کنکور نوشت٤

خب ببخشید که انقدر فاصله افتاد بین کنکور نوشت هام.این روزا شدیدا درگیر امتحانا و درسا هستم.

خب راجع به سال پیش این موقع ها تاعید پرسیده بودن دوستان.خب متاسفانه من تا اسفند یه سیر نزولی توی وضع درسیم و ساعت مطالعه داشتم که خب خیلی خیلی بده و برای جبرانش بعد از اسفند خیلی سختی کشیدم.توی دوره ی دی و بهمن کلا بچه ها یه خستگی میاد سراغشون پس اگه شما بتونین این دوران وضعیت قبلیتون رو حفظ کنین میتونین یه جهش نسبت به رقباتون داشته باشین.از هر موقعی که شروع کنین و خوب باشین دیر نیست ولی اگه شروع کردین سعی کنین افت و خیز نداشته باشین و یه روال و ساعت مطالعه رو ادامه بدین و این حالت شاید خیییلی زود جواب نده ولی قطعا توی طولانی مدت نتیجش رو می بینین.اگه مثل من می بینین جنبه ی بدون نظارت درس خوندن رو ندارید حتما یه مشاور بگیرین و مشاورتون هم ترجیحا کسی باشه که خودش این راه و رفته باشه نه از این مشاورایی که برای همه رشته ها یه نسخه میپیچن.سعی کنین به برنامه آزمون پایبند باشین این زمان خیلی از بچه ها یه عالمه برنامه خفن به ذهنشون میرسه و تصمیم میگیرن که برنامه آزمون رو ول کنن و به برنامه ای که خودشون ریختن عمل کنن و اصولا نمیتونن برنامه خودشون رو هم اجرا کنن  در نتیجه خیلی ضربه میخورن.پس لطفا اگه از اینجور فکرا به ذهنتون رسید بیخیالش شین چون٩٩ درصد موارد به نتیجه ای نمیرسه و فقط کلی ضربه میخورین مگه اینکه مشاور بالاسرتون باشه و اون صلاح بدونه که برنامتون رو عوض کنین.در ضمن سعی کنین حتی اگه به برنامه آزمون هم نرسیدید آزمونتونو شرکت کنین چون ضرر می بینین.بررسی آزمون هم که از خود آزمون ارزشش بیشتره پس حداقل٣ ساعت رو برای بررسیش بذارید و زیاد هم بین آزمون و بررسیش فاصله نندازید که سوالای آزمون و شرایطش یادتون بره.در ضمن خیلی خودتونو درگیر زود تموم کردن درسا نکنین دیر و خوب تموم کردن درسا خیلی بهتر از زود و نامسلط خوندن مباحثه.من تقریبا با قلمچی درسامو تموم کردم و بعدش هم به اندازه کافی وقت برای دوره و جمع بندی داشتم.

خب هرچی به ذهنم رسید رو نوشتم سوالی داشتید بپرسید بازم😊😊

۸ لایک:)
مرسی تیاراجان :-* 

😘😘

یعنی منم که ساعت مطالعاتیم پایینه نا امید نشم و ادامه بدم؟
وای که این عقب افتادنم از برنامه ی آزمون شدید رو مخمه:|

اگه تا الان خوب نخوندی مشکلی ویست و قابل جبرانه ولی از این به بعد باید خوب باشی.سعی کن ساعت مطالعت رو هم بیاری بالا

سلام ببخشید شما ازنویسنده وبلاگ سیب سبز خبر دارید?!مدتیه کامنت میزارم جوابی دریافت نمیکنم کامنت و ادرس وبلاگ شمارو اونجا دیدم میشه بیایید وبم جوابم رو بدید مجکر

سلام

متاسفانه منم راه ارتباطی باهاشون ندارم

من مشکلم اینه ساعتم هی بالا پایین میشه:|||

من یه مدته همش میخواستم زود تموم کنم استرس گرفتم وناامید شدم بعد فهمیدم دارم یخت میگیرم واسه همین ناامید شده بودم

این چیزا برای همه هست ولی سعی کن تا یه حدی ثابتش کنی اینجوری خیلی بهتره

اصلا نگران تموم کردن نباش با برنامه آزمون جلو بری میرسی مهم خوب خوندن درساس

علیـ ــر ضــا ۱۰ آذر ۹۶ , ۱۴:۵۸
با آروزی موفقیت براتون 
زندگی همینه 
چکار میشه کرد 😑 
می‌گذره

ممنونم.همچنین

بله درست میگین

سلام  تیاراجان چندتاسوال داشتم بااجازت مطرح میکنم.
اینکه مشاورت روازکجایافتی!! یعنی مشاوری که دانشجوی رشته های تاپ باشه اصلانیست. مشاورشماتواین موسسه هابود یانه.واینکه چیکارمیکرد  دقیقا.مثلامیگفت چک نویس تمرینتو بیاربرام؟یا اینکه هرهفته بایدمیرفتی پیشش. ببخشید خیلی پرجزئیات میپرسم ولی خیلی واسم گنگه وبه شدت الان به مشاورنیازدارم واینکه 
مشاورت اقابودن یاخانم؟چون میگن که
 اقاهاجدی ترن بهترن امامن مشاورخانم 
روترجیح میدم. مرسی واقعا.

سلام عزیزم

مشاورم مشاور دختر یکی از آشناهامون بود و اینجوری باهاش آشنا شدم.به موسسه ای وابسته نبود.
هفته ای یه بار میرفتم پیشش.برنامه روزانه برام مینوشت و منم باید مشخص می کردم که برناممو اجرا کردم یا نه و اگه نخوندم چرا و اینا.
مشاورم آقا بودن.به نظرم اصلا اهمیتی نداره آقا باشه با خانوم تو باید ببینی با اون آدم میتونی کنار بیای یا نه و میتونی باهاش راحت باشی یا نه.من با مشاورم خیلی دوست شدم و مشکلی نداشتم ولی اگه نمیتونستم راحت باشم قطعا ولش میکردم.

شما این موقع از سال ترازتون چن بود؟
بالاترین ترازتونم میشه بگید؟


6500حدودا😓

7300بود

Vayyyyyyyyyy 
Mersssssiiiiiiiiiiiii
DametOon garm

Vali kheyli dir post gozasjtid fkr kardam dige nemiyaeed in ja

Koli doa kardam hal va ozae xonevadeghiton khob beshe
:))))


Post aali bood 

Y chizii bgam? 
Mn2 azmone az ghalamchi aqab oftadam 

Che qalati konam axe? 

:(((((

Nmidonam chikar konam bekhoda :|||

Alan beram bmiram behtare kheyre saram posht konkuriam :(((((

خواهش میکنم ببخشید دیر شد


به نظرم اون مباحثی که مرتبط با آزمون های الانت نیس رو بذار کنار توی دی و بهمن که مروره اونجا حسابی بخونشون اون قسمتایی هم که با آزمون هات مرتبطه رو بخون و سعی کن خودتو از الان با آزمون هات هماهنگ کنی و دیگه عقب نیفتی

7300 بالا ترین ترازتون بوده؟
یا خدا
پس من برم بمیرم

تراز هفت هزارم آرزوست...!

منم تعداد ترازای هفت هزارم کم بود.میانگین ترازمم اصلا بالا نبود که متاسفانه به دلایلی نمیتونم بگمش.

مهم خوب فهمیدنه وگرنه خیلی از دوستام که ترازشونم خیلی بالا نبود تونستن رتبه های خوبی بیارن.درکل تراز خیلی ملاک نیست

MrCc:)

+ dey maho bahman jobran mikonam 

:))))))))


خیلی هم عالی🙂🙂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان