مثلا در جلسه خواستگاری من...

-عروس خانوم چیکارن؟؟؟
-سرویس کار هستن.
-چی رو سرویس میکنن؟؟
-دهن ملتو😁😁



بله بله درست فهمیدید.دندونپزشکی قبول شدم😊😊شهرش هم که ولایت مامانمه و دانشگاه خوبیه(تیپ٢عه البته😓😓)فقط یه ذره دوره و هواشم😓😓😓که امیدوارم بتونم عادت کنم.
پایان راه قدیم و شروع جاده جدید.میدونم که جاده پیش روم هزار برابر جاده قبلی چاله و دست انداز داره.مهم نیست.میگذرونمش خیلی بهتر از قبل...
+پس از تحقیقات مشخص شد دانشگاهم تیپ یکه دست و جیغ و هوراااااااا
+دست گل کادو داداشی😊😊
۱۳ لایک:)
بازم تبررررررریک🎆💋💋
به من نزدیک میشیا😍

ممنونم

اره اره😂😂
راستی راجع به کامنت خصوصی:چشم حتما امیدوارم بتونم برسونمش

مبارکت باشه عزیزم:***

ممنون🌹🌹

تبریک تبریک تبریک :))))
دندون هم که عااالیه :))

مررررسی الی بانو❤️❤️

وووواااییی بسی خوشحالم که به هدفت رسیدی 
دست راستت زیر سر من😂😂

مرسی عزیزم

ایشالا بیای و از موفقیتات بگی

تبریک میگم عزیزم

مرسی فاطی خانومی

تو چه کردی؟؟

مباااااارک باشه خانم سرویس کار :))


مرسیxجان❤️❤️

سلام عزیزم.
تبریک میگم:)))🌷🌷🌷

آقا یکم بزرگ شو برای کارای دندون ما مشاوره بده:دی!

سلام

مرسی خانوم دکتر😊

یه٥سال صبر بیزحمت بعدش درخدمتم😂😂

علیـ ــر ضــا ۲۴ شهریور ۹۶ , ۲۲:۳۴
🙂 
موبارکااااا 
موفق باشید در طول زندگیتان همیشه 

متشکرم😊😊

همچنین شما

مبارکککههه...همکار اینده ;-)
چ داداش با ذوقی

مرسی همکار خانوم😘

اره خیلی😊😊

تبریک میگم تیاراجان:)))

ممنونم میم جان😘😘

به به بهتون تبریک میگم انشاا...موفقیتهای بزرگتر خوش به حال قلی شد دیگه پول دندون پزشک نمیده

ممنوونم همچنین شما

حرف دل منو زدین کیه که قدر بدونه😂😂

چه برادر باسلیقه ای 😉

اره خیلی😊😊

جاداره که بازم بگم جووووووووون😍😍😍😍😍
دیگه ناله نکن که...-_- 
دانشگاه به ایییییییین خوبی چی میخاستی دیگه
چقدر حس خوبیه که به ادم گل بدن به مناسبت قبولیش😍😍

جووون به خودت دختر

چشم چشم😂😘

اره خیلی حس خوبیه😊😊یهو داداش بزرگم از در اومد تو و اینو بهم داد

وااااای خیلی مبارکه:)))
ان شالله ک فوق العاده پیش بری مسیرجدیدزندگیتو:)

مرررررسی خیلی ممنونم🌹🌹

سلللاام عزیزم 
تبریییییککککک^_^ 
خیلی خوشحالم واست ایشالله همینطوری بری بالا 
:) عجب گلهای نااازی هم گرفتی:)
خداروشکر *_* 

سلام لیمووووی گل

مررررسی
ممنون همچنان😘😘😘

من اس دادم تبریک گفتم :|
ولی گفتم بی معرفتیه کامنت نذارم :)))
تبریک خواهرشوهر گلممممم ^.^
برا عروس گلتون ک همه ی ویزیت میزیتا و پرکردن عصب کشیا مجانیه دیگه مگه ن ^.^

تو که عشقی هرجوریم که باشی

مرسی زن داداش
چشم چشم حتما😊😊البته برای زن قلی فقط نه زن بری انتخاب با خودته😂😂
دسته گله رو دیدی؟؟بری برام خریده😂😂

فداتشم عزیزم
بری اینقد پول داره ک دندونامو درست کنه :))))))))
الان فهمیدی کدومو میخام یا بیشتر ب دست گله اشاره کنم؟ :)))))

دیوونه ی منی تو😍😍

قبول نیس تو داداشمو فقط واسه پولش میخوای😂😂😂😂

:***

مگه اون منو جز برای زیبایی و ذات پاکم میخاد؟ :)))))

البته من داداشتو بخاطر داشتن خواهر گلی مث تو هم هست ک میخوامش:)))

ماشالا خودش عاقاااا ، دست و دلباز ، رعنا ، با کمالات :)))) :-D

وااای خدا از دست تو😂😂😂😂

اون که صد البته😎😎
ماشالا ماشالا داداشم هیچی کم نداره به جز یه زن خانوم و باکمالات مثه تو😂😂😂

:-D:-D

😊😊

بح بح!مبارکت باشه خانم دکتررر:))
چه حس خوبیه:))
وقت کردی به ما کنکوریام کمک کن😃

ممنونم عزیزم

ایشالا نصیب شما هم بشه حتما
یه چند تا پست قبل تر گذاشتم به جز اونا هر کارو کمکی باشه در خدمتم😊😊

تبریک میگم خانوم دکتر :)
البته یه سری مشاغل دیگه هستن که خیلی بهتر از دندون پزشکا دهن ملتو سرویس می کنن و کردن :)))

مرسی😊😊😘

واااای مردم از خنده😂😂😂عالی بود😂😂

فضولیم گل کرد کدوم دانشگاه قبولیدی؟ :-D

الان میام میگم😊😊

رسید؟؟

ب سلامتیییی ;-)
آره تیپ یکه دانشگاهه خوبیه تبریککک میگم بهت عزیزمممممم.....

خیلی ممنونم نسیم جان❤️❤️

تیارا جان تبرررریک میگم 
خیلی خوشحال شدم برات :)
دندون پزشکی عاالیهههه
خوش به حالت:)

مرسی عزیزم

ایشالا تو هم به هرچی میخوای برسی💜💙

بی معرفت خر😒😒😒

چرا اخه؟؟دو سه روز پیش باهم حرف دزدیم که😔

مبارک باشه :)

ممنونم😊😊💜

تنها همدم ماه ۲۷ شهریور ۹۶ , ۲۳:۱۶
سلام خانم دکتر :)
تبریک میگم ان اشالله در ادامه ی مسیر هم موفق و موید باشید .
:)

سلام عزیزم.

تشکرات🌹🌹

سلام؛ یه سوال داشتم از شما
بنظرتون برای ریاضی آی کیو کار بشه خوبه؟

سلام

من کتاب آی کیو رو کار نکردم نمیدونم دقیقا چطوره ولی اونجور که شنیدم و باتوجه به درستی دیگه همین مارک کتاب تستای نسبتا سختی داره.به نظرم نیاز نیست برای شروع خیلی تست قوی کار کنید بهترین کتاب برای این دوره کتاب خیلی سبز یا گاج نقره ای هست و بعد از عید که مباحث تموم شد میتونین برای دوره کردن تستای سخت تر مثل این کتاب رو بزنید.

دندون عالیه توتویی خیلی برات خوشحالم:)
شهر دور هم خوبه باعث میشه بزرگ شی و پر از تجربه

مرسی عزیزم همچنین رشته تو ام عالیه.

برو بچه سوسول شهر خودتون دراومدی واسه من از تجربه کسب کردن میگی؟؟😂😂😂

توتو نیسدی؟ :/

هسدم😊

😂😂من نفسم از جای گرم بلند میشه واسه بقیه که شهر دیگه قبول شدن پند و موعظه میکنم که این یه تجربه جدیده باعث میشه مستقل بشین😆😆اما خودم چسبیدم به خونه و مامان بابا

به تیزبینی من ایمان اوردی؟؟😂😂😂

بسیار عالی !!بهتون تبریک میگم!!!!!!

آفرین بر شما!!!

خیلی ممنون😊😊

یه پسر پشت کنکوری ): ۰۲ مهر ۹۶ , ۰۱:۱۱
شما سال اولتون بود که امسال  کنکور میدادین؟
میشه اگه سال دومتون بوده رتبه سال قبلتونو بگین اونایی که مث من سال اول گند زدن امیدوار بشن؟
میدونم خیلی سوال خصوصی هست ولی لطفا بگین من خیلی داغونم سال اولمو خیلی بد خراب کردم 😭

سلام😊😊

سال دومم بود و سال قبلش رتبم چندان خوب نشد و با کلمه ی مردود مواجه شدم.
پسرخاله ی خودم یه بار کنکور داد که١٤٠٠٠شد سال بعدش حسابی تلاش کرد وپزشکی اورد نمونه از این بهتر؟؟اوردن رتبه خوب توی سال دوم فقط یه همت و تلاش واقعی میخواد.

سلام تبریک میگم خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم قبولیتون رو. ببخشید دیر جواب دادم اخه دیر به دیر سرمیزنم به وبلاگ. ایشالا دانشگاه هم مثل کنکور موفق باشی:-)

خیلی خیلی ممنونم دکتر جان😊😊

میگما راستشو بگین الان به خاطر موضوعی که خودتونم میدونین از دستم ناراحتین؟؟باور کنین اصلا نمیخواستم اذیتتون کنم😔😔

Slm;mn yek posht konkuri hastam 
Ta alan hich kari nakardam 
Faghat emrouz raftam kanoon ghalamchi sabt nam kardam 
Baraye azmoon 21 mehr mah
Khastam bporsam age az alan khobe khobe khob bkhonam baraye azmoon eybi nadare? 
Ba enke baghiyeye posht konkuri ha az bad natayej shoro kardan va mikhonan
Va ye ede Oomadan zaeeif koshi kardan
Ama mn mikham az 7mahr shoro konam va daghighan motabegh azmoon ha bekhonam


Mishe komakam konid? 
Shoma parsal key shoro kardid? 
Az azmoon haye tabeston sherkat kardid???

سلام عزیزم

منم پارسال تقریبا از همین الان شروع کردم و آزمونم از حدود همون موقع که ثبت نام کردی دادم.به هییییییچ وجه شروع دیر نیست بهت قول میدم😊😊

Bebakhshid mn laptapam farsi nmishe 
Majbooram enghlish benvisam

FadatOon;)

مشکلی نیست😊💜💜

MrCc az enke  sari javab dadid:))

Bebakhshid ye soal dige 
Shoma ham parsal ordibehesht mah tamom kardid dars haton ro?
Chon ghalamchi emsal ham avakhere ordibehesht tamom mikone
Mn parsal natonestam pish 2 ro khob bkhonam va taraz haye bade eydam beshedat ooft kard
Hala nmidonm emsal chikar konam ke mesle parsal nashe:( 

Mn beshedat hool shodam alan:||

خواهش میکنم

اصلا هول شدن نداره.به نظرم الان دیگه بهترین موقع برای شروعه من پارسال فکر کنم ٣٠ ام نتایجو دادم رفتیم چند روز مشهد تا داداش دوقلومو ثبت نام کنیم و بعد اون شروع کردم.برنامم هم بیشترش با قلمچی بود مخصوصا پیش رو با قلمچی تقریبا تموم کردم ولی پایه یه مقدار توی عید جلوتر رفتم و تقریبا اواخر فروردین بستمش.مهمترین چیز الان تسلط روی درسا هست واینکه بتونین هماهنگ با آزمونا جلو برین خیلی خوبه

Aha 
Pas mn ham ba ghalmchi pish miram 
Edhalla k btonm khobe khobe mataleb ro beresonam 

Are dovom o sevom taghriban ta ghable eyde tamome 
Valiiii pishe 2 ghalmchi ta akhar Oordibehesht keshesh mide

Khode kazem ghalamchi mige eybi nadare k dir tamom mishe 
Age gable eyd tamom koni zarar mibini
:((

Dost daram khafash konam 
Ha aghal miyomadan farvardin khalas mikardan :((((

منم موافق زود تموم کردن نیستم ترجیحم اینه که درس ها اول خوب خونده و مرور بشن.زود تموم کردن باعث گیج سردرکم شدن میشه و کیفیت کار پایین میاد.برنامه ی قلمچی رو تقریبا قبول دارم. 

Slm 
MrCc az shOoma
Mn ham tasmim gereftam bshinam motabegh ghalmchi bkhonam
Va akhar Oordibehesht tamoom konam
Doroste dir tamoom mikOonm vali khob mikhonam

Oomid varam mesle parsalam nashe faghat

سلام 

خواهش میکنم
کار خوبی میکنید و اگه خوب برنامه رو اجرا کنید قطعا امسال جهش رو در دروستون می بینید

Rasti shoma amge bejoz ghalamchi batnameye digeii ham dashtid???

نه برنامه خاصی نداشتم بیتر سعی میکردم درسا رو خوب مرور کنم

سلام‌پست بزارین پس😑

پست کنکوری یا روزانه نویسی؟؟🤔🤔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان