گل در بر و می در کف و معشوق به کام است...

یکی از فوامیل فوت کردن و به همین خاطر خانوادم اومدن شهر دانشجوییم.خیلی دلتنگشون شده بودم.بودن در کنارشون آرامش بخشه انقدر که امروز کلاس بیوشیمی رو پیچوندم تا کنارشون باشم.الانم خونه خالمم و درس میخوندم که گفتم بیام یه سری به وبم بزنم.خوابگاه خیلی بهتر از اونی بود که فکر میکردم البته این موضوع به شدت بستگی به هم اتاقیا داره.هم اتاقیامو خیلی دوست دارم.توی اتاق٦نفریم که٤تاشون پزشکین و از شهرهای اطراف همین استانن و٢تا دندونیم که اون یکی از شیراز میاد.تا الانم توی کلاسمون٣تا همشهری پیدا کردم.یه سریا هم که از شهرای خیلی دوری میان.درسامون هم خیلی سنگین نیستن.فکر میکردم توی دوران علوم پایه درسامون از لحاظ سنگینی خیلی تفاوتی با پزشکیا نداشته باشه ولی با چیزی که از هم اتاقیام دیدم انگار هم تعداد کلاساشون بیشتر از ماست و هم درساشون سنگین تره.گاهی خیلی دلم براشون میسوزه و به علت تنبلی خداروشکر میکنم که پزشکی نرفتم😂😂از بدی های خوابگاه اینه که گاهی میتونه خیلی استرس آور باشه.مثلا یکی از همکلاسیا که توی اتاق روبروییمونه به شددددت درس میخونه و ما هم گاهی استرس می گیریم.البته از لحاظ مطالعه برای کنکور هم خیلی بیشتر از من میخوند اینجور که خودش میگه و خب سعی میکنم تفاوت های فردی و یادگیری رو هم درنظر بگیرم.من که کلا درحال خوش گذروندنم😁😁٣روز توی هفته میرم باشگاه والیبال بقیشم سعی میکنم برم باشگاه خوابگاه.خوابگاهمون خداییش باشگاه خیلی خوب و با تجهیزاتی داره کلاسای مختلفی هم توش برگزار میشه.یه عالمه کتاب غیر درسی هم میخونم.درس هم که استغفرالله😂😂درسای اصلیمون بافت و بیوشیمی و آناتومی که کمر به همت بستن لهمون کنن😐😐ولی بقیش راحته.کلا بچه های کلاس خیلی میخونن که همه میگن جوگیری اولیس و بعدش درست میشن😐البته من که از این جو ها نمیگیرم😂😂توی خوابگاه هم که خیلی میخندیم و مسخره بازی درمیاریم.هوای شبا هم خیلی خوبه و با بچه ها میریم توی محوطه خوابگاه دوچرخه سواری و کلی لذت میبریم.البته سعی میکنم کارامو با برنامه پیش ببرم که به درسمم لطمه نخوره.خود دانشگاهم که خوبه.البته سرکلاس فعلا یخ بچه ها باز نشده و همه آرومن.بگذریم از خودم که بچه ها میگن چیکار کردی که انقدره پسرا ازت میترسن و حساب میبرن😂😂البته یه مقدار قیافم جدیه و تا با کسی صحبت نکنم نمیتونه تشخیص بده اخلاقمو اینه که ازم میترسن😂😂
خلاصه که همه چی خوبه خداروشکر و دلم آرومه.دلاتون آروم❤️❤️❤️
۱۱ لایک:)
سلام منم دندونم البته حس مىکنم دانشگاه شما هزاربرابربهترازدانشگاه منه:|||||
متاسفانه کتابى که واسه اناتومى بهمون معرفى کردن اىنقدر زبون نفهمه که من با اطلس وچندتاکلىپ ،اپسىلون کلمه اىى مىفهمم مىخاستم ازشما بپرسم واسه اناتومى واسه شماچى معرفى کردن؟شرمنده

والا ما جزوه میخونیم ولی گفتن مشکل داشتین گری بخونین که خییییلی سخت نیس.

دانشگاهابه جز تهران و شهید بهشتی بقیشون تفاوت چندانی ندارن جای نگرانی نیست
ببخشید انقده دیر جواب دادم😓😓

خدا رو شکر که حالت خوبه :))

ایشالا حال دل تو هم همیشه خوب باشه💜💜

علیـ ــر ضــا ۲۲ مهر ۹۶ , ۱۴:۱۰
😂😂😂 
خدا رحمتش کنه 
آخ جون ترمولک 😂😞😂 
عالیه دوران دانشجویی با خوابگاش

خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه

ترمولک😐😐
هم خوبه هم بد ولی ناراضی نیستم

بعضیا کلا مدلشون اینجوریه یه دختری هست تو خوابگاه که دوستام میگفتن دائم داره درس میخونه رشته ش اتاق عمله اونوقت 2 شب میخوابه 6 بیدار میشه تا درس بخونه😐

اینا دانشگاه رو با کنکور اشتباه گرفتن😐😐😐

ببخشید میشه بپرسم شما میانگین ترازتون چند بود تو کانون؟

حدود6600

گلاویژ ... ۲۸ مهر ۹۶ , ۰۴:۴۶
فوامیل؟؟؟؟؟ 
یادم باشه سر فرصت به حداد عادل معرفیت کنم بری فرهنگستان، دایره لغات فارسی رو یه تکونی بدی 😂

مرسی که جوگیر نمیشی :))) تو کلا تو راه راستی، نگران همکلاسیاتم نباش اونا هم کم کم به راه راست منحرف میشن خواهر :))) 

شناسناممو جر میده حداد😂😂


اره والا میدونم درستشم همینه😂😂

میدونی خوبیش چیه؟ اینه باز اقوام مامانت اونجان
ینی فک من اگه کلاااا غریب بودی چی میشد :)))))

قیافت جدی نیست ک😂
تو تلگرام قبلاگفتمت چجوریه :))) 
با سیاسته قیافت 😂😂😂

آره واقعا سخته تنهایی خیییلیا

باسیاست که آره😂😂😂ولی کلا خیلی جدی برخورد میکنم😎😎از اون مدل خفنا😂😂

کجایی چرا نمینویسی؟؟؟ :)))

خستممممممم😫😫😫🤧🤧🤧🤧🤧

واى خوش بحالتون جزوه دارىن💔😭ما اناتومى نه اجازه جزوه نوىسى دارىم نه وىس😭
ازبس اومدم تووبتون قشنگ مشخص بود بهم مىگه هنوزتاىىدنکرده اومد خبرت مىکنىم😑😂

اجازه جزوه و ویس ندارین؟؟😐😐😐چه لوس😐😐

ببخشید دیر شد😓😓

Slm. Tiara jOon mishe raveshe xondane zisteton ro begid? 
Va shimi? 

MamnOon az shoma:)

سلام عزیزم

زیست که اول یه دور مرور سطحی میکردم و بعد عمیق میخوندم و بلافاصله چندتا تست ازش میزدم.روزای بعدترش هم با تست مرورش میکردم و بینش به کتاب هم نگاه مینداختم.
شیمی هم اول یه دور میخوندم بعد درسنامه جزوه  یا کتاب تستمو نگاه مینداختم و بعد اون تست میزدم.
اگه چیزی رو متوجه نشدی بگو تا بگم

Slm; aZzm anline nashOodid? 

ببخشید جواب دادم الان😓😓

Xahesh mikOnm
Bbinid mn baraye shimi jozve ndrm
 Kolan mobtakeran mixonm 
Bahash natije migiram? 
😢😢😢

AMotevaje shOodm :)

Rasti bara zist ham kolan test haye konkur haye gozashtaro mixonm eradi nadare??

مبتکران کتاب خوبیه میتونی استفاده کنی ازش.

برای زیست تستای کنکور کافی نیست باید تست تالیفی هم زد

Vay tiara jan mn alan pOst haye konkuritOon ro xondam
Aali bOodn 
Fogholade

EntOor k fahmidam shoma az ade eyd xeyli khondid 
Va fahmidam ahamiyat mah haye axar ro:)))

Va ag az hamin alan mn biyam gaz bdam motmaenam rotbam xeyli behtar mishe az parsal

Fahmidam in chalesh ha baraye tamOome posht konkuri ha hast k age nashe chiiii
Ag az parsal badtar sham chiii

Xob ena vase hame has mamam say miKoOnm ke bezaram kenar va por ghodrat az alan bexonam ta bartar sham;)

خیلی عالیه😍😍خوشحالم از فهمیدنت

MidOoni sharayet xonamOon xeli bade
Hamash jang asab darim😢
Dadasham o babam :/

Kheli sharayetam bde
9mah to xone ba in sharayet 
:( heyyyy

اتفاقا منم دقیقا این مشکل رو داشتم اونم خیلی زیاد.دیگه باید یاد بگیری با سر و صداها کنار بیای.اعصاب خودتو هم خورد نکن الکی میگذره تموم اینا

بله حتى اگه بخاىم جزوه هم بنوىسىم نمىشه چون مىبرمون توى امفى تئاتر وبرقاخاموش!:/

اولین باره همچین چیزی میشنوم😐😐استاد اناتومیه ما میگه جزوه رو که نوشتین اول بدین ببینم یه وقت اشتباه علمی نداشته باشه تا درستش کنه بعد بدین به بچه ها

.میدونی دا ۰۳ آبان ۹۶ , ۱۸:۳۷
چیطولی عشقمممممم
خوبیییییی 
اینجا فریزر شده باز😂😂
صبحا یخ میرنیم
خبری نیس ازتتتتت 

اینجا هوا هنوزم گرمه😐😐😐کولر میزنیم همچنان😒😒

من که هستم تو کجایی؟؟؟؟؟

بخدا؟؟؟؟؟؟؟:||||
من توچه خراب شده اىى درس مىخونم پس:/

مشکل از استاده وگرنه دانشگاه ها چندان تفاوتی ندارن.استاد بد همه جا هست

تو مشاور داشتی؟مشاورت حضوری بود یا غیر حضوری؟!بنظرت این دانشجوهای پزشکی که مشاوره میدن خوبن؟

مشاورم دانشجوی دندون شهر خودم بود و حضوری بود.کلا به نظرم یکی که این راه رو رفته بهتر میتونه کمکت کنه تاکسایی که حتی رشتشون هم ارتباطی با رشته تو ندارن

سلام عزیزم :))))

خیـــــــــلی از اینکه راضی و خوشحالی خوشحال شدم:))

آخه من معمولا میشنیدم خوابگاهی شدن و شهر دیگه و همچین رشته هایی سختن...

راستش کلی هم انگیزه گرفتم از خوندن توضیحات راجع به رشته و خوابگاهت تا بیشتر تلاش کنم. خصوصا اینکه ترازامم امسال بهتر از پارسال شده ( البته هنوز خیـــــــلی راه دارم واسه بهتر شدن )

خوش به حالت که به جایی که دوست داشتی رسیدی:) 
لطفا برا منم دعا کن :*

سلام فائزه جان

قطعا سختی هایی هست ولی خب باید باهاشون کنار اومد دیگه
خوشحالم😍😍عالیه
مرسی مرسی💜💜💜
ایشاااالا که به اونی که تو دلته و به صلاحته برسی💋💋

چه حال خوشی:)))

چی بگم...

Slm xobi dr jOon ?
Xosh migzare daneshgah?

Bbexshida mn mixastam y chizi behetOon bgm 

Mishe az doran nim sal avalatOon y post bezarid?

Va az dey ta eyd 
Begid k chikar kardid

Midoonam xasteye ziyadi hast
Vali vaqean mamnoneton misham ag post bezarid


Midonid mn hamash  negaranam k nakoone rah ro eshteba beram :)

MrCc az shOoma:)))

سلام عزیزم.نوشتم بالاخره پست رو.ببخشید انقده دیر شد😓😓اگه سوال دیگه ای هم بود بگو

Tiara jOon ??

👍🏻👍🏻

Rasti tiara jan y chizi xastam bporsam
Y ja gofte bOodid k chon qable eyd xob kar nakarde boodid
Majbor shodid bade eyd xeyli bxonid va feshar biyarid va saat motaleatOo bala boode 

Dar mord in avamel ham to post sohbat koonid:)))

من اینجوری بودم ولی مثل من نباش😅از الان درست بخون که نیاز نباشه فشار بیاری بعدا به خودت.

Tiara yeki az bacheh migoft k 
Dostesh az 20esfand95 shoro karde  va rozi 14saat micinde 
Sal avvali ham boode 
Va rotbash shode1000 mantaqe1 
Allan pezeshki mixone:)


Midooni mn hamash fekr mikardam bade eyd doran matlab jadid xondadan niSt vali yesery ha az eyd shoro mikonan va etefaqan natijadhOn behtaram mishe


Yeki az dostaye xodam koli edaa dasht zar hezare vali shod4500
:((

Kolan faz konkur ro dark nmikOonm ://

من که بیشتر رتبمو مدیون بعد عیدم تو طول سال خیلی ناقص خونده بودم مطالبو

به خدا توکل کن...

توکل به خودش...

به خدا توکل کن...
بقول خودت خدابزرگه غصه نخور.
هرچندتواین مواقع آدم هرچقدرم سعی کنه بازحال دلش چندان خوب نمیشه ولی بایدمحکم بود.

حرفت درسته در هر حال باید محکم بود...

Salammmmm
Tiara jan mn Cm gozashtam yani sabt nashOode??????

Vay nago k sabt nashodeeee:(((


Post jadidetOon ro xondm
Enshaal'la bartaraf beshe hameye moshkelatetOon 

سلام عزیزم

نظراتت ثبت شده ولی اصلا حالم خوب نیست که جواب کامنت رو بدم.اولین فرصت که بشه پست میذارم💋💋

Omidvaram be zOodi zOod haletOn xob beshe

Mn hamaSh veb shomaro refreSh mikonam
:(((

مرسی

Slm 
Pas kojaeid axe ? :(

😔😔

باجذبه ی کی بودی تو D:

تو تو😁😁

:(((

ببخشید دیر شد تا فردا جواب میدم حتما

بهارنارنج ۲۰ آبان ۹۶ , ۱۸:۱۷
خدا بزرگه دختر جون.اصلا غصه نخور.بار ها شده که اتفاقای بدی برام افتاده که فکر نمی کردم حتی درست بشن.ولی خدا خودش بهم کمک کرده و می کنه و خواهد کرد.مطمئن باش خدا بهت کمک می کنه عزیز جان.

آره واقعا خدا بزرگه.حتما حل میشه دیر یا زود

مرسی بابت حرفات💜💜

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان