یه روز خوب مثل...

اصلا چرا ماها منتظریم تا یه روز خوب بیاد؟؟روز خوب رو باید خودمون بسازیم.مثل امروز😊از بعد کنکور رویه ی تنبلی رو در پیش گرفتم و ورزش رو کلا گذاشتم کنار.نتیجش شد یه دخترک خوابالو که کلا یا خوابه یا پای گوشیه.ولی امروز دیگه تنبلی رو گذاشتم کنار و صبح زود بیدار شدم و رفتم پارک محل.یه عالمه پیاده روی کردم و یه عالمه دویدم و کلی انرژی گرفتم.هوا هم اونقدر خوب بود که به هوای اردیبهشت زبون درازی میکرد☺️تازه باغبون هم به گل و گیاها آبپاشی میکرد و عطر خاک نم خورده هوا رو پر کرده بود.خلاصه که روزمو با یه حس عالی شروع کردم.بعدش فیلم دیدم.کتاب نامه ای به کودکی که هرگز زاده نشد رو تموم کردم که بعد میام ازش میگم.کلی باگوشی بازی کردم😂😂و توی یه بازی از اینکه انقدر ریاضیاتم بعد کنکور پسرفت کرده حرصم گرفت که برای خالی شدن مثه دیوونه ها رفتم یه عالمه تست مثلثات زدم😁😁چقدر دلم برای حال و هوای کنکور تنگ شده.رفتم و یه مقدار دیگه از شازده کوچولو خوندم و الانم اینجام.یه عالمه انرژی مثبت توی وجودم جمع شده که امیدوارم همگی تجربش کنین.توصیه ی اکید میکنم صبحا برین توی هوای آزاد قدم بزنین تا لذتش انرژی کل روزتونو تامین کنه.شب خوبی داشته باشین😊😊


+عکس:پارک محله❤️❤️

۶ لایک:)
واقعانشستی تست مثلثات زدی؟😂ایول باباع ایول👏

اوهوم😂😂😂

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 یادمه اطراف ** *** ** هم این شکلی بود انگار🤔شایدم *******🤔🤔ولی یادمه یه همچین جایی رفتم😂😂

نه اونجاها نیس گفتم که پارک محلمونه اونجاها دوره.البته منم نمیدونم کجا ولی جای این مدلی زیاد دیدم توی شهر خودمون.

علیـ ــر ضــا ۱۲ شهریور ۹۶ , ۲۳:۰۴
🙂🙂
پس بعد کنکور آدما این شکلی میشن ⁦☹️⁩ ⁦☹️⁩ ⁦☹️⁩ 
یعنی چی آخه 
خوبه استارت رو زدید 😐 
اگه نه چیزی شبیه خرس سیاه آسیایی 😁😁 می شدین 😉 
همیشه پر انرژی باشین عین من 😐 
دنبال 🙂 شدید 

بلی😁


خرس سیاه آسیایی😂😂😂😂بابا من چاق نیستم به خدا😂😂
چشم😁😁
😊😊

اره همشو مثه هم ساختن انگار:|من شبا ترجیح بدم برم قدم بزنم:)اخه هم ارامشش بیشتره هم دیگه اماده شدن به اونصورت نمیخاد تاریکه دیگه😂😂

منم شبو خیلی بیشتر دوست دارم اما موضوع اینه که ساعت١شب به بعد که خلوته لذت بخشه منم پیاده روی تنهایی دوس دارم و مسلما نمیتونم😑😑صبحا خیلی خوبه همه واسه ورزش میان آدم راحت بدو بدو میکنه واسه خودش😁😁جو پارک موقع صبح رو خیلی دوست دارم.

به به :)
چقدر خوبه پیاده روی :))

مثلثات ^_^

بله بله☺️☺️


من عاشق مثلثاتم یعنی تستاشو که میزنم جیگرم حال میاد🙂

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینجا همین پارک جلو پل ***** نیست؟؟که ادامه داره تا پل ********

نه نیست😊😊این یه پارک خیلی کوچولو توی محلمونه

دقیقا هر روز یه روز خوب میتونه باشه فقط کافیه که بخوایم 

اوهوم😊😊

خوش به حالت واقعا. من عین یه کوآلای پیر چسبیدم به تخت :/ گوشی هم چسبیده به دستم البته! :دی

منم همون کوالای پیر بودم😂😂ولی تصمیم گرفتم از تخت دل بکنم.فقط نیاز به نقطه شروع داره.

:)

😊😊

نمیدونم چرا انقدر اشناس محل این عکس . تو شهر زیاد دیدم مشابه اش رو :))

عه همشهریه منی xجان؟؟چون تو شهر ما منم چند جا به جز محل خودمون این شکلی دیدم.این یه پارک خیلی کوچولو توی محلمونه

تو مگه هنوز کتاباتو نگه داشتی؟ بابا شوهرشون بده برن 

ماامان من همچنان احتمال میده من هیچی قبول نشم و تا زمانی که با چشماش نتایج نهایی رو نبینه نمیذاره ردشون کنم😐😐

عهههههه سلام توتویی😊آقا من به دلایلی تلگراممو پاک کردم بعد اومدم وبت دیدم حذف کردی😕سیمکارت هم ندارم فعلا😕چطوری دختر؟؟؟شنیدم سه رقمی شدی تبریک میگم عزیزم😘ایشالله یه چیز توپ قبول شی

وای پردیس انقده دلم برات تنگ شده بود راه ارتباطی ام نداشتم😔😔

خوبم.تو خوبی؟؟؟
مرسی عزیزم.ایشالا توهم به اونی که میخوای برسی💋💋

خوشبختم همشهری :)
گفتی تست مثلثات , هوس کردم تست بزنم :_)

منم خوشبختم😊😊

بزن پس🙂🙃

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان