اینقدر تنفر برانگیز نباش گلم-___-

ببین پسر قشنگم(آیکون بالا اوردن)اینکه جنابعالی تونستی پزشکی بیاری(به جهنم که رتبت بیشتر از ٤برابر الان من بود)دلیل نمیشه انقدر خودتو بگیری مخصوصا جلوی من:/.حیف که نمیخوام فک و فامیل اون روی بی تربیت منو ببینن وگرنه میگفتم که مریض اینو بالا سرش ببینه قطعا یه سکته میزنه:||.ایش پسره ی سیاه سوخته ی غول تشن:///اعصاب ندارم اصلا از دست فک و فامیل عزیز:!.

۷ لایک:)
:||||

😐😐

سلام
به اعصابت مسلط باش دوست عزیز ...

سلام

چشم😂😂

سکوت میکند وخیره ب دوربین از میدان خارج میشود :|||

👍🏻👍🏻

گفتی فک وفامیل داغ دلم تازه شداصن😂😂😂
البته یه عده شون اینجوری فازمنفی میدن!!!

خوبن بابا کسی فاز منفی نمیده این چندش فقط ادعاش میشه😑😑

یک عدد منِ سرکش ... ۰۵ شهریور ۹۶ , ۰۰:۱۹
من برم تو افق محو بشم :|
وقتی خشمناک میشی چه ترسناک میشی:|

نه بابا دلت میاد؟؟من به این مظلومی😂😂😂

سلام دنبالی ای دوست دنبالم کن😍

مگه گرگم به هوا عه؟؟؟😐😐

😂😂😂😂😂
یه چی شبیه همون😅😅😅😅😅
الان من گناه ندارم تو اینجوری دعوام میکنی؟

من تا اشنا نشم با کسی دنبالش نمیکنم😁😁

از این زاویه که نگاه میکنم میبینم هم برخورد من خوب بود هم تو گناه نداری😂😂😂

ای دوست نیو پستی داریم😃😁
نزد ما بیا😁
در وب ما به روی تو اوپِن است
ولکام جانا ولکام😂


دکترم انقده بداخلاق خو یکی بیاد تو درجا واسش آمپول میدی که😂😂
تازه تخصص بگیری درجا میفرسیش اتاق عمل😂😂😂

چشم میام الان😊😊



نه بابا اصن من انقده خوش اخلاقم که...😂😂ولی مجبورم آمیپول بزنم میفهمی؟؟وگرنه من خودمم عینهو چیز😁😁از آمپول میترسم

:/

این شکلکه برای منه یا اون؟؟😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان