کنکور نوشت3

میرسیم به اختصاصیا:

ریاضی:این درس رو من سال اول٤٦زدم و سال دوم٧٣که همونجور که گفتم مطمئنم دو تا از سوالا رو اشتباه وارد پاسخنامه کردم وگرنه درصدم٨٢بود.من سال اول برای این درس کلاس بیرون رفتم و راضی بودم و توصیه میکنم اگه ریاضیتون خوب نیست و یا دبیرای مدرستون سوادشون زیر خط فقره(مدرسه خودمونو میگم که متاسفانه دبیرای هر سه سال حتی گاهی مسائل کتاب رو نمیتونستن حل کنن و حتی دبیر چهارممون هم کلی مباحث رو مثل مقاطع مخروطی اصلا درس نداد😐و مثلا در منطقه١با امکانات بالا😒درس خوندیم)اگه به کلاس درسی خوب دسترسی دارین برین.سال دوم من برای آموزش جزوه کلاس سال قبلمو میخوندم که چیز خاصی هم نداشت و آموزش کتاب خیلی سبز هم مثل اون  بود و همون کار رو انجام میده براتون.بعد از اون تست های کتاب خیلی سبز رو به صورت ضریبی(مثلا ضریب٣)آموزشی میزدم یعنی هر تستی که میزدم کامل بررسیش میکردم.بعد از اون اگه وقت شد زماندار تست میزدم.کتاب موج آزمون نشرالگو هم کتاب خوبیه برای تست زماندار ولی به خاطر حجم زیادش باید از همین اول سال تستاشو بزنید.

زیست:نقطه ضعف سال پیشم که امسال کلی کمکم کرد.امسال برای بیکار نموندن کلاس رفتم براش ولی اگه برگردم نمیرم.به نظرم زیست رو آدم باید خودش اساسی وقت بذاره و درکش کنه و معلم کمک چندانی نمیتونه بکنه.من اول مبحثی که میخواستم بخونم رو یه نگاه سریع میکردم و دوباره عمیق میخوندمش و سعی میکردم ترکیبی های مبحث رو پیدا کنم.بعد همون موقع چند تا تست میزدم از اون مبحث و روزای بعد بازهم تست ضریب دار از اون مبحث میزدم.بیشترین میزان پیشرفتم مربوط به ماه های آخر بود که به موقعش میام و براتون میگم.

فیزیک:برای پیش خیلی سبز و برای پایه گاج نقره ای که برای آموزش اول درسنامه های اون مبحث رو میخوندم و بعد مثل ریاضی کار میکردم.موج آزمون رو هم داشتم که خلاصه هاش خوب بود تستاش یه سریاش سخت بود واقعا و منو اذیت میکرد حجمش خیلی زیاد نیست بذارید بعد از عید بزنیدش.

شیمی:پایین ترین درصد سال قبلم که امسال خیلی قوی شد و متاسفانه سر کنکور به شدت براش زمان کم آوردم و نتونستم بعضی تستارو حتی صورتشونو بخونم وگرنه خیلی بهتر زده بودمش.کتاب درسی خیلی مهمه توی این درس و باید خط به خطشو بلد باشین.برای دوم الگو و برای سوم و پیش خیلی سبز داشتم و اول کتاب رو حسابی میخوندم به همراه درسنامه ها و بعد ضریبی تست میزدم.موج آزمون شیمی رو هم داشتم و عالی بود واقعا ولی مثل ریاضیش حجم کتاب خیلی بالاست و باید از اول سال کار کنید ولی حتما استفاده کنید ازش و تستاشو زماندار بزنید خیلی کمک کننده هست.

فعلا همینا باشه بازم پست خواهم گذاشت ولی مهمون داریم همچنان و مسافرت در پیش دارم اینه که شاید زود نتونم بذارم.سوال بود در خدمتم.

۶ لایک:)
مرسی عزیزم:))فقط اینترنت و تلگرام و گوشی داشتی موقع کنکور داشتی؟آزمون کانون میرفتی؟

خواهش میکنم😊

تلگرام که نداتم ولی وبلاگ و نت گردی و اینا رو خیلی😓😓که البته خیلی بهم ضرر زد از من میشنوی خیلی سراغ این چیزا نیا مثلا میتونی وبتو داشته باشی بیای خودتو خالی کنی ولی زمان زیادی پاش نذار.
آزمونم که اره کانون بودم و به نظرم بهترین ازمون در حال حاضره

آهان بازم تچکرر دکی جون😙💜

خواهش میکنم عزیزم😍😍

سلام عزیزم

 تبریک میگم خانوم دکتر :))

منم امسال کنکور داشتم اما متاسفانه قبول نشدم. (فقط سه تا رشته ی اولی رو زدم)

قراره بمونم پشت کنکور و شروع هم کردم به خوندن اما راستش همش فکرای منفی و مزخرف مثل اینکه خب امسالم که دارم همون کارای پارسالو انجام میدم و مثل پارسال میخونم پس از کجا معلوم که قبول بشم میاد تو ذهنم و اعصابمو بهم میریزه.
از این پستت متوجه شدم که شما سال دوم قبول شدید، درسته؟
شما هم از این فکرای مسخره میومد سراغت؟
و اینکه سال دوم از کی شروع کردی به خوندن؟ چون من همش حس میکنم دیر شده و بقیه زودتر شروع کردن و من عقب موندم. 
یه سوال دیگه هم اینکه به نظر خودت دلیل اصصصلی موفقیتت امسال چی بود؟ یعنی به نظر خودت چه فرقی با سال قبلت کردی که موفق شدی؟
میشه لطفا حدود ساعت مطالعه ی روزانه و هفتگیتو بگی؟
چون من واقعا امسال تلاش کردم اما نمیدونم چرا نشد :((

ببخشید که انقد فوضولی میکنم آخه باور کن خیلی کلافه و ناراحتم و مدام خوابای بد میبینم. البته اگه دوس نداری هم اشکال نداره که جواب سوالامو ندی :*

( راستی منم شازده کوچولو رو این تابستون خوندم البته برای بار دوم:))  
و اینکه به نظر من کتاب هزاران خورشید تابان وااااقعا کتاب جذابیه و ربطی به اینکه چون کنکور داشتی زود تمومش کردی نداره گلم چون من تابستون دو سال پیش باوجود اینکه درسی نداشتم دو روز متوالی از دستم نیفتاد تا تمومش کردم :دی )

سلام فائزه جان

مرسی 
بله من سال دوم قبول شدم.
اینجور فکرا توی ذهن همه میچرخه.منم چون سال پیشش موفق نشدم این چیزا زیاد میومد توی ذهنم که نکنه حتی رتبم بدتر هم بشه.پس نگران نباش.تو نموندی که همون بشی.باید خودت به خودت اطمینان بدی که اتفاق پارسالت دیگه برات نمیوفته.
مهمترین تفاوتم این بود که مهمترین زمان رو که بعد از عیده رو از دست ندادم در حالی که سال قبلش از ترم اول به بعد خیلی از درس فاصله گرفتم.کلا تست بیشتر زدم زمان بیشتری گذاشتم برای کنکور و منظمتر خوندم.دوره زیاد داشتم و مباحث کم تسلط خیلی کم داشتم.ساعتا فرق میکنه.راستش من ساعتم قبل عید اصلا بالا نبود اینه که ترجیح میدم نگم که بدآموزی نداشته باشه😅😅ولی تا قبل عید اگه بتونی روزی٨-١٠ساعت با تمرکز بالا بخونی عالیه.
پارسال نتایج که دیر اعلام شد بعدم داداش دوقلومو بردیم دانشگاهش ثبت نامش کنیم و در اصل یه مسافرت رفتیم و تقریبا از ١٠مهر بود که جدی شروع کردم.اصلا نگران نباش اگه از همین الان خوب بخونی مطمئن باش که موفق میشی.
منم هزار خورشید تابان رو دوست داشتم واقعا

مرسی عزیزم

خواهش میکنم😊😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان