من بزرگ بشو نیستم😅😅

ملت الان نشستن درسای دانشگاهو پیشخوانی میکنن اونوخ من در راستای رفع بیکاری یه چندتا بازی مرتبط با رشتم دانلود کردم و بازی میکنم😁😁خانواده خودم که معتقدن دور ازجونشون بمیرن هم پیش من نیان😊😊خیلی لطف دارن بهم میدونم😜😜

۱۰ لایک:)
بازی خوبه بازی بکن

چشم😁😁

حالا میری دانشگاه درسم میخونی یه ماه دیگه. فعلا از آخرین نفسای تابستون لذت ببر! همه چی که درس نیس والا :دی

من که تا دو سه سال خستگیه کنکور توی تنمه نمیتونم درس بخونم😂😂

😂😂😂بابا اخه پیش خوانی ترم یک دیگه خیلی احمقانه ست:|||

به خدا میشناسم که میگم😐😐

تفریح سالم که میگن همینه ها😂

👍🏻👍🏻😂😂😂

هرچیزی ب وقتش :))
اتفاقا اونایی ک پیش خوانی میکنن بزرگ نشدن نه تو.:)

والا همینو بگو😊😊

کارِ خوبی می‌کنی :)))

خب خدا رو شکر که کارم مورد تایید همه هست😁😁عذاب وجدانم برطرف شد

بیخیالشون بابا از تابستونت لذت ببر..
من ک ترم یکم جرخیدم

منم حالاحالاها درسم نمیاد ولی یه سری دوستان محترم دارن الان آناتومی و فیزیولوژی میخونن😐😐😐

علیـ ــر ضــا ۱۲ شهریور ۹۶ , ۱۹:۲۴
😁😁
چه هم حال خوبی 

😊😊

اوناییکه دارن الان پیشخوانی می کنن، جوگیرن، جدی نگیرشون، انرژیتو جمع کن مهر که رفتی انتقام بگیر 😂

بابا من تا چند سال باید فقط انرژی از دست رفته دوران کنکورمو جمع کنم😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان