بالایی پزشکی و دندان که اینجا رو میخونن راهنمایی کنن یه کمکی بکنن ما سال پایینی ها رو

بله واقعا.البته میخوام برم با ترم بالایی هامون صحبت کنم ایشالا که تصمیمم عوض نشه

پس اگه صحبت کردی نصایح ترم بالایی ها و نتایجشو اینجا بگو  
ماشالا ترم بالایی های دانشکده ما عین چی میمونن اصلا به هیچکدوم از ترم پایینیا رو نمیدن 
خلاصه اگه صحبت کردی بیا ما رو هم از گمراهی نجات بده

اتفاقا امروز با دوتا ترم بالایی مفصل حرف زدم.دوتاشون میگن این نا انیدیا عادیه و برای دندونپزشک خوبی شدن بااااید خییییلی تلاش کرد.باید کلی سختی بکشیم🙂🙂

ترم بالاییای دانشگاه ما خیلی مهربونن.با خیلیاشون دوستم من😍😍

روزت مبارک تیاراجان :-*

خییییلی ممنونم لیموی عزیزم😘😘😘😘😘😘😘😘

روزت مبآرک :)

مرسی دوست عزیز😍🌹

روزت مبارک خانوم دکتر مهربون:**

خییییییلی مرسی نلی جانم😘😘😘♥️♥️♥️♥️♥️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان