کنکور نوشت2

پاسخ به سوالای یکی از دوستان:

منابع:منبع خوب زیاده هرکسی باید ببینه با چه منبعی میتونه کنار بیاد.و اینکه لزومی نداره اگه یه نفر از یه منبع استفاده کرد و نتیجه گرفت لزوما داشتن اون منبع نشونه ی نتیجه گرفتن نیست و برعکس نداشتنش هم نشونه ی شکست و موفق نشدن نیست.اینکه آدم از منابع خوب استفاده خیلی عالیه ولی اینکه زمانی که باید بذاره و درس بخونه رو با گشت و گذار برای پیدا کردن منبع خوب هدر بده و وسواس کتابی پیدا کنه خیلی خیلی بده.پس سعی کنید زود منابعتونو تهیه کنید و بعد از اون بچسبید به درس خوندن.


ادبیات:من خودم کتابای موضوعی نشر الگو رو میخوندم.سعی کردم تا امتحانای ترم اول آرایه و قرابت رو ببندم و بعد از اون گاهی چند تا تست دوره ای میزدم ازشون.لغت و املا و تاریخ رو همراه با آزمونا میخوندم و همچنین درسای سختی رو که توی مباحث آزمون بود و شعر هارو یه بار از روی گاج سبز مرور میکردم.ادبیات واقعا سخت نیست و با اینکه درصد خوبی ندارم ولی روشمو قبول دارم چون من شدیدا از ادبیات تنفر داشتم😁😁و زمان خیلی کمی روش میذاشتم.

عربی:توی عربی تست زدن خیلی مهمه.من یه دفتر داشتم که برای هر درس از روی کتابا و جزوه هام نکته های تست هایی که دراورده  بودم یه آموزش نسبتا کامل(حداکثر٢صفحه برای هر درس)مینوشتم و این خیلی کمکم کرد به خصوص بعد از عید که فرصت کمه با یه مرور ازروی مبحث توی دفترم همه چیز یادم میومد.برای تست جامع الگو رو داشتم که مثل اکثر کتابای بازار بیشتر تستای کنکوره.بعد از خوندن درس چند تا تست آموزشی از مبحث میزدم و پاسخشون رو کامل میخوندم و بعد از اون مثل کنکور٢٥تا تست از قواعد و ترجمه و درک مطلب رو زماندار میزدم.تست زدن رو جدی بگیرین تا زمانی که به تعداد کافی تست نزنید به پیشرفت قابل توجهی توی عربی نمیرسید.تا عید حتما کل عربیتونو یه دور اساسی ببندید.

دینی:من الگو رو داشتم براش از خلاصه های تهش خیلی استفاده کردم.دینی یعنی فقط مرور زیاد و واقعا خوندنش سختی زیادی نداره ولی زیاد بخونیدش به خصوص بعد از عید.

زبان:من چون پایه نسبتا خوبی توش داشتم خیلی براش وقت نمیذاشتم ولی مبتکران رو کار کردم و راضی بودم.

شدیدا مهمون داریم و فرصت ندارم الان همشو بنویسم.اگه به نظرتون نوشته هام به درد کسی میخوره بگید تا تشویق بشم و باز هم براتون پست بذارم😊


۵ لایک:)
مرسی که مینویسی :)))
لطفا کامل تر بنویس و برای همه درسا بنویس🙈

چشم حتما☺️☺️

من الان حالتی ام ک نمیدونم ب دردم میخوره یا نه ولی حتما اینجا مخاطب کنکوری زیاد داره :)

خاموشن همه حس میکنم خواننده نداره😔😊

موفق باشین

ممنون🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چرا ما کور شدیم؟
نمی دانم.شاید روزی بفهمیم.
میخواهی نظرم را بدانی؟؟
بله بگو.
به نظرم ما کور نشدیم،کور هستیم.چشم داریم اما نمی بینیم،کورهایی که می توانیم ببینیم،اما نمی بینیم.
قسمتی از رمان کوری،اثر ژوزه ساراماگو
____________________________
تیارا یعنی آراینده ی چشم.اینجا نویسنده جوجه دانشجوییست و طب دندان می آموزد و می کوشد تا چشمان خود را به زیبایی ها و خوبی ها و مهربانی ها بیاراید.به دنیای کوچک نویسنده ی این وبلاگ خوش امدید.با نگاهی زیبا بخوانیدش.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان