دومینشه🙂🙂بعله😁😁دومین قرار وبلاگی😍😍

دومین قرار وبلاگیم رو هم تجربه کردم.این بار با نلی بانو.یه دختر خیلی ناز و دوست داشتنی و مهربون و البته ساکت و آروم.یعنیا کل مسیرو من یه ریییییز داشتم حرف میزدم به زور وادارش میکردم چهار تا کلمه صحبت بکنه😅دم در دانشکدمون هم دیگه رو دیدیم و یه مقدار داخل دانشکده رو نشونش دادم بعدشم رفتیم دانشگاهو گشتیم.هرکاریم کردم راضی شه بریم سالن تشریح جسدا رو نشونش بدم نذاشت😁😁یه یادگاری خیلی خیلی خوشگلو نازم بهم داد که کلی میبینمش حس خوب میگیرم😊😊

در کل دیدن دوستان وبلاگی رو به همتون پیشنهاد میکنم🙂به من که تا الان کلی خوش گذشته🙂

۱۱ لایک:)
میم . الف ۲۷ دی ۹۶ , ۲۱:۴۴
چرا هیچ کدوم از دوستای وبلاگیم همشهریم نیستن باهم بریم بیرون! ای باباع! :'(

منم شهر دانشجوییم با شهر زندگی نلی فرق میکنه ولی خب اون اومد پیشم😍زندگی عجیبه اتفاقا نلی هم همیشه از همین موضوع گله میکرد ولی قسمت بود ببینیم همو

🌹گل خاتون🌹 ۲۷ دی ۹۶ , ۲۱:۴۴
اولی شو نگفتی خیلی نازو مهربون و دوست داشتنی:/

ای خدا دختر حسوووووود😂تو رو که اونقد هیجان داشتم از بقیه ویژگیهات بگم که این چیزا رو یادم رفت بگم.شوما عخش ژیگولی مایی😍😍😍

میم . الف ۲۷ دی ۹۶ , ۲۱:۵۲
انشالله قسمت ماهم بشه :) فکرمیکنم حس جالبی باشه :)))

ایشالا😊اره خیلی خوبه.

آسـوکـآ آآ ۲۷ دی ۹۶ , ۲۲:۰۷
به به

بله😅🙂

قبول نیس اینجوری همتون کنارهمین من دورم:|

از کجا میدونی دوریم مگه میدونی کجام من؟؟ولی باور کن این دیدارها خیلی یهویی یه جوری پیش میاد که خودتم باورت نمیشه

🌹گل خاتون🌹 ۲۷ دی ۹۶ , ۲۳:۰۰
والا:))خب حسودیم شد😂😂😂

گل خاتون منی آخه تو عخشم😂😂

من که انگار خواب دیدم، خیلی خوب بود*__*
جسد ندیدگانیم خو، میترسم:)

هنوزم فک میکنی دیدنم من توهمی بودم؟؟😂😂

ترسوووو😂

گلاویژ ... ۲۸ دی ۹۶ , ۰۴:۱۷
از اتاق فرمان اشاره می کنن جای من خالی بوده خیلی :) 

اتاق فرمان هرچی زنگید بهت برنداشتی.آره واقعا جات خالی کاش سری دیگه تو هم باهامون باش😻

:)

🙂

به به چه عالی دعا کنید قسمت ماهم بشه:))

ایشالا ایشالا😊😊

جای منم خالی :((((((((((((((
بیا بوسم کن عقده ای شدم:(((

آره خیلی☹️☹️

بیا نفسم ماااااااوووووووچ گنده💋💋💋💋

سلااام 🌼🌼
پوزش که تو پست غیر مرتبط با سوالم کامنت میزارم☺🍃
آیا شما کسی رو میشناسید که از نیم سال دوم عالی شروع کرده باشه و موفق شده باشه؟،؟ 🤔🤔
من کنکوری سال اولمه به دلایلی شُل گرفتم تا الان میخوام از اینجا به بعد قوی تر برم جلو .اما نمیدونم چجوری 😔😔🤕
با آزمون باشم و خیلی بخونم ناگفته نمونه من نیم سال اول ۳تا آزمون نرفتم 😣😣


به نام خدا خودم😁😁من ترم اول چندان نخوندم ولی ترم دومو خوب خوندم و اگه بشه اسمشو موفقیت گذاشت!!موفق شدم😅😊

از الان به بعد خییییلی خییییلی مهمه اگه از الانو خوب بخونید امکان موفقیت حتما هست

کاش زودتر بیایید 😔😔😢

اومدم اومدم😊

خوش اومدید🤗🤗🤗
واقعا خودتون نیم سال اولتون خیلی خوب نبوده؟ وااااااای ایول خوب مستقیم دارم با کسی صحبت میکنم که نیم سال دوم به بعد شروع طوفانی داشته😍😍😍😍😅
ببینیدمن حتی پیش۱ رو هم درست و درمون نخوندم امروز کارنامه گرفتم امتضاح بود هم نمراتم هم معدلم فردا ثبت نام کنکوره نمیدونم شاید بخاطر اینکه ثبت نامه اینهمه استرس گرفتم😑😑
ببین من الان پیش۲ و پایه سوم رو بخونم
تو بازه ی ۱۴روزه ی فرجه ازمون ۷فرودین میتونم پایه دومم رو خیلی خوب جمع کنم؟ و پیش یکم رو ...چون قلم ۲تا ازمون دوباره از مابحث پیش۱ و پایه نیم سال یک داره تو عید و بعد عید من اونجا میتونم اینا رو از صفر برسونم به یه حدی؟ مثلا۸۰ الی۹۰ درصد؟ من نگران پیش یکمم... میشه یکم برام صحبت کنید اغاز خوبی داشته باشم؟ 🤗🤗🤗

من نیمسال اول تنبلی و درس نخونی زیاد داشتم.

ببین اگه خوب و باتمرکز بخونی قطعا میشه ولی دیگه باید شروع کرد جون دیرتر بشه سخت ترم میشه.

چه خوب که همچین دوستای خوبی داری

بله واقعا خداروشکر

سلام میشه ساعت مطالعه بهمن و اسفند و دوران عید و بعد عیدتون رو بگید؟

سلام

تا عید میانگین٧-٨ساعت بعد عید میانگین٩-١٠ساعت ولی ساعت مطالعم کم بود شما مثل من نباشید😄

وای جدی؟😅😅 الان نمیدونم بخندم یا پوکر فیس شم😄😃 من یکی از اعضاب فعال صفحه ی چهارم تجربی های قلمچی هستم اونجا این تراز براتر ها میگن روزی بالا۱۲ میخونن
واقعا با این ساعت رتبه برتر شدید عالیه پس خیلی روی کیفیت کار کردید💪💪💪 همیشه میگن با کیفیت بخونید و اینا میشه دقیقا بگید کیفیت یعنی چجوری؟ مثلا چجوری۱۰ساعت بخونیم ولی کیفیت داشته باشه و عشق و علاقه هم قاطیش باشه اون وسطا😄😄
زنده باشید😍
این شکلک ها رو از سایت قلم دزدیدم😅😅 ینی کپی پیست...

عه منم زیاد تو صفحه میومدم قدیما.خب همه چی بستگی به آدم داره من میدونستم از یه حدی بیشتر بخونم خسته میشم و خوب و باکیفیت نمیخونم.بالاترین ساعت مطالعم٧٢ساعت داخل فقط یه هفته بود که ماه اخر بودتا چند روز بعد اون خسته بودم درست نمیخوندم.


باکیفیت یعنی موقع درس ذهنت درگیر چیز دیگه ای نشه مثلا من یه برگه میذاشتم کنارم هرچی  ذهنم میومد درگیرش شه مینوشتم توش موقع استراحت بهش فکر میکردم تا وقتم گرفته نشه.کیفیت خیلی مهمه.

میشه منابع دوران جمع بندی خودتون رو بگید؟

بیشتر با زدن کنکورا جمع بندی میکردم.از کتابای موج آزمون الگو برای زیست و شیمی و فیزیک و آزمون خیلی سبز زیست هم استفاده میکردم.درکل کتاب خاص جمع بندی نداشتم بیشتر با مرور کتاب و تست جمع بندی میکردم

مررررررسیییییییییییی ❣
میشه یک خورده از اهمیت نیم سال دوم هم بگید؟ دیگه میرم گم میشم سر درس و مشقم😄 مزاحمت هم ایجاد نمیکنم

وای ببخشید دیر جوابتو میدم یادم رفت اصن🤦🏻‍♀️

خب نمیدونم از چیش بگم دقیقا.خب نیمسال دوم زمانیه که همه میدونن خیلی مهمه گفتن نداره.اگه هر کم کاری ای بوده بااااید دیگه جبران شه.دیگه فرصت کم کاری نیست چون قابل جبران نیست.هرچی جلوتر بریم درسا بیشتر تو ذهنت میمونه چون فاصله تا کمکور کمه.خلاصه مهمه دیگه بخون حسابی.
هر سوالی هم داشتی میتونی بپرسی کاری نمیکنم که😊😊

زندگـــــی را خوب زیستن ! ۱۹ بهمن ۹۶ , ۲۰:۰۵
هنوز گریه بر این جویبار کافی نیست
ببار ابر بهاری، ببار... کافی نیست

http://s9.picofile.com/file/8318904318/gom.jpg
Slm
Shoma kojaeed? 
Biyayd benevisid digeeeee
Delemon tang shode baraton xanom doctorr :))

اومدم عزیزم اومدم☺️☺️

توام دیگه نمینویسی.... خاصیت تمام بلاگر هاییه که پزشکی. دندان. دارو قبول میشن
میرن و دیگه هیچوقت نمینویسن....
موفق باشی

ببخچید😣مینویسم دیگه.مرسی بهم یاداوری کردی❤️❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان