کنکورنوشت٦

خب رسیدیم به مهمترین دوران کنکور.تقریبا٣ماه تا کنکور مونده که میشه یه عالمه تغییر پیدا کرد.میشه نخوند و همه ی تلاش و رویاهاتون رو خراب کنین و میتونین حسابی تلاشتون رو بکنین و همونی بشین که دلتون میخواد.تصمیم با شماست.این٣ماه به اسم٣ماهه وگرنه که چشماتونو میبندین بعد که باز میکنین میبینین فردا کنکورتونه.دیگه این اخرین فرصت برای تغییره اگه از دستش بدین دیگه فرصتی نیست و فقط شما میمونین و یه عمر حسرت.پس اگه تا الان هم تنبلی میکردین تنبلی هاتونو بذارین کنار با یه اراده ی عالی شروع کنین به تلاش.یه چیزایی رو نگفتم قبلا چون میخواستم پررو نشید😁😁من وضعیتم قبل عید به جایی رسیده بود که در حدی نمیخوندم!!!که مامانم پس از یه عالمه دعوا درگیری راضیم کرد برم مشاوره چون واقعا نمیخوندم.اقا من رفتم مشاوره و بعد از اون شروع کردم به تلاش.قبل از عید واقعا وضعیت چندان مطلوبی نداشتم خصوصا دوره های بهمن و اوایل اسفند که ترازام هم به شدت افت کرده بود.اینو گفتم که بدونین اگه تا الان خوب نخوندین هنوز فرصت هست ولی دیگه واقعا باید تموووووم تلاشتونو بکنین.خب بریم سراغ درس ها

اول ازمونو بگم.من به جز ازمون های جامع قلمچی بقیه ازمونای بعد عیدش رو شرکت کردم.اولین ازمون جامعش رو هم رفتم و ترازم افت زیادی داشت و خیلی بهم ریختم و ترجیح دادم دیگه نرم.ازمون های جامع سنجش رو هم شرکت کردم.کلا بعد از عید هرچقدر بیشتر ازمون بدین به نفعتونه.در رابطه با کنکور زدن و اینها هم باز بعدا براتون پست میذارم.

زیاد توی جمع کردن درسا عجله نکنین.من برای ازمون اول جامع سنجش هم کامل درسامو جمع نکرده بودم.درسارو تقریبا با برنامه قلمچی تموم کنین حالا یه کوچولو زودتر خوبه ولی نه دیگه خیلی زود.سعی کنین مرورهاتون رو بیشتر با تست انجام بدین که معجزه میکنه.کتاب های موج ازمون نشرالگو و ازمون خیلی سبز خوبن و استفاده کنین.در مورد زیست من تا قبل عید خیلی درصد بالایی نداشتم٣٠-٤٠درصد بودم تو ازمونا حدودا ولی بعد عید زمان زیادی براش گذاشتم خییییلی مرور کردم و یه کار عالی استفاده از کتاب ازمون زیست خیلی سبز بود که ١٠تا ازمون داره به ترتیب سخت میشن و اخریاش وحشتنااااکن.خودتونو نبازین موقع زدن تستاش چون سخته ولی کلی چیز ازش یاد میگیرین.یه عالمه نکته های جدید و جالب داره و حتما ازش استفاده کنین.من حدود١٠ تا ازمون هم از موج ازمون زدم که خوب بود ولی نه به خوبیه خیلی سبز.ازموناشو توی زمان استاندارد میزدم و بعد با دقت تک تکشونو بررسی میکردم.نیاز نیست حتما زیست رو جمع کرده باشین کامل تا این ازمونا رو بزنین با اینکه جامعن چون وقت کافی برای زیاد تست زدن نیست.برای شیمی و ریاضی هم موج عاااالیه.موج فیزیک رو داشتم خلاصه هاش عالی بود ولی ازموناش یکم سخت بود اذیت شدم.کلا میتونین برین تو سایت خود انتشارات و یه تیکه از کتاب هارو بخونین ببینین باهاش حال میکنین بعد اگه خواستین بخرینش.عمومی ها هم از بعد عید حتما کنکور های رشته های دیگه رو بزنین خیلی تاثیر داره و با گذشت زمان تاثیرشو میبینین.بازم تاکید میکنم بعد از عید تست زدن بهترین کاره و الکی خودتونو زیاد به کتاب و کتابای خلاصه ی بیخود مشغول نکنین که وقت تست نداشته باشین البته زیست حسابش جداست و برای کتابش هم زمان زیادی بذارین.

خوب بخونین و تلاشتونو بکنین دوستای گلم♥️♥️

عکس زیر هم اعلام میداره اقا منم دارم درس میخونم فقط شما نیستین که درس دارین😊 

۱۱ لایک:)
سلام :)

شما پارسال دندونپزشکی قبول شدین ؟

سلام🙂

امسال قبول شدم.سال اولیم😅

سلام :))♡ پمنون از پست مفیدت :)♡
من آزمونای قلمچی رو میرم و آزمون ۷ فروردینم کلی افت تراز داشتم که خیلی حالم رو گرفت-_- البته اونقدر هم طبق برنامه راهبردی قلمچی متاسفانه نمیتونستم برای اون آزمون پیش برم، ولی از اون چیزی که انتظارش رو داشتم هم کمتر شدم... بنظرت برای آزمون های جامع همین قلمچی رو برم خوبه یا اینکه سنجش برم؟:/ احساس میکنم قلمچی سوالاتش رو هی سخت تر میکنه و منی که روحیه‌م ضعیفه ممکنه از ناراحتی به خاطر تراز سکته کنم بمیرم:))))) 

سلام و خواهش میشه🙃

سنجش رو حتما برو ولی یه ازمون از جامع های قلمچی بده ببین اگه نتونستی باهاش کنار بیای دیگه نرو

موفق باشین :)

ممنونم.همچنین شما

مررررسییی تیاراجان :-*

خواهش میکنم عزیزم♥️

مرسی. ^_^
موفق باشی. :))

ممنونم همچنین تو میم جان😍

مرسی، استفاده کردم :) 
یادم باشه حتما کتاب آزمون خیلی سبز رو بگیرم پس

خب خداروشکر مفید بود♥️

من که خیلی راضی بودم ولی توام برو تو سایتش یکمش رو دانلود کن اگه خوشت اومد بعد بخرش شاید باب میل همه نباشه🌹🌹

خیلی ممنوون عزیزم:**

خواهش میشه🙂🙂

تیارا یه سوال 
اینکه گفتی زیستو خیییلی مرور کردی یعنی کتابو خوندی دیگه؟

و دیگه اینکه پیشنهادی واسه فیزیک داری؟:-(

برای زیست معمولا فصل رو یه نگاه میکردم بعد میرفتم ازش تست میزدم بعد دوباره یه دور عمیق میخوندمش.با این ازمون جامع های زیست هم دستم میومد چه قسمتایی رو بیشتر مشکل دارم اونارو مرور میکردم.فصلا رو هم بستگی داشت مثلا اخرای پیش رو کتاب رو زیاد میخوندم چون حفظیه کمتر تست میزدم برای ژنتیک بیشتر تست میزدم و برای بقیه فصلا متعادل بود کتاب و تستم.

فیزیک رو من برای مرور کتاب زرد اختصاصی رشته ریاضی رو داشتم تستای اون فصل رو میزدم خیییییلی خوب و کمک کننده بود مخصوصا چون سطح تستاش نسبت به تجربی بالاتره خیلی میتونه کمک کنه.

سلام تیارا جان!ببین من هرچی فیزیک تست  میزنم بازم تو گزینه 2با سوالای جدید مواجه میشم که نمونش تو کنکور نبوده!به نظرت چی کار کنم؟؟؟زیست گزینه 2 هم خیلی سخته و زیست سنجشم که میزنم خیلی برام آسونه!!به نظرت باید چ کرد؟؟خدا خیرت بده بازم برا کنکوریا پست بزار و از تجربت برامون بگو!

سلام عزیزم.من تستای کنکور رشته ریاضی رو برای فیزیک زدم و خیلی سوالای جالب و جدید دیدم توشون و بهت پیشنهاد میکنم.اگه وضعیت فیزیک نسبتا نرمالی داری برو تستای سخت تر بزن.ولی در کل اگه تستای همین کتابای معمول و مخصوصا کنکور ها رو بزنی تا حد زیادی میتونی توی کنکور جواب بدی.خیلی هم نگران ازمونا نباش ولی حتما سوالات رو بررسی کن مخصوصا اونایی که ایده جدید دارن.

برای زیستم که گفتم کتاب ازمون خیلی سبز ایده های جدید و جالبی برام داشت اگه تونستی بزن.
باشه حتما یه چیزاییم اگه یادم رفت بگین تا بذارم🌹🌹

موفق باشی 😀😀

خیلی ممنونم😊همچنین شما

خیلی ممنونم تیارا جون^_^دیشب رفتم موج ازمون زیستمو ورداشتم که بزنم.گذاشته بودمش برا وقتی که درسا تموم شد.ولی راست میگی زودتر بزنم بهتره.بعدشم ازمون زیست

 اره از شروعش نترس بابا.خیلیم عالی😍😍

ببخشید تیارا جان اینکه میگی مشاور گرفتی و جدی شروع کردی خوندن.. مگه مشاور چی گفت بهت؟ یا برنامه ی خاصی بهت داد؟ دقیقا نقش مشاور رو واسه خودت واسه من باز میکنی؟ مرسی❤

خب ببین من نیاز داشتم یکی اون موقع باشه بزنه پس کلم😅وگرنه کار اونقدررر خاصی نکرد ولی در کلش خوب بود و خودمم پیشنهاد میکنم به بچه ها داشتن یه مشاور خوب رو.یه وقتایی گیج میشدم و خیلی کمکم میکرد.برنامه هارو هم با هم مینوشتیم در کل اینجور نبود اون یه برنامه بنویسه منم طوطی وار دنبالش کنم.

بنده که کنکوری نیستم ولی براتون آرزوی موفقیت می کنم

خیلی خیلی ممنونم ایشالا شما هم موفق باشید🌹

چجوری تشکرکنیم که حق مطلب ادا بشه دکترجان؟؟؟؟
خیلی ممنوووونم لطف کردین:-*

مابااینکه تعطیلیم اما امتحان میان ترم داریم وعلنادارن وقت مارومیسوزونن.
هییچ کاری هم نمیشه کرد.

موفق ترباشید:))


خواهش میشه گلی بانو😊😊

امتحانا مهم نیستن بابا😉رو برنامه های خودت بیشتر برو جلو
خییییلی ممنون.همچنین تو🌹🌹

واقعااا اون سه ماه آخر معجزه میکنه :) اگر ازش خوب استفاده بشه :)
خیلییی سرنوشت سازه :)
بازم خیلی خیلی ممنونم از پستت تیارای مهربون ^__^♥️♥️💜💜

اره واقعا خیلی کمک کنندس.

مرسی از تو که معرفیم کردی😙😙

سلام
ممنون از راهنمایی تون
من تا الان خیلی کم خوندم.زیستو شروع کردم ولی نمیدونم چه منبعی بزنم.فعلا دارم رو سوالای کنکور و ازمونا تمرکز میکنم به نظرتون منبع دیگه ای نیازه؟کل کتابارو دارم.من درصد 60 رو میخوام.تا الان واقعا شرایط خوندن نداشتم اما الان تلاشم خوبه و 14ساعت میخونم ولی مشکلم زمانه!شما چند زدید زیستو؟و منابعتون رو میشه بگید

سلام

من زیست رو توی کنکور٦٢زدم و باتوجه به اینکه زیستم سال قبلش جزو نقاط ضعف و پایینترین درصدام بود میگم که تونستم توش خوب پیشرفت کنم.من اول کتاب نشرالگو و آی کیو گاج رو کار میکردم ولی اواخر اومدم سراغ موج ازمون و ازمون نشرالگو.
الان تموووووم تلاشتونو بکنین بقیشم امید به خدا

درسی که تو داری با درسی که ما داریم خییییییلی فرق داره ...ترس داره استرس داره فشار داره گریه داره اصاب خوردی داره...خودت بیشتر میدونی:)

دخترم من همه این روزای شماهارو گذروندم👵🏻شماها هدف دارین یه عالمه آرزوهای قشنگ پشت درساتون دارین که با وجود سختی ها کلی انگیزه میگیرین😍😍قبول دارم خیلی سختیا هس ولی همین روزا بهترین خاطراتتونو میسازن

ممنون
یعنی همه الگو و آی کیو رو کار کردین؟؟برای من آزمون خیلی سبز بهتره یا موج؟

نه بابا تنبل تر از این حرفا بودم😅😄اکثرا فصل ها رو یکی از این دوتا کتاب رو فقط استفاده کردم.اگه وضعتون خیلی خوب نیست توی زیست اول موج ازمون رو کار کنین بعد که یکم روون شدین برین سراغ ازمون خیلی سبز.

آخه من تازه شروع کردم.نمیدونم چه کتابی رو بزنم(غیر از موج آزمون ها)نظر شما چیه؟

اگه هیچی تا حالا تست نزدین به نظرم برین گاج نقره ای کار کنین که بیشتر سوالای کنکوره.ولی اگه یکم بهتره وضعتون الگو و اگه دیگه قبلا نسبتا تست زدین برین سراغ آی کیو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان